Regenerum - HIT CZY KIT ?







Cześć Kochani !!
Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją. Pewnie już  nie raz słyszeliście o czymś takim jak REGENERUM. Sama się skusiłam na zakup tej odżywki wiec jak zawszę podzielę się tym w dzisiejszym poście :)

Może zacznę od tego co ta odżywka ma zamiar robić:

 Producent zapewnia nas o świetnym działaniu tego preparatu. Jednak czytając Wasze opinie na blogach zwątpiłam w działanie tej odżywki :(
Można tą odżywkę kupić za 15.99 w aptece. W kartonowym pudełeczku  znajduję się mała tubka
 ( 5 ml )
 z innowacyjnym aplikatorem-pędzelkiem, którego zadaniem ma być ułatwiona aplikacja. I faktycznie tak było. 






Przed kuracją moje paznokcie były rozdwojone i zniszczone oraz strasznie delikatne. Przez miesiąc czasu dzień w dzień stosowałam ten preparat i z czystym sercem mogę powiedzieć ,że kompletnie nic się nie zmieniło dopiero po drastycznym zabiegu moje paznokcie zostały odbudowane. Jak dla mnie ta odżywka jest przereklamowana. Jedyne co poprawiło mi się po stosowaniu tej odżywki to skórki które stały się miękkie. 
Jak dla mnie ta odżywka kompletnie nie spełniła moich oczekiwań! 
I jestem przekonana ,że więcej jej nie kupię !
KIT 





Słyszeliście kiedyś o tej odżywce?
Jeśli tak to jakie są Wasze doznania?
Zachęcam również oddać głos w ankiecie ( po Waszej prawej stronie )!!!!!!


Udostępnij ten post

67 komentarzy :

  1. Chyba już każdy o niej słyszał. Dobrze, że jej nie kupiłam.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie zadziałała. Ja mam strasznie zniszczone paznokcie i widzę, że muszę szukać dalej czegoś dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle pokazywali reklamę tego serum jak to ta pani po użyciu się zachwyca swoimi paznokciami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + bardzo ładny wygląd bloga, kochana! Taki glamur

      Usuń
    2. Tak wiem a ta odżywka kompletnie nic nie robi!!
      Dziękuję 😘

      Usuń
  4. A szkoda, bo w telewizji non stop mówią o kosmetykach tej marki... Ja używałam tylko jednej odżywki: z Sally Hansen i całkiem dobrze się sprawdzała ;)

    BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie uważam że jest przereklamowana ;)

      Usuń
  5. Mam tę odżywkę w domu, użyłam jej parę razy, choć miałam stosować ją regularnie. Po paru razach ciężko jest ocenić jej działanie, ale mi się wydaje, że moje paznokcie są silniejsze, choć nie mogę jednoznacznie stwierdzić czy regenerum miało na to jakiś wpływ. Dla mnie wszelkiego rodzaju odżywki do paznokci są zawsze zagadką, niby mają super skład, powinny działać, a potem nic się nie dzieje.
    mój blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A ta w szczególności mnie rozczarowała ;)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie już po kilku dniach były efekty. Stosuje już miesiąc i moje paznokcie rosną dwa razy szybciej niż wcześniej co widzę po odroście na hybrydach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że odżywka to taka lipa. Wydawało mi się, że ich marka jest dobra.
    Śliczny wygląd bloga

    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądziłam i się strasznie zawiodłam :(

      Usuń
    2. Dziękuję :) Ciesze się !!

      Usuń
  9. Szkoda, że nie działa u ciebie, bo u mnie się sprawdziła :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakis czas temu zastanawiałam się nad kupnem tej odżywki, ale widzę, że jednak nie warto wydawać 16 zł. Dzięki za opinię ;)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie takie rzeczy nie działają. Uważam, że wszystko ma swoje źródło działania w diecie i w tym, jak się odżywiamy. ;)

    http://kierunkowy-48.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twój blog!!!
    Jesteś genialna :)
    OBSERWUJĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również nie jestem zadowolona z tej odżywki :/
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też się nie sprawdziła, nie widziałam żadnych efektów ;/
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie żadne odzywki do paznokci się nie sprawdziły ;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o niej ale widzę że nie jest warta zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałaś w telewizji cały czas lecą reklamy jaka to ona świetna?
      :)

      Usuń
  17. szkoda, ze się nie sprawdziła. Prawdę mówiąc, po produkcie "aptecznym" spodziewałam się lepszego działania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ,strasznie się zawiodłam :(

      Usuń
  18. Słyszałam wiele o tym regenerum. Większość osób naprawdę je poleca. Ale wiadomo, każdy z Nas jest inny i inaczej zadziała. Szkoda, że się zawiodłaś :/
    Reklam nie widziałam, bo jakoś już nie oglądam TV ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgodzę się!! Każdy inaczej oceni tą odżywkę :)

      Usuń
  19. Jeszcze o niej nie słyszałam, ale teraz jestem pewna, że jej na pewno nie kupię. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam, ale skoro u Ciebie się nie sprawdziła to i ja jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  21. Akurat odżywki/serum do paznokci nie miałam, ale słyszałam o niej różne opinie.
    Ja mam serum do twarzy Regenerum i może hitem nie jest, ale jest bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam tego i nie jestem zachwycona :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiele o tym słyszałam. Ale czytając różne opinie zniechęciłam się i nawet nie kupiłam :(
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze że nie kupiłaś ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  24. Jak dla mnie żadna rewelacja:) Fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam o niej, ale nie wiedziałam że jest taka lipna :/.
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Korzystałam z niej przez dłuższy czas z takim samym rezultatem niestety :/ Ale dzięki temu odkryłam odżywki do paznokci z Sally Hansen i je uwielbiam, bo naprawdę działają! Polecam :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze przeczytać jakąś szczerą opinie na temat prodkutu ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zastanawiałam się nad nią kilka razy, teraz już wiem, że nie warto :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurcze bardzo by i się to przydało, bo mi brakuje takiego blasku :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny post miałam własnie dylemat czy kupić czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytałam o niej dużo złych opinii :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Na szczęście o niej nie słyszałam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie najcudowniejszą odżywką jest ta z Golden Rose, Black Diamond ♥
    Zapraszam: http://oczamimalilaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę, że cała ta ich seria 'regenerum' jest całkowicie bezużyteczna... Odżywki do paznokci nie miałam, ale kiedyś kupiłam regenerum do rzęs i byłam załamana! Wszystkie produkty tak reklamują, a tak naprawdę są do wyrzucenia! Nie czytałam jeszcze pozytywnej recenzjii o żadnym z ich kosmetyków... Strata pieniędzy, czasu i dobrego humoru. Niepotrzebna nadzieja.

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazwyczaj tak jest, że im więcej słyszymy o danym produkcie tym mniej on działa niestety :( Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam to serum. U mnie całkiem dobrze się sprawdziła. Paznokcie wzmocniły się, mniej się rozdwajały, szybciej rosły. Tylko, że stosowałam dłużej niż miesiąc. Miesiąc to za krótko by można było zobaczyć większe efekty. Radzę używać tego serum jeszcze z 2 miesiące a na pewno zobaczysz efekty.

    OdpowiedzUsuń
  37. A i bardzo fajny blog. Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń