Haul - Gamiss ,Zaful






Cześć Kochani!
Dziś postanowiłam Wam pokazać co dostałam od Zaful oraz Sammydress i zdecydowałam się Wam pokazać w formie haulu :)

Zacznę może od bloku polerskiego. Jest na prawdę fajny. Jak na razie wszystko piłuję wiec moja ocenia jest pozytywna. 
9/10



Również w zestawie dostałam sondy do paznokci.
Wielkim plusem ich jest to ,że każda sonda ma inny rozmiar :)
10/10 





Zostając przy paznokciach dostałam również naklejki śnieżynki strasznie mi się one spodobały chociaż jest wiosna :)
10 /10 




 Przed ostatnią rzeczą jaką chcę Wam pokazać to bluza z napisami. 
Jestem załamana dostałam coś co kompletnie nie odzwierciedla tego co miała mi przyjechać ale mówi się trudno. Oprócz wyglądu to jeszcze bluza jest przynajmniej dwukrotnie za duża wiec jak dla mnie bluza jest fatalna 
3/10 

Dostałam również sweterek ,który wydawał mi się być fajniejszy ale po otwarciu paczki stwierdziłam ,że już więcej ubrań nie będę zamawiać.
3/10
Klik


Ostatnią rzeczą z której jestem w pełni zadowolona to ubranko dla mojego pysiaczka :)
Jest bardzo cieplutki wiec na zimne dni będzie idealne :)
10/10 



Udostępnij ten post

40 komentarzy :

  1. Ojejj jaki słodziak z Baduuusia *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej ja cię dziś zaobserwowałam i ci o tym napisałam a ty mnie nie zaobserwowałaś. Nie wiem czy dalej cię obserwować. Wpadnij : http://paulinablogblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbytnio nie rozumiem o co chodzi. Ja nie pisałam nigdzie, że jeśli ty mnie zaobserwujesz to ja ciebie również....

      Usuń
  3. Twój piesek jest meeega słodki. Maltańczyk?

    OdpowiedzUsuń
  4. Z sweterami na takich stronach trzeba uważać, bo często nie są tak idealne jak na zdjeciach
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ubraniami z chińskich stronek różnie bywa, ja zazwyczaj jestem zadowolona :) Ubranko dla psiaka fenomenalne! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubranka dla zwierzaków są takie urocze! :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj chociaż psinka pięknie wygląda w swojej kurteczce. Szkoda jednak, że ciuchy na Ciebie są do kitu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka dla pieska wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubranka są takie słodkie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku, urocze to ubranko dla pieska! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bloczek polerski powinien znaleźć się u każdego, ja nie wyobrażam sobie robienia pazurków bez niego :)
    Kurteczka dla psiaczka obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurteczka dla pieska wygrała !!! Wspaniale wygląda :* Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że napisałaś prawdę o tych ubraniach. A to ubranko... twój piesek słodko w nim wygląda.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te śnieżynki. <3
    Super ubranko dla psiaka. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda, że z ubrań nie jesteś zadowolona :( dobrze, że chociaż część zamówienia spełniła twoje oczekiwania ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. No dobra, miarka się przebrała. Zrezygnowałam z obserwacji twojego bloga. No ale w końcu to nie moja wina.
    Pozdrawiam serdecznie i bardzo zapraszam do wejścia na mojego bloga: http://paulinablogblog.blogspot.com/ niedługo kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  17. To ubranko dla pieska jest przesłodkie! ;D Pozdrawiam,
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ubranko dla pieska urocze, szkoda, że z bluzą niewypał, bo jest ładna. Ostatnio tez zrobiłam zakupy w Gamiss i jestem ciekawa jak to wszystko będzie wyglądać.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe rzeczy wybrałaś :)
    Szkoda, że bluza nie spełniła Twoich oczekiwań.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że bluza jest niewypałem :/
    Pozdrawiam :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie rzeczy bardzo nam się podobają :) a ubranko dla pieska jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piesek jest uroczy ;p
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie słodkie ubranko dla psiaka ! :)

    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. jej, jakie urocze ubranko dla pieska! *.*


    zapraszam do siebie, odwdzięczam się :)
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczniusia bluza różowa *.* I ten piesek... sama słodycz!
    Zapraszam do mnie pozagwiezdna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocze ubranko dla uroczego pieska :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie cudne ubranko dla pieska, przepiękne! *.*
    Pozdrawiamy, nasz blog:
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko mi się podoba, zwłaszcza muszę zainwestować w taki blok :)
    A co do ubranka dla psiaka, oszczędziłabym tego zwłaszcza w takie upały :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piesek wygląda uroczo !!!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do odwiedzenia moich " czterech ścian " w internecie http://nalalands.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń