Twój ulubiony sklep? Odpowiadam na pytania



Witam Was kochani w nowym miesiącu !  

Dziś postanowiłam zrobić post ,który obiecałam mojej czytelniczce a mianowicie LBA.
Dostałam 11 pytań na które mam zamiar odpowiedzieć. 


Zapraszam do czytania mam nadzieje ,że się czegoś nowego o mnie dowiecie :)


1.Twoja ulubiona piosenka ?
Hmm lubię dużo piosenek lecz nie mam jednej ulubionej piosenki  :) 

2.Twój ulubiony sklep ?
Sinsay , Cropp , Hause 

3. Jak wyobrażasz się za 5 lat ?
Za pięć lat ? No chciałabym być już licealistka na profilu bio-chem oraz znaną blogerką bo muszę Wam powiedzieć ,że uwielbiam prowadzić tego bloga i sprawia mi to dużo radości :)

4.Pierwsza firma , z którą współpracujesz? 
Rosegal 

5.Potrawa którą mogłabyś jeść cały czas ?
Nie mam potrawy ale kocham winogrona mogłabym jej jeść cały czas :D

6.Lubisz zwierzęta?
Kocham ! Mogłabym mieć stado psów oraz koni :)




7. 3 rzeczy , które zabrałabyś na bezludną wyspę ?
.Nóż , wodę , koc :D

8. Jaki był pierwszy blog , który zaczęłaś obserwować ?
To było tak dawno ,że już nawet nie pamiętam :)


9.Wolisz przedmioty humanistyczne czy ścisłe ?
Chyba ścisłe :)

10.Ulubione męskie i żeńskie imię? 
Męskie  - Marek 
Żeńskie - Małgorzata i Daria haha

11. Jakie masz pasję?
Tak jak mówiłam kocham blogować jak i całą blogosferę  oraz uwielbiam  jeździectwo :)


Nominuję: nikogo :)

A Wy co zabralibyście na bezludną wyspę ?

Zapraszam na Instagrama :
|Prywatnego Blogowego




Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. Szkoda, że nikogo nie nominowałaś, cała "zabawa" traci troszkę sens no ale trudno.
    Też lubię croppa, ale tylko dział męski XDD
    Faceci zawsze mają fajne koszulki :/

    Pozdrawiam! ♥ Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nominuje ponieważ nie każdy to przyjmuję i nie chcę nikogo zmuszać do odpowiedzi na moje pytania :D

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za Twoje plany na przyszłość :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Bardzo fajny piesek :) Ja również lubię sklep Cropp :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, naprawdę czadowe odpowiedzi.
    Łoł, serio bio-chem? Ja bardzo nie lubię chemii.
    Co do imion, moje ulubione to Grażyna i Benitka :)
    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Psy i konie również bardzo lubię :-) Co do ulubionej potrawy to ja mam wiele tych ulubionych . ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale narobiłaś mi smaka na winogrona! Bardzo fajny wpis :).
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja dawno jadłam winogrono! Fajne są wpisy tego typu. Odpowiedzi na pytania dzięki czemu można bliżej i lepiej poznać autorkę ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zabrałabym jakiegoś znajomego/siostrę, jedzenie, router, telefon. Fajny post!
    Mój blog <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz osoby chodziło tutaj o rzecz ;)

      Usuń
  10. Ja zabrałabym jakąś bliską osobę dla mnie , śpiwór i jedzenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie możesz osoby tylko rzecz ;)

      Usuń
  11. Hahah, gdybym pojawiła się na bezludnej wyspie, to nie byłaby ona już taka bezludna :) Myślę że wzięłabym notes, długopis i koc :p
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiła mnie Twoja odpowiedź dotycząca bezludnej wyspy :D hahaha Ja nie wiem, co bym tam zabrała. Chyba jedną walizkę z całym domem :D haha Zginęłabym na takiej wyspie XD


    Pozdrawiam, Oliwia :") Zjadam Szminkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiła mnie Twoja odpowiedź dotycząca bezludnej wyspy :D hahaha Ja nie wiem, co bym tam zabrała. Chyba jedną walizkę z całym domem :D haha Zginęłabym na takiej wyspie XD


    Pozdrawiam, Oliwia :") Zjadam Szminkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie potrafię sobie tego wyobrazić ;)

      Usuń
  14. Ja również kocham winogrona. Najlepsze owoce.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój to rosegal :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post, uroczy psiak. Też lubię winogrona :)

    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam sklep Sinsay, jest tam zawsze kolorowo i mają tam super śmieszne koszulki! :D
    Od ilu lat zajmujesz się jeździectwem?
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe odpowiedzi :) ja nie przepadam za sieciówkami, ale ostatnio w SinSay znalazłam kilka ładnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń