Prowadzenie Bloga - Moje zdanie | Zaful |





Cześć Kochani !
Jak tam Wam minęły święta? 
U mnie pogoda jest zaskakująca a u Was ?
Dziś przygotowałam dla Was post w ,którym chciałabym się z Wami podzielić moją dotychczasową opinia dotyczącą bloga i blogosfery. Myślę ,że tu są zdania podzielone ale postaram się być bezstronna :)

Dla mnie blog to takie małe miejsce w internecie dzięki któremu mogę poznawać nowych ludzi oraz rozwijać swoje zainteresowania !
Denerwującym faktem jest to ,że dużo pseudo "blogerek " robi to tylko po to aby zarabiać na swoim blogu po przez współprace !
Dużym problemem w blogosferze jest zgapianie. Nie chodzi mi tutaj o drobne inspirowanie się ale o dosłowne kopiowanie !!!! Skoro ktoś pracował nad tym kilka godzin to chyba jest nie fair w stosunku do tej osoby. Tak najprościej jest zrobić kopiuj - wklej ale jaka ma się z tego przyjemność , tej całej pracy ?
Już nie raz spotkałam się z tego typu postami i to jest smutne , ja nie widzę tego sensu ! 
Ale oprócz tego całego kopiowanie jest też mnóstwo zalet. Na przykład ja po przez prowadzenie tego bloga stałam się bardziej pewna siebie , nie boję się nowych wyzwań i mam nowe pasję i cele! 
Również bardzo mi się podoba ta świetna atmosfera która tu panuje. Każdy ma tu swoje życie i swoje problemy jednak każdy ma tu czas aby napisać miłe słowo. 
Jednak są też wyjątki przez które odechciewa się tego całego blogowania np. przez pół dnia pracowałeś nad jednym postem a przyjdzie taka pseudo" blogerka" i napisze Ci " SUPER POST ZAPRASZAM DO SIEBIE" to aż odechciewa się blogować :/  

Myślę ,że przez najbliższe lata blog będzie moja pasją i ulubionym zajęciem! Każdy jeden post staram się jak najlepiej dopracować i dbać o szczegóły bo przecież za drobiazgi jesteśmy oceniani!!!


Oprócz tego chcę Wam pokazać paczkę którą dostałam od Zaful. 
W paczce dostałam 

Bardzo przepraszam,że bluzeczka jest na wieszaku ale pogoda nie sprzyja :(
Następnym razem na pewno pokaże na sobie ;)

Klik











Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam na mojego Instagrama :)
KLIK | 

A Wy co sądzicie na temat blogów i całej blogosfery ?


Udostępnij ten post

37 komentarzy :

  1. Masz racje, kopiowanie potrafi być strasznie denerwujące. Ja również mam nadzieję, że przez najbliższe lata blog będzie moją największą pasją :)
    Super zamówienie! Śliczna bluzka, a okulary byłyby chyba na mnie trochę za duże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza super <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/jak-zaplanowac-kupno-wymarzonej-sukni.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopiowanie jest straszne, te komentarze też :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, co do kopiowania czyjejś pracy, ale czytając ten post miałam wrażenie jakbyś krzyczała, co jest według mnie dużym minusem czytając jakikolwiek wpis. Co do rzeczy z Zafula, to bardzo mi się spodobały :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz każdy inaczej inpretuje czytane wpisy. Mogę Cię zapewnić, że nie miałem tego na myśli ;)

      Usuń
  5. Cytuj, nie kopiuj - tak powinno to funkcjonować moim zdaniem :)
    Przesyłka świetna - fajna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje reklamowanie się poprzez ''super post, zapraszam do siebie'' jeszcze z włączonym Caps Lockiem jest denerwujące. Znacznie lepiej wygląda komentarz z czyjąś opinią lub jakimś sensownym komentarzem. Wtedy nie przeszkadza mi gdy ktoś poda link do swojego bloga. Wręcz przeciwnie. Lubię poznawać nowe strony :> Miłego wieczoru :)

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie super!że zrozumiałaś o co mi chodzi i dziękuję za przeczytanie postu ;)

      Usuń
  7. Świetnie podsumowane. Posty na blogu to praca blogera nie wolno jak kopiować. Zrozumiem jeszcze tematy do postow ze są takie same teść jednak powinna być zupełnie inna. A tak pozatym śliczna bluzka A te misie są wprost urocze :
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kopiowaniem się jeszcze nie spotkałam ale to musi być bardzo denerwujące namęczyć się nad jakimś wpisem i za parę dni zobaczyć go u kogoś innego :p Słodkie te skarpetki w miśki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Są jeszcze takie "blogerki", które wcześniej przygotują sobie wcześniej ładny komentarz i wstawiają go na każdym odwiedzonym przez siebie blogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Polskie lajfstajlowe blogerki to jeszcze. Ale zagraniczne to już inwazja spamu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku śliczne te skarpetki są urocze, a ten pierwszy sweterek też bardzo mi się podoba. Co do ,,fałszywych bloggerek'' da się to rozpoznać po przeczytaniu paru postów. A co do inspirowania się wpisami, nie widze nic w tym złego, ale bezczelne kopiowanie jest straszne, ewentualnie jeżeli już tak nam zależy na umieszczeniu zdania z czyjegoś posta to wartoby było napisać, że to zdanie np. jest z bloga jakiegoś....,
    Smutne też jest nie czytanie a komentowanie, polega przede wszytskim na tym, że ludzie kopiują komentarze kogoś i tylko napiszą ,,Zapraszam do mnie'' to też jest przykre.

    Chciałabym się zapytać w jakim programie robisz nagłówki i skąd pobierasz czcionki ? :)
    Pozdrawiam
    Świetny post,
    Pozdrawiam
    Julaa Julka
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówki robię w picmonkey a czcionki to zależy ;)
      Dziękuję za przeczytanie postu ;)

      Usuń
  12. ojeju jakie urocze skarpetki *,*
    Blog na prawdę dużo mi dał jest po prostu moją pasją , stałam się lepszą osobą dzięki niemu i poznałam świetne osoby jedną z nich jesteś ty :) bardzo lubię tu wpadać muszę częściej
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Dziękuję, że przeczytałaś!

      Usuń
  13. moje zdanie na temat blogowania jest zbliżone do Twojego :) mój blog jest moim miejscem w sieci i prowadzę go bez względu na to, czy osiągam z tego tytułu korzyści czy też nie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Okulary są piękne! :) Bardzo ważny temat poruszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią ubrałabym tą bluzkę.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super paczka :)
    może wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Prowadzenie bloga jest świetną sprawą, można rozwinąć się pod wieloma kierunkami i daje to mnóstwo satysfakcji :D
    Ja jak na razie nie spotkałam się jeszcze z chamskim kopiowaniem czyichś postów i mam nadzieję, że coś takiego mnie nie dotknie.
    Pozdrawiam!
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna bluzeczka :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. No masz dużo racji niestety. ;/
    Pozdrawiam
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja choć bloguję od jakichś 2-óch tygodni zdążyłam już zauważyć, że jest mnóstwo blogerek, które piszą komentarze właśnie w stylu: fajny post / świetne zdjęcia - zapraszam do mnie. Aż ręce opadają. Osobiście staram się napisać choć jedno czy dwa zdania u każdego, aby docenić jego pracę. A tak w ogóle, to bardzo dobry post :P
    Co mi sie podoba z Twojej paczuszki, to okulary, są mega świetne, a te skarpetki w misie - so sweet :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasem po takich komentarzach faktycznie aż się odechciewa wszystkiego, ale grunt to robić swoje, a znajdą się osoby które to docenią. :) A kopiowanie, jest zaprzeczeniem tego co oznacza blogowanie, nie widzę w tym sensu. Poza tym super bluza i prześliczny zegarek. kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię tego typu komentarzy "Świetny post - zapraszam do siebie". Od razu wiadomo, że nic ta osoba nie przeczytała.
    Świetne okulary.

    OdpowiedzUsuń