Kolekcja perfum z Avonu





Cześć Kochani !!
Może jak już zauważyliście strasznie lubię kosmetyki, zapachy z Avonu. Jak dla mnie są świetne i nigdy się na nich nie zawiodłam. Dziś postanowiłam przedstawić Wam moją kolekcje perfum , składa się ona z 8 buteleczek cudnych zapachów!

Zacznę może od moich ulubionych. 

FEMME ICON

Ich zapach jest bardzo delikatny ale długotrwały. Jak dla mnie są idealne. 
Oraz mają śliczną buteleczkę :) Również cena jest bardzo dostępna. 
Moja ocena - 9/10




VIVA LA VITA  

Należą również do moich ulubionych. Ich zapach jest słodki ale charakterystyczny. 
Używam je na co dzień. Jak dla mnie mogli by popracować
  nad wygładem buteleczki :)
Moja opinia - 8/10 




NATURALS BODY CARE

Chyba każdemu są dobrze znane. 
Jak dla mnie są bardzo praktyczne oraz zapach w pełni mi odpowiada. Świetnie odświeżają!
Buteleczka jest plastikowa przez co można ją wrzucić
 do torby/plecaka i nie martwić się ,że pęknie :)
Moja opinia - 9/10





PURE

Bardzo fajne perfumy. Mają świeży zapach. 
Perfumy są bardzo trwale co daje im wielki plus! 
Należą do moich ulubionych perfum. 
Moja ocena- 9,5/10 



ELITE 

Jak dla mnie zapach jest za mocny. 
Dlatego leżą u mnie już drugi rok i zbytnio z nich nie korzystam!
Ale miałam te same perfumy tylko w różowym flakoniku i były świetne 
Moja ocena - 1,5/10




A Wy kupujecie perfumy z Avonu?
Słyszeliście o nich?
Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach :* 

Udostępnij ten post

45 komentarzy :

  1. Ja osobiście nie słyszałam o wiekszości perfum ale bardzo lubię te mgiełki
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Też je strasznie lubię :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o nich :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne buteleczki :) Pierwsza szczególnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość dużo masz tych perfum :) Ja z Avonu mam tylko jeden.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Naturals Body Care mam - wrażenie pozytywne.;) Pozostałe kojarzę, ale nie przepadam za takimi słodkimi i "ostrymi" zapachami, w przeciwieństwie do mamy, więc może jej polecę któreś. :D
    Pozdrawiam!
    Haniko
    http://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie są tak ostre jak je opisujesz heh

      Usuń
  7. Uwielbiam perfumy z Avonu. Mam tą drugą mgiełkę jest świetna.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze ani jednego zapachu z tych ,które prezentujesz , ale bardzo lubię cała serię Little Dress :D Black, red i white ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie z avonu nie zamawiam zbyt wielu rzeczy bo nie raz się już rozczarowałam, ale słyszałam, ze perfumy mają naprawdę godne uwagi :) a mgiełki? Cudeńko zwłaszcza na upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam kosmetyki z avonu, może tez dla tego, ze jestem konsultantką :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne perfumy, zaciekawiły mnie te z ,,PURE'' jestem bardzo ciekawa jak pachną :)
    Lubię kosmetyki z Avonu :), kiedyś dużo rzeczy tam zamawiałam.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prawie cały czas coś tam zamawiam ;D

      Usuń
  12. Uwielbiam perfumy z Avonu, a Pure jest jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dawno już nie miałam nic z Avon, ale może warto przejrzeć ponownie katalog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnej z Twoich nie używałam, moimi ulubionymi są Femme (różowa), Attraction, Incandessence i Pur Blanca elegance - tych używam aktualnie. Bardzo lubię perfumy z Avonu i jestem z nich zadowolona :)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś pierwszy perfum ale strasznie mnie dusił. W sumie ten sam efekt był po mgiełce. Jakoś nie jestem zadowolona z ich perfum.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię perfumy Avon, sama mam sporą kolekcję :) ale te znam jedynie z katalogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello dear,
    You have really nice blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Let me know, please.
    Xoxo,
    https://lifella2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Większości z tych nie kojarzę, ja najbardziej lubię świeże zapachy, ale zimą używam też słodkich, z których moim faworytem sweet like candy A. Grande :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie lubię te mgiełki chodź czasem używam perfum z Rossmanna!
      Polecam perfumy z adidas

      Usuń
    2. O świetnie dziękuję ;)

      Usuń
  19. Uwielbiam ich perfumy i mgiełki!


    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  20. Oo muszą być świetne!
    Obserwuje :😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze tych perfum, ale może się skuszę :) Zapraszam do siebie: https://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam perfumy z Avon - są taniutkie i mają świetne kompozycje zapachowe. Za taką cenę nie można narzekać na trwałość :P

    OdpowiedzUsuń
  23. nie kupuję perfum z avonu, jak już to mgiełki zapachowe, które bardzo lubię i jak dla mnie są niezastąpione jeśli chodzi o delikatny zapach i odświeżenie.
    fajna kolekcja :3
    Pozdrawiam ♥
    + dodaję blog do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze to nie lubię AVON, parę razy się sparzyłam.
    Bardzo ładny blog ! :)
    Pozdrawiam, xxx
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam perfumy z avonu ! :) pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic z tego nie znam, kiedyś lubiłam wodę Pure Blanca, ale była bardzo nietrwała, potem jeszcze Perceive.

    OdpowiedzUsuń