Promocja Rossmann -49%






Cześć Kochani !!

Jak sami wiecie promocja Rossmann powoli dobiega końca. Ale mam nadzieję ,że zdążyłyście wybrać się na zakupy ! Ja wybrałam się z moją przyjaciółką Olą (klik- blog Oli
Spędziłyśmy tam trochę czasu ale na szczęście kupiłam wszystko co miałam w planach kupić. 

Postanowiłam podzielić tą całą promocję na dwie części dziś pokaże Wam kosmetyki do twarzy a w najbliższym poście pokaże Wam kosmetyki do paznokci.




Zacznę może od odżywki. Najbardziej ciekawi mnie jej efekt ponieważ czytałam wiele recenzji na jej temat i każda recenzja zaprzeczała poprzedniej. 

Odżywka do rzęs EVELINE Sos Lash Booster



Również zaopatrzyłam się w  rozświetlacz. Jestem z niego w pełni zadowolona! 
                                                Rozświetlacz Lovely, Silver highlighter



Oczywiście nie mogło zabraknąć pudru matującego. Daje bardzo naturalny efekt co bardzo mi odpowiada!
Puder matujący Miss Sporty  So Matte 



Znalazłam również idealny dla mnie tusz. Super pogrubia oraz wydłuża rzęsy!
Maskara do rzęs Volume Celebrites 



Oraz nie mogło zabraknąć pomadki. Postanowiłam na standardową pomadkę wraz z kredką :)
Pomadka  z Lovely Extra Lasting oraz Perfect Line 



A Wy co kupiłyście?
Używaliście tej odżywki do rzęs? Jeśli tak to jakie jest Wasze zdanie na jej temat?

Udostępnij ten post

36 komentarzy :

  1. Maskary z Eveline są bardzo fajne;) Też kupiłam tusz tej firmy, ale inny rodzaj;) I mam taką samą konturówkę z Lovely;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka 100% w moim guście :) Ja w tym roku mam zanadto kosmetyków, które otrzymałam na urodziny i gwiazdkę, więc odpuściłam te przeceny :)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak nie mam takich zapasów więc jak najbardziej skorzystałam z promocji

      Usuń
  3. Ja załapałam się na zestaw Klips od Lovely :D Na tym w sumie najbardziej mi zależało.Ale oprócz tego kupiłam jeszcze paletkę cieni również z Lovely i lakier do paznokci z Wibo. W sumie moje zakupy są bardzo małe.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze jest to, że kupiłaś to co chciałaś! ;)

      Usuń
  4. Mam dokładnie taką samą pomadkę, świetnie się sprawdza! :)
    katemi21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty ale najbardziej podpadła mi pomadeczka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą odżywkę to muszę na pewno kupić. Mam lakiery z tej firmy i moje odczucia są takie, że nie kupiłabym ich więcej.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to wielka szkoda jak dał mnie nie są złe a nawet je polubiłam ;)

      Usuń
  7. spore zakupy ! ja niestety nic nie upolowałam ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten tusz z Eveline daje przepiękny efekt, ale niestety bardzo lecą po nim rzęski :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia. Jak na razie wszystko jest porządku ;)

      Usuń
  9. Bardzo fajne zakupy zrobiłaś :) Mnie niestety odstraszyły tłumy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Odżywka do rzęs kusi strasznie ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne kosmetyki, ja muszę jutro jechać, bo zostało mało czasu!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tą odżywkę do rzęs bardzo lubię :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. również kupiłam tę odżywkę, ale sama jestem ciekawa jak się sprawdzi :D miejmy nadzieję, że dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ta pomadka z Lovely się nie za bardzo sprawdza.

    http://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zakupy, ten rozświetlacz z lovely też mi się fajnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się niestety nie udało dotrzeć do Rossmanna.. ale w sumie też zapas kosmetyków jeszcze mam, więc chyba nawet lepiej ;) Kusiło by mnie żeby coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te szminki co na ostatnim zdjęciu! Są rewelacyjne, choć ciężko się je zmywa.
    Ja na promocji kupiłam sobie tusz do rzęs z Rimmel'a oraz podkład również z Rimmel, ale troche za ciemny :/

    Zapraszam do siebie http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zakupy :) ja też szalałam na promocjach :D
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam tą pomadkę jednak za bardzo wysuszała mi usta i podkreślała ich suchość przy tym, nie lubiłam jej mieć na ustach i oddałam siostrze :/

    OdpowiedzUsuń