Mój Codzienny makijaż




Część Kochani !
Dziś przyszedł czas aby Wam pokazać jakich kosmetyków używam na co dzień ( tzn. jakich używam do mojego makijażu) Jak dobrze wiecie nie maluję się codziennie bo zazwyczaj nie mam na to czasu. 
Jak zaraz się dowiecie mój makijaż jest bardzo delikatny można powiedzieć ,że prawie nie zauważalny ale do szkoły idealny :)

Zacznę może od podstawy.
To najpierw nakładam korektor  rozświetlająco-korygujący. 
Znalazłam idealny dla mnie w ubiegłorocznej promocji w Rossmannie i od tego czasu jestem jego "fanką" 

Manhatan - Wake up Concealer 




Po korektorze nakładam odżywkę do rzęs , którą można również stosować jako baza pod maskarę. 
Jest bardzo dobrym kosmetykiem. Wydłuża i pogrubia rzęsy, robiąc efekt wachlarza. 


SoS Lash Booster 



Jak już dam odżywkę to nakładam świetny tusz do rzęs!
Jest rewelacyjny! Pogrubia , wydłuża i solidnie wyczesuje rzęsy!
Ma jedną wadę a mianowicie chodzi mi tutaj o to ,że po pomalowaniu wypadają pojedyncze rzęski :(
Ale po za tym jest świetny!

Volume Celebrites- maskara 



Oprócz  tego zdarza mi się nałożyć podkład ale to na prawdę rzadkość.
Jak dla mnie podkład jest niepotrzebny a mój jest jeszcze w dodatku za ciemny jak dla mnie :(

Lasting Performance 



Używam również rozświetlacz od Lovely 
Jak dla mnie bardzo fajny chodź nie trwały :(
Ale nie można mieć wszystkiego :)

Silver  hight lighter



Oprócz tego do nałożenia używam używam gąbeczek i pędzli :)



A Wy czego używacie do makijażu ?

Udostępnij ten post

55 komentarzy :

  1. Widzimy, że używamy podobnego korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ja też mam tę odżywkę a jednocześnie bazę pod tusz od eveline, co za zbieg okoliczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam tych gąbeczek :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo fajne a do tego nie drogie :)

      Usuń
  4. Bardzo mnie ciekawią te pędzle, muszę wreszcie kupić sobie taką szczotę do podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha polecam ja te pędzle dostałam od Gamiss ale myślę ,że w rossmannie też będą :)

      Usuń
  5. Bardzo zaciekawiła mnie ta odżywka do rzęs, ostatnio długo poszukuje odżywki i chyba zdecyduję się na taki zakup.
    Świetne pędzle.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo ale mało kosmetyków używasz ja to mam walizkę i w niej tone pudrów, podkładów i korektorów nie wspominając już o cieniach i innych duperelach :)
    Mi sam podkład to by starczył na zakrycie worów pod oczami ha ha ha :D
    To dobrze ,że tak mało używasz ,zdrowszą skórę będziesz miała na starość bo ja nie wiem co mi zostanie :) Ale się rozpisałam ... oczywiście dodaję do obserwowanych myszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc bardziej wole czytać długie i prawdziwe komentarze niż dwu wyrazowe komentarze :)

      Usuń
  7. Ja to aby oko podkreślić czyli eyeliner, tusz do rzęs, od niedawna cienie i tyle :D czasami róż :D a już na jakieś okazje to wiadomo pełne 'profeska' czyli jakieś pudry itd Muszę sobie tą odżywkę do rzęs kupić :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie sprawdza się bardzo dobrze

      Usuń
  8. Mój ogranicza sie do brwi i oczu heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/nowosci-i-ciekawostki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, używasz jednego z moich ulubionych tuszy!
    http://laurawitkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lasting Performance Maź Factor mam, nawet ten sam kolorek i bardzo go lubię, chociaż używam też innych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki makijaż jest najlepszy na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam do makijażu catrice hd fluid , catrice concelar i plaetkę do konturowania od make up revolution xxx :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w makijażu używam niewiele, bo też i nie znam sie na takim profesjonalnym. Konturowanie np. to dla mnie czarna magia a i różu używać nie umiem :) Tak,że u mnie to maskara Loreal "złota" , podkład revlon, cienie z paletki sleeka, brwi manhatan "cienie" i jakaś pomadka w zależności od chęci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że nie używasz zbyt wiele

      Usuń
  14. Odżywka-baza jest niezastąpiona; nawet najgorszy tusz wygląda na niej cudownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello sweetie;)

    I enjoy reading your blogpost- very nice make up products;)
    Hugs to you from Germany
    Isa

    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe produkty, chociaż żadnego z nich nie używałam. Odżywkę do rzęs nakładam jedynie na noc ;) gdy użyję jej jako bazy pod tusz rzęsy wydają mi się nieznośnie ciężkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Ja na razie nie spotkałam się z tym problemem

      Usuń
  17. Rajuniu, kusi mnie ten rozświetlacz :D Kochana, chętnie dodaję Twojego bloga do obserwowanych i zostaję na dłużej. Zapraszam również do mnie, miłego piątku. Buziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój makijaż wygląda podobne, a ten rozświetlacz świetnie wygląda być może się w niego zaopatrzę.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mocniej maluję się tylko w weekendy, do szkoły używam tylko korektora i maluję brwi. Mam ten rozświetlacz i sprawdza mi się naprawdę świetnie! Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczy, których również używam to pędzelki i chyba nawet te same :D
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się te pędzle. Ja się nie maluję, jedynie usta jeśli gdzieś wychodzę :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio się bawię nieco makijażem, więc trochę więcej tego wszystkiego nakładam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to świetnie a co dokładnie nakładasz?

      Usuń
  23. Jak zawsze potrafisz przyciągnąć do siebie uwagę swoim blogiem. Jesteś bardzo oryginalna. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to ty nie jesteś wcale oryginalny. Nie pisz komentarzy jeśli masz zamiar to cały czas kopiować

      Usuń
  24. używam tego samego korektora i rozśietlacza- moi ponadczasowi ulubieńcy 👌
    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam tą odżywkę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń