Recepty Babuszki Agafii - naturalny balsam do włosów


Hej kochani, dziś chciałabym Wam pokazać balsam do włosów ,który dostałam od Studentki Zarządzania - klik. Miałam dziś bardzo męczący dzień a na dodatek jutro mam 2 kartkówki , wiec zaraz muszę się pouczyć ale najpierw przygotowałam dla Was post :)



Tak jak może zauważyliście ostatnio bardzo dużo się słyszy o tej firmie. W sumie się nie dziwie, mają mnóstwo świetnych produktów a na dodatek są bardzo naturalne co sprawia ,że jest to ich wielki atut. 

Wczoraj specjalnie na potrzebę postu wypróbowałam ten balsam. 
Pierwsze wrażenie nie było zbytnio dobre ponieważ zapach jest nie za ładny. Ale myślę ,że można to przetrwać bo efekty są na prawdę zdumiewające. 


Włosy po użyciu odżywki stają się aksamitnie miękkie już po pierwszym użyciu! 
Nigdy nie spotkałam się z takim świetnym kosmetykiem!
Nie wiem  natomiast jak sprawdza się z zbiegiem czasu bo testowałam go dopiero pierwszy raz ale myślę ,że jest tak samo rewelacyjny jak po pierwszym użyciu. :) 




A wy testowaliście kosmetyki z RBA?
Co o nich sądzicie?

Zapraszam na Instagrama:

Udostępnij ten post

50 komentarzy :

  1. szczerze mówiąc pierwsze słyszę o takim balsamie, ale zapowiada się bardzo fajnie :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słyszałam o tych produktach, ale jeszcze nic nie miałam i pomimo pozytywnych recenzji nie mogę się przekonać. Może tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam taki w niebieskiej wersji i był śreeedni. Mało wydajny, efekty słabe. Ciekawe jak ten by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jeszcze nie mogę stwierdzić jego wydajności ale jak na razie jest bardzo fajny ;)

      Usuń
  4. Mówiąc szczerze nie słyszałam o tej firmie, ale być może go kupię.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go jeszcze, ale zaciekawił mnie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki z tej serii :) Są świetne nie tylko do włosów ale też świetnie sprawdzają sie np maseczki do twarzy :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałąm ale z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tej odżywki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. No muszę ci kochana powiedzieć że produkcik wydaje się być naprawdę czadowy. Kocham naturalne kosmetyki :) Ciekawe ma opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zaciekawił nas ten balsam, musimy go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze w sumie nic od niej nie miałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Już słyszałam o tej firmie i o tych produktach :) jednak sama nie miałam okazji ich przetestować. Gdy tylko taka możliwość się nadarzy, na pewno z niej skorzystam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Własnie uzywam szamponu do włosów babuszki Agafii...dopiero za drugim podejściem go doceniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam szampon chlebowy tej firmy, jakoś nie potrafię się do niego przekonac :)
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie! :)
    http://marianna-pisze.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Mhy ? chyba pierwszy raz słyszę o tej firmie, ciekawy produkt
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. tego kosmetyku nie miałam, ale maseczka drożdżowa Babuszki to dla mnie rewelacja ;) zapach również jest średni, ale czego się nie robi dla pięknych włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm... pierwszy raz słyszę o tym kosmetyku. Ciekawe tym bardziej ze efekty widać po jednym dniu :3
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W przypadku kosmetyków do włosów zazwyczaj stawiam na ładne zapachy, szkoda, że ten jest odpychający ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam ,że zapach nie ma nic do rzeczy lepiej aby działał niż ładnie pachniał

      Usuń
  19. Miałam z tej firmy sporo masek do twarzy i nie wszystkie mi się sprawdziły:) Ale ten balsam mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam sporo pozytywnych opinii o tych produktach, może się w końcu na jakiś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używałam szamponu z tej firmy, jednak moje włosy przypominały wielkie siano, a nie włosy i odpuściłam. Polecam szampony i odzywki z Avon.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  23. mam szampon z babuszki i jest calkiem calkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że nie opisałaś składu. Ja bardzo zwracam na niego uwagę.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. zaciekawiłaś mnie tym postem myślę że się skuszę pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta firma również mnie nie zawiodła, pomimo zapachu kosmetyków jak dotąd nigdy się nie przejechałam na ich kosmetykach.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazwyczaj te brzydko pachnące kosmetyki są najlepsze, koniecznie będę musiała wypróbować!

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, że się sprawdził :-) Skuszę się z pewnością...

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, super, że odżywka się spisuje! :)
    Co do zapachu, no specyficzny ale dla efektów można się pomęczyć, nie jest najgorszy ;)

    OdpowiedzUsuń