POLOWANIE ROSSMANN | Życzenia Wielkanocne |





Cześć kochani! 
Może już wiecie albo jeszcze nie ale lada moment będziemy mieli duże promocje w Rossmannie. 
Pewnie jak zawsze będą wielkie kolejki ,żeby się dopchać do dobrych i znanych kosmetyków ale ja postanowiłam nie tracić czasu na testowanie i przygotować sobie listę potrzebnych kosmetyków :)

Ale zanim przeje do listy chciałabym Wam pokazać od kiedy i do kiedy trwają poszczególne promocję!

od 20.04 do 26.04 - TWARZ ( podkłady , pudry, korektory ,róże bazy, bronzery)


Od 26.04 do 04.05 OCZY ( maskary, cienie ,bazy ,brwi ,eylinery)





od 04.05 do 10.04 USTA , PAZNOKCIE ( pomadki, błyszczyki, konturówki, )



Czyli mamy ok 3 tygodni wielkich promocji. Przez ten czas można zdobyć wiele perełek w bardzo okazyjnej cenie. 

Jako ,że najpierw jest TWARZ planuję zakupić:


- puder z Lovely 
- korektor ( obojętna jest mi tu firma głownie chodzi mi o dobre krycie)
Raczej bronzerów i baz nie używam więc są mi nie potrzebne :)




Następnie mamy OCZY wiec tutaj mogę  zaszaleć :)

Musze kupić 2 maskary!
Jedną do dobrego rozczesania a drugą do zrobienia efektu  wachlarza :)

Raczej baz nie potrzebuje ale skuszę się na kolejną paletkę czekoladkę :)
Myślę ,że jest to najlepszy wybór jeśli mam mieć na uwadze trwałość i kolor :)

Oraz mam w planach kupić eleliner bo mój ostatni już się po woli kończy a skoro są takie duże promocje to trudno się nie skusić :)


Tak szczerzę to najmniej planuję kupić do ust  bo raczej wszystko mam i nie potrzebuję nic nowego ale jeśli wpadnie mi coś  w oko to na pewno kupię!

A Wy co mi polecacie ? Jakie są Wasze ulubione kosmetyki? 


Kochani z racji zbliżających się świąt chcę Wam życzyć zdrowych i wesołych świąt , spędzonych z rodziną! 

Udostępnij ten post

50 komentarzy :

  1. Ja przede wszystkim stawiam na produkty do ust. Mam zamiar kupić kilka szminek :D No i jakiś tusz też by się przydał. Chyba wypróbuję popularną mascarę z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście mogę Ci ją polecić bo jak dla mnie jest świetna :)

      Usuń
  2. Może zapoluję na czekoladki ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio kupiłam eyliner z rossmana i jestem bardzo zadowolona.
    Mogę się zapytać jak robić te chorągiewki w grafice ?
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne to jest bardzo proste musisz tylko ściągnąć na komputer taką właśnie czcionkę i gotowe! Jeśli masz jakiś problem to mogę Ci pomóc wystarczy ,że wejdziesz w zakładkę "nagłówki na zamówienie" i napiszesz na e- mile wszystkie ważne informacje a ja Ci mogę zrobić :)

      Usuń
  4. Ja na pewno muszę znaleźć coś do ust bo uwielbiam wszelkie szminki i błyszczyki :)Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeśli już to tylko matowe ale ich mam całe mnóstwo :)

      Usuń
  5. ja muszę poszukać palety cieni :D

    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie ta pierwsza tura promocji jest najbardziej istotna ;) chociaż, gdy pomyślę sobie o tych tłumach w drogeriach, szczerze odechciewa mi się zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest straszne! Wszędzie trzeba się pchać i nie można nic na spokojne obejrzeć!

      Usuń
  7. Chętnie wpadnę na jakąś promocyjkę, ale czy upoluję coś dla siebie to ciężko wyczuć, bo na pewno będą tłumy. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak te tłumy są przerażające ;)

      Usuń
  8. podkład u mnie koniecznie :D I maskara :D Obserwuję i Wesołych Świąt :D

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szaleństwo z tymi wyprzedażami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych, radosnych i pogodnych świąt spędzonych w gronie najbliższych <3

    Obserwuję i liczę na rewanż :) Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami :*

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/tete-tete.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co kochana mam dość już twoich kopiowanych komentarzy lepiej by było jak byś ich już nie pisała :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Ja od początku roku szykuję się na te promocje! Zamierzam kupić korektor dobrej firmy oraz wiele pomadek nude, które uwielbiam <3
    pozdrawiam

    http://mzelkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szaleństwo w sklepach jak zawsze przed świętami :D
    Wesołych, szczęśliwych świąt!

    vile rose ☾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale o czym ty mówisz mi chodzi o kolejki w rossmannie anie o kolejki w sklepach :/

      Usuń
  13. Szaleństwo przed świętami w sklepach jest zawsze. Wesołych świąt.

    Ps; Co myślisz o wspólnej wymianie obserwacją. Odpisz.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wymiana obserwacji nie jest taka zła pod warunkiem, że obie strony są z tego powodu zadowolone! Mi osobiście zdarza się wymieniać obserwacjami ;)

      Usuń
  14. Dobra ściągawka, chyba skopiuje Twoje grafiki na pulpit, aby pamiętać te daty ;) Muszę zerknąc w swoje zapasy i zobaczyć, co się kończy i wybrać się na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych Świąt :) Bardzo fajnie, że napisałaś te daty, na co są przeceny :) Ja będę polowała na pomadki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę jak większość ja jak na razie pomadek mam bardzo dużo wiec nie potrzebuję :)

      Usuń
  16. Wybieram się na przeceny i akurat 20 mam wolne w szkole, więc będę mogła wybrać się od samego rana i upolować jakieś perełki, ale wolę sobie zrobić liste :)

    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już zrobiłam sobie listę a wolne mam od szkoły ponieważ gimnazjalisci piszą egzamin ;)

      Usuń
  17. O, spadłaś mi z nieba! Już robię listę czego będę potrzebowała i co musze kupić :)
    Wesołych Świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo, nie wiedziałam o kolejnej promocji :D W takim razie też muszę sobie listę zrobić haha.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tym razem nie skorzystam z promocji, gdyż mam wszystkie potrzebne produkty :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym kupić na pewno coś do oczu i pomadki!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio zrobiłam duże zakupy podczas promocji w Superpharm :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja muszę tylko kupić jakiś puder i tusz do rzęs. Całą resztę mam, więc w tym roku bez szaleństw ;)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołych i pogodnych Świąt spędzonych z rodziną i mokrego dyngusa! :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, ze będzie taka promocja znowu. Muszę się zastanowić co mi potrzeba. Warto skorzystać jeśli można zaoszczędzić. ;) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Teraz nie ma podziału, jest od 20-26 na wszystkie produkty kosmetyczne :)

    Może masz ochotę na wspólną obserwację? ;) Daj znac u mnie :*

    Zapraszam--> http://reggae-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. na pewno przejdę się popatrzeć i poszukać czegoś ciekawego, nie będę przygotowywać sobie listy, bo nic nie jest mi w tej chwili niezbędnę :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja muszę koniecznie zaopatrzyć się w nowy tusz do rzęs. Jak zwykle zapewne zaszaleję też z różnymi pomadkami :)

    CLLAUDIZZLE

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie poluję na nic konkretnego. Na pewno, jak zawsze, zrobię sobie zapas losowych kosmetyków i tyle :)
    Czekam na kolejny wpis! Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chcę kupić podkład puder tusz do rzęs i może jakaś szminkę. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ambitne plany, co do tych promocji. I pamiętajmy, że możemy uzyskać rabat -55%, kiedy zainstalujemy aplikację Rossmann oraz kupimy trzy różne produkty min. np. róż+ podkład + korektor.
    Dlatego zrobię zapasy.

    mlode-damy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń