Recenzja paletki



Cześć Kochani !
Ostatnio wiele się u mnie dzieje ,ostatnie kartkówki ,sprawdziany. Przez to nie mam czasu na ulubione zajęcia ale pociesza mnie fakt ,że dziś napisałam ostatnią (chyba ) kartkówkę !juhu !
Zdecydowałam się dziś na ten post ponieważ zostałam poproszona
 przez czytelniczkę aby napisać recenzję 
paletek z Avonu. 
Z miłą chęcią zrecenzuj  te paletki. I jeśli macie jakieś propozycję na posta to śmiało piszczcie w komentarzach a na pewno z niektórych skorzystam :)




Zacznę może od tego ,że paletki z Avonu mamy w różnych rozmiarach i kolorach. Ja w domu znalazłam paletkę z ośmioma cieniami.



 Kolory są zróżnicowane oraz moja paletka jest w ciemnych kolorach ale z tego co się orientuje sklep oferuje nam całą game kolorów. 


Moja paletka składa się z czterech matowych odcieni i czterech "brokatowych". 
Ja na co dzień się nie maluję ale jeśli miałabym wybierać między matowymi a brokatowymi wybrałabym matowe ;) Oczywiście w paletce dołączony jest pędzelek do nakładania cieni.




Cienie na powiece wyglądają efektownie oraz są idealnym wypełnieniem makijażu.
Sądzę ,że te paletki są wystarczająco dobrym zamiennikiem droższych paletek :)

Kosztują ok 15 - 45 zł 



A Wy słyszeliście o nich ?
Widzimy się w komentarzach ;*

  

Udostępnij ten post

38 komentarzy :

  1. Kolory mają przecudowne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolorki :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne odcienie, chętnie zobaczyłabym Cię z tymi cieniami.
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to postanowiłam pokazać w innym poście :)

      Usuń
  4. Świetna recenzja, bardzo spodobał mi się twój blog, obserwuję :*
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam cieni z Avonu, paletka ma ładną kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Avon nigdy nie miałam cieni do powiek. Ale koleżanka kiedyś kupiła takie czwóreczki ;) Były całkiem w porządku, ale ja jednak wolę Makeup Revolution lub Zoevę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne te odcienie. Ja lubię zarówno matowe jak i brokatowe. Mogłaś dać swatche, wtedy łatwiej samemu stwierdzić, czy warto kupować palety z Avonu :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze powiedziawszy, nie miałam nigdy paletki z Avon ;) choć ich kosmetyki zamawiam dość regularnie :) ładnie wyglądają te cienie, być może kiedyś skuszę się na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow genialna paletka :)
    miałaś oko pokazać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne te cienie. Super kolory na co dzień. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie, ale jak na razie nie używam cieni. Avon bardzo lubię.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie kolory są neutralne i wiadomo, że będą pasowały każdemu :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  14. Excellent post, I follow you :)
    Visit my blog if you want ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  15. O paletce słyszałam, ale jej nie kupowałam, bo zwyczajnie nie używam cieni do rzęs, chyba, że wychodzę gdzieś wizytowo - wtedy tak. Ale to bardzo rzadko, więc raczej nie skuszę na ten czas, ale kiedyś? Pożyję - zobaczę. :)
    Ale opinie czytelników są pozytywne, więc może...
    Pozdrawiam!
    Haniko
    http://www.przygodyashley.net/

    OdpowiedzUsuń
  16. O ja ta paletka ma świetne kolory ^^


    Obserwujemy?
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam cienie do powiek. Ostatnio nie mam na to czasu, ale uwielbiam eksperymentować :)

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa recenzja,podoba mi się. Co do samej paletki cieni, raczej jej nie zakupię, ze względu na to, że nie umiem się malować. Może kiedyś się skuszę. :)
    http://sztuka-lisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku jaki cudowny post :) Dopracowany do perfekcji! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolory super, ja jednak nie przepadam za cieniami z avonu :)
    zapraszam do siebie
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super paletka, może się na nią skuszę? Naprawdę lubię te posty - przemyślane, dopracowane i ciekawe. Dopiero zaczynam, ale mam nadzieje, że kiedyś też coś takiego osiągnę :D

    http://alwaysone44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. nie słyszałam o nich, ale wygląda pięknie :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super kolory, takie dla każdego i na każdą okazję:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne kolory, zarówno na dzień jak i wieczór :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie maluję się i nie mam w tym żadnego doświadczenia... Avon to jedna z moich ulubionych firm, jeżeli chodzi o kosmetyki, to właśnie z niej najwięcej z mamą mamy rzeczy.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio zakochałam się w paletkach, ta super wygląda!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawie wygląda ta paletka :) naprawdę super recenzja
    bardzo zachęcająca :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja o niej jeszcze nie słyszałam.
    Osobiście jednak wolę zainwestować w jakieś lepsze ;)
    Ciekawa jestem Twojej opinii na temat tych wszystkich czarnych past do zębów.
    Sama jeszcze nie miałam jej okazji przetestować, ale myślę, że podsunęłam jakiś pomysł na post.
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie wygląda ta paletka i takie kolory, których używam, lubię kosmetyki z Avonu. A jak napigmentowanie cieni? Długo się trzymają?
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna Paletka!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń