Wakacje coraz bliżej !



Cześć Kochani !
Witam Was w kolejny majowy wieczór.
Dziś przygotowałam dla Was taki luźny post bo czasem są one potrzebne. 
Jak sami widzicie po tytule posta do wakacji dzieli nas 1 miesiąc i 2 dni czyli dokładnie 33 dni. 
Nie wiem jak Wy ale dla mnie jest to niezwykle wyczekiwany moment usłyszeć ostatni dzwonek roku szkolnego bo jeszcze nie tak dawno temu dopiero zaczynałam drugą klasę. 

A potem całe dwa miesiące wyczekiwanego lenistwa! 
Oczywiście po tygodniu leżenia i opalania się na pewno mi się to znudzi  a w tedy moje przyjaciółki powinny się spodziewać mojego telefonu czy gdzieś idziemy ?- bo ile można leżeć i nic nie robić?
Zazwyczaj wychodzimy na dwór a poza tym idziemy na basen robimy sobie małe "party " u mnie na ogródku , albo po prostu idziemy usiąść na ławce i pogadać. Uwielbiam spędzać z nimi wakacje !!
Właśnie dzięki Sylwii ,Oli i Oliwii każde wakacje stają się niezapomniane i miło wspominane :)
W tym roku planuję z wakacji skorzystać w 100%. Już powoli  czuję tą nutkę wolności ale nie mogę zapomnieć ,że czeka mnie jeszcze ponad miesiąc ciężkiej pracy!

A poza tym jak tam  Wasze ocenki ? Jesteście zadowoleni czy jednak nie za bardzo ? Bo u mnie jest w miarę okey ale jeszcze czekają mnie ostatnie sprawdziany i kartkówki po których moje oceny mogą ulegnąć zmianie :(  
Zostawiam Was z tym postem i lecę zaglądać na Wasze blogi! 
A tutaj macie kilka zdjęć z ostatniej niedzieli. Była taka śliczna pogoda a do tego takie piękne niebo...:* 













Widzimy się w komentarzach :*

Udostępnij ten post

40 komentarzy :

  1. Mnie również czeka jeszcze dużo kartkówek i sprawdzianów, ale wytrzymam. Fajny, luźny post. Nie mogę się doczekać wakacji!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje sa super pod warunkiem, że się jest uczniem i nie ma się pracy heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja nie mogę się doczekać wakacji :) Piękne zdjęcia :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. i love natural pic
    really Amazing outfit sweet heart
    MY SITE.
    http://viktorianekta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też jeszcze sporo sprawdzianów i w sumie to powinnam się teraz uczyć niż siedzieć przy komputerze. Fajne takie luźne wpisy :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze tylko podciąganie ocen jak najwyżej, praktyki, a później mam nadzieję pasek na świadectwie... i tak w kółko. Te wakacje to w sumie i tak zlecą tak szybko, że ledwo się je zauważy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, dokładnie pamiętam, kiedy w szkole odliczaliśmy, że jeszcze 62 dni,a tu proszę jeszcze 33, ten czas szybko leci.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas tak szybko mija, że nim się obejrzę a będzie po wakacjach ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja szkołę mam już bardzo dawno za sobą i to jest duży plus, ale minus wielki też jest - brak długich wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę uwierzyć, że tak mało zostało do wakacji! Ten rok minął mi niesamowicie szybko :)... Uwielbiam zdjęcia chmur na niebie, haha. Pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. korzystaj z wakacji jak najlepiej :) ja do tej pory bardzo miło wspominam ten błogi czas ;) powodzenia w ostatnich tygodniach szkoły i pięknych ocen na świadectwie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne niebo♥ Do wakacji zostało nam tylko 4 poniedziałki i nie mogę się już doczekać :D
    http://jestem-folta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne kadry. ile ja bym dała,żeby niebawem zaczynać wakacje... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjecia, szczególnie te z zachodem słońca :) U mnie już po maturach i w końcu mam wolne i mogę odpocząć, z czego bardzo się cieszę, bo ostatnie tygodnie były dość wyczerpujące.
    Życzę Ci udanego końca roku szkolnego i świetnych wakacji :*
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z mojego doświadczenia wiem, że im wyższa klasa, tym szybciej do wakacji czas mija :) Gdy byłam w podstawówce, nie mogłam się wręcz doczekać wakacji, a gdy byłam w liceum, to tylko jedno: już wakacje? przecież niedawno rok szkolny zaczął się
    Pozdrawiam,
    Shaman z http://www.sekretny-trop.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje też to zauważyłam :)

      Usuń
    2. Oczywiście zaraz wpadnę na twojego bloga

      Usuń
  16. Dobrych wakacji życzę! No i pięknych ocen na świadectwie.
    Ja póki, co mam teraz cały maj praktyk, a potem wracam i muszę poprawiać parę rzeczy i mam nadzieję, że mi się to uda ;) Planów na wakacje nie mam jeszcze, ale chciałabym na miesiąc iść do pracy.
    Piękne zdjęcia nieba! Uwielbiam takie. Zwłaszcza zachody słońca :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny,luźny post również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :) Ja też mam teraz trochę sprawdzianów i kartkówek :D Miejmy nadzieję, że wyciągniemy swoje oceny na plus :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne....znowu masz podobne do mnie

      Usuń
    2. Oh no naprawdę nie wiem jak to się dzieje

      Usuń
    3. Ej ja chyba Cię kojarzę tylko nie wiem skąd....

      Usuń
  19. Przede mną najgorsze dwa tygodnie.. Sprawdziany i kartkówki bardzo obszerne, chyba codziennie.. Ale jak Ty czekam na wakacje, odpoczynek :D
    Pozdrawiam!

    http://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo współczuję ja strasznie nie lubię kartkówek i sprawdzianów

      Usuń
  20. Pierwsze zdjęcie jest piękne :)
    Wszyscy czekamy na wakacje. Został tylko miesiąc!
    Powodzenia na tych ostatnich sprawdzianach:)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń