20 + 1 Faktów o autorce





Hej Kochani!
Dziś przygotowałam dla Was 21 punktów. Chcę aby to pomogło Wam mnie poznać. 
Zapraszam!



1. Kocham psy
2.Nie znoszę szkoły a oceny mam dobre
3. Chce być dentystą
4. Uwielbiam prowadzić tego bloga







5. Nie lubię marnować czasu i dlatego lubię wychodzić na dwór
6. Nigdy nie lubiłam przedszkola
7. Chce iść na bio-chem
8. Mam siostrę

9. Mam trzy przyjaciółki

10. Nie lubię Angielskiego wole Niemiecki
11. Nie lubię naleśników 
12. Boję się dorosłości i starości
13. Wolę piątki niż soboty 
14. Nie lubię się kłócić
15. Jestem pozytywnie nastawiona na świat 
16. Marzę aby wyjechać do Ameryki :)
17. Chciałabym zwiedzić całą Europę 


18. Uwielbiam looody 
19. Nie znoszę historii 
20. Chcę skoczyć na bungee :)
21. Marzę aby w przyszłości skończyć  kurs fotografii 



Mam nadzieję ,że chodź troszkę mogliście mnie poznać. 
Od razu przepraszam za tą przerwę w tym tygodniu ale u mnie taka śliczna pogoda ,że aż szkoda by było jej nie wykorzystać :)

A jak tam u Was z pogodą?
Zgadzają Wam się jakieś punkty ?

Zadawajcie pytanka do Q&A !!!





Udostępnij ten post

58 komentarzy :

  1. Ciekawe fakty. :) Również chciałabym zwiedzić Europę, tyle tam ciekawych krajów.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jest tyle zakątków do zwiedzenia :)

      Usuń
  2. Fajne fakty. Ja zaś wolę angielski niż niemiecki, ponieważ angielskiego uczyłam się dłużej niż niemieckiego i łatwiej mi jest się porozumieć po angielsku niż niemiecku.
    Pozdrawiam,
    Shaman z sekretnego tropu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ale nie cierpię angielskiego....

      Usuń
  3. też kiedyś myślałam o tym by zostać dentystką :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to świetnie i co poszłaś w tym kierunku?

      Usuń
  4. Oo tez jestem na biol chemię ale w sumie to żałuję :( obserwuje

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy się ją nie jestem ale chcę iść a czemu żałujesz?

      Usuń
  5. 20 - jeżu kolczasty, ja bym chyba zawału dostała 0_0
    21 - uuuaaa dołączam się *-*

    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, u mnie też śliczna pogoda, i też nie lubię marnować czasu, więc lubię siedzieć na dworku.
    Co do Q&A
    1. Czy rodzice/przyjaciele wiedzą, że prowadzisz bloga i, czy Cię wspierają ?
    2. Skąd bierzesz pomysły na posty i na nagłówki
    3. Orientujesz się w kodach Css i html, bo widzę, że dużo się tu dzieje :)

    Pozdrawiam Serdecznie
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super oczywiście na wszystkie pytania odpowiem w poście i jak najbardziej orientuje się w kodach. Może nie jestem zawodowcem ale sobie radzę :)

      Usuń
  7. Punkt 20 mnie najbardziej zaciekawił i przeraził :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/simple-look.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Również chciałabym skoczyć na bungee, ale po za tym jestem całkiem inną osobą. Śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w przeciwieństwie do Ciebie kocham naleśnik, haha :D
    Super zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, ja również boję się dorosłości i starości :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kocham psy, przyjaciel człowieka ;)
    Zapraszam do siebie lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak możesz nie lubić naleśników?? :P Też jestem osobą, która nienawidzi marnować czasu, dlatego moi rodzice często mówią, że prawie w ogóle nie ma mnie w domu - ciągle coś robię!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to świetnie a zwłaszcza, że taka śliczna pogoda

      Usuń
  13. oh no wiem, że nie lubisz naleśników. (są dobre!!!)
    Oj no kochana naprawdę bardzo tamblerowe photos!
    Zajrzyj na pocztę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są!!! Najlepsze z dżemem truskawkowym lub nutellą!

      Usuń
    2. Nutellą są okey ale inne są nie dobre! A i nic na poczcie nie mam...

      Usuń
    3. jak to nie? Ja mam w wysłanych!

      Usuń
    4. No nic na poczcie nie mam może się pomyliłaś

      Usuń
  14. Fajne fakty, troszkę się o Tobie dowiedziałam :)
    Lody również uwielbiam, ale naleśniki też bardzo lubię - może kiedyś się do nich przekonasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tego typu posty, bo zawsze można wiele ciekawego się dowiedzieć. Ja również w przyszłosci chciałabym skonczyć kurs fotografii-szczególnie, że w blogowaniu to bardzo ważne! :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia!
    Zapraszamy w wolnej chwili do nas
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to chyba dentystą nie mogłabym być :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Trochę mnie obrzydza wizja majdania komuś palcami w buzi :P

      Usuń
  18. Powodzenia w planach przyszłościowych !!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są przepiękne. Powodzenia w spełnianiu planów! :)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam na odwrót, nie lubię niemieckiego, a nauka anielskiego nie sprawia mi większej trudności. 2 punkt, też tak mam. Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  21. Dentysta to odpowiedzialny zawód. Życzę szczęści :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ej no historia jest świetna! XD Ale mam tak samo ze szkołą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest nudna i niezrozumiała

      Usuń
  23. Też Kocham psy, aczkolwiek Kocham ogółem iwrzaczki :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Też marzą mi się podróże <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Też chciałabym pójść na biol-chem ;). Lubię takie posty. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam ludzi, którzy chcą iść na biolchem i medycyne :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  27. o jejku, a ja tak uwielbiam naleśniki! smażę je niemalże codziennie! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Super fakty! Zdjęcia cudowne :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń