Co robisz w wolne weekendy? - Odpowiadam na pytania |Gamiss|






Cześć Kochani!
Ostatnio zostałam poproszona o odpowiedzenie na kilka pytań w poście. 
I jak najbardziej spodobał mi się ten pomysł ,wiec teraz możecie dowiedzieć się kilka ciekawostek o mnie :) Oraz dostałam paczuszkę od Gamiss wiec pokaże Wam jej zawartość :)

1. Jaki kanał telewizyjny lubisz najbardziej?

Chyba Polsat.. 
Jakoś nie mam swojego ulubionego kanału ale spośród wszystkich oglądam najbardziej Polsat i TVN. 

2. Pies czy kot?

Nie toleruję kotów ale za to kocham psy sama mam małego słodziaka :)


3. Co robisz w wolne weekendy ?

A to bywa różnie czasem wychodzę z przyjaciółkami na dwór czasem odpoczywam to zależy na co mam ochotę :)

4. Jakich kosmetyków używasz na co dzień ?

Ja raczej się nie maluję ale jeśli już to korektor ,podkład i tusz do rzęs :)

5. Ulubiona firma czekoladek?

Milka i Lindt 


A teraz pokaże Wam zamówienie od Gamiss 
Jest troszkę małe ale jak dla mnie wystarczy ponieważ czekam jeszcze na dwie paczki :)














Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Bardzo fajna torebka, podoba mi się :)
    Słodkiego masz psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie jeszcze nie było to słynne zdjęcie Badusia :D Słodziak.
    Super zamówienie, pędzelki wyglądają baaardzo fajnie! Jednak torebka nie za bardzo mi się podoba :)
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pieski też bardzo lubię, jednak bliższe mojemu sercu są jednak kociaki :D
    Torebka ma cudowny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny psiaczek :) Torebka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta torebka.
    Jejku uroczy piesek
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsza czekolada jest od Kinder :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również nie przepadam za kotami, ale za to na psy jestem uczulona :(

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna torebka :) ma piękny kolor, idealna do wiosennych stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za uroczy piesek! Jak się nazywa? Też uwielbiam Lindt Lindor! A ta torebka skradła moje serce! Kliknęłam ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz słodkiego pieska. Torebka ma śliczny kolor.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetnego pieska :) slodziak z niego naprawdę :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piesek mega uroczy sama mam słodkiego urwiska :)
    Torebka jest meeega,muszę zajrzeć na tą stronkę ;)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń