Zdjęcia na Instagrama





Cześć Kochani! 
 Od pewnego czasu strasznie się polubiłam z Instagramem. Wcześniej był tylko zbędną aplikacją w telefonie. Ale od dwóch miesięcy nie mogę się odkleić od tego portalu! 

Można znaleźć mnóstwo inspirujących zdjęć i pomysłów.
 Sama zaczęłam robić wiele zdjęć a większość można zobaczyć na moim Instagrame - Mój Instagram


Muszę Wam powiedzieć ,że robienie zdjęć typowo na instagrama wygląda bardzo śmiesznie! Mogę się założyć ,że osoba stojąca obok miała by niezły ubaw! 

Zakładajcie na mojego instagrama (mój Instagram  - klik) ponieważ organizuje wiele konkursów w których możecie  brać udział!! oraz pokazuje zapowiedzi następnych postów! ! 

A teraz pokażę Wam kilka zdjęć jakich zrobiłam  w ostatnim czasie! 







Kochani warto pamiętać ,że potencjalny obserwator patrzy tylko na sześć ostatnich zdjęć,wiec warto jest dbać o swojego instagrama bo nie wiadomo kto na niego wejdzie! 
Warto jest również pamiętać o tym ,że pierwsze spojrzenie pada na biografie czyli to jest tak jakby nasza wizytówka po której potencjalny obserwator stwierdzi czy jesteśmy ciekawi czy jednak nudni :)
Ja Was serdecznie zapraszam na mojego instagrama tak jak wcześniej wspomniałam dużo się dzieje, zdjęcia często się pojawiają, oraz możecie brać udział w różnych konkursach :)
Zapraszam - KLIK



Udostępnij ten post

46 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, niektórzy aż przesadnie dbają o swojego insta :D chętnie wpadnę na Twojego Insta ;)
    zapraszam też do siebie p_lapinska :)


    http://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te zegarki :) Uroczego masz pieska ;)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a skąd wiesz jakiego mam pieska?

      Usuń
  4. http://magdalenblog.blogspot.com/

    Zdjęcia z zegarkami świetne. :)



    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zamiast ''zakładajcie'' miało być ''zaglądajcie'', Daruniu :)
    Naprawdę bardzo tamblerowe zdjęcia, kocham pączusie z biedronki!
    Życzę miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak widzisz autokorekta zmieniła ;)

      Usuń
  6. Ostatnie zdjęcia najbardziej mi się podoba. Ja ig prowadzę w całkiem innym stylu.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdjęcia, ale na szczęście nieprzesadzone i nieprzesłodzone :)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia i dobre rady:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Zapraszam na swojego instagrama : mvrcelka, na twojego tez zaraz zajrzę!


    M A R C E L I A Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia ! Obserwuje twojego IG ! :D

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Mi nigdy nie wychodzą takie jakie bym chciała XD

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zdecydowanie za rzadko coś wrzucam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia <3
    http://natallieisme.blogspot.com/
    Pozrdawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne porady na pewno skorzystam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia. Ja niestety jak na razie nie prowadzę instagrama. Zacznę prowadzić jak zmienię telefon :)
    Http://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam przeglądać instagrama.Sama też bym chętnie chciała dodawać takie zdjęcia, ale coś nie mogę się przełamać. Buziak!
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam instagrama :) znajdziesz tam wszystko czego można chcieć i jest tak tak..."przytulnie"?
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zegarki. :) Również obserwuję.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś zwyczajnie wstawiłam na swojego instagrama co popadnie ale od jakiegoś czasu zaczęłam wstawiać tylko te wyjątkowe zdjęcia dbając o ich spójność ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjęcia :) z chęcią zajrzę na Twojego Instagrama ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne, oryginalne zdjęcia. Zdecydowanie świetnie oddają nastrój twojego Instagrama. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też ostatnio założyłam Instagram - dla mojego bloga. I od razu strasznie mnie wciągnęło.

    Zaraz idę na Twój profil. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem! Znalazłam i polubiłam.

      (Mój profil to http://www.instagram.com/hedonizm_eskapizm/ - to tak, żebyś wiedziała, która to ja ;-))

      Usuń
  23. Również nie potrafię odkleić się od Instagrama, super fotki :)

    OdpowiedzUsuń