Kwiecień w aparacie







Część Kochani!!
Dziś przygotowałam dla Was podsumowanie w zdjęciach tak jak to robię co miesiąc. Ale muszę się od razu przyznać ,że nie zgrałam się w tym miesiącu troszkę z czasem ponieważ cały czas żyłam w przekonaniu ,że dziś jest 29.04 i dlatego jeszcze dwa posty ,które miały się pojawić w kwietniu pojawią się na początku maja. :) Dziś postanowiłam nie podpisywać każdego zdjęcia bo chcę zobaczyć jak to wypadnie :)
Oraz chciałam bardzo podziękować za 300 obserwatorów ,które udało mi się zdobyć w ponad pół roku. Jestem bardzo szczęśliwa ,że mój blog Wam się tak podoba i mam nadzieję ,że te grono czytelników będzie się znacznie powiększało!!
A więc Zapraszam !!!










A Wam jak minął kwiecień?
Zapraszam na mojego Instagrama 

Udostępnij ten post

67 komentarzy :

  1. Przepiękne zdjęcia :) Tak wiosennie i ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne podsumowanie chyba sama takie zrobię :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jak zrobisz to napisz chętnie wpadnę :)

      Usuń
  3. Jakie śliczne zdjęcia :) Bardzo podoba mi się te pierwsze i ostatnie zdjęcie :)
    A kwiecień był nawet spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne podsumowanie, śliczne zdjęcia.
    Lubię takie posty z zdjęciami, bardzo mnie inspirują.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)! Wpadnij do mnie też dodałam zdjęciowy post ;).
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna zdjecia :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne zdjęcia....
    Zakochałam się w tym ostatnim :*
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się zgodzić z koleżankami wyżej zdjęcia są po prostu obłędne :*
    OBSERWUJĘ!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę urody:* Piękna jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne zdjęcia :) Bardzo zauroczyło mnie te ostatnie :)
    Sama robię takie podsumowanie tylko u mnie całkiem inaczej to wygląda :*
    W wolnej chwili zapraszam a i chciałam dodać ,że jestem twoim obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne i naturalne zdjęcia sama uwielbiam cykać zdjęcia kwiatkom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie :D Ja sie tak cieszę, że w końcu te słońce wyszło bo mam wielką chętkę na zrobienie zdjęć wiosennych ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ja już się za tym stęskniłam :)

      Usuń
  15. Zdjęcia naprawdę bardzo tamblerowe kochana :) !

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia kwiatów najbardziej mi się podobają ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! też mam ten laptop :D <3
    Książka na wattpadzie "Magnetism of Hearts" <--- Zachęcam do przeczytania, będę mega wdzięczna za każde wejście! <3

    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mufinka kocham <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia :D

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł na post i piękne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Czyli w kwietniu głodna nie chodziłaś :P Bardzo ładne zdjęcia :) Urzekło mnie to z muffinem i z donutami ;)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi kwiecień minął na egzaminach. Po twoich zdjęciach nabrałam ochoty na mufinka ^.^

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Również zaobserwowałam
    Imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny post! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne zdjęcia :) iście wiosenne, mimo iż kwiecień pogodą nie zachwycał :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia. Post bardzo ciekawy, taki mini photo pamiętnik - pomysłowe!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia <3 <3 <3
    Najbradziej podobają mi się te z kwiatami ;)
    Czekam na nowy post i zapraszam do nas :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne podsumowanie :) Szczególnie kwiaty przykuły moją uwagę. No i oczywiście piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja osobiście w kwietniu takze mam duzo zdjęć kwiatów ;) kwitnąca i mnie sliwa jest tak piękna ze nie mogę od niej oderwać wzroku ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne, ciekawe zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. ta babeczka i ten pączek najlepszy!

    YouTube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robię również szablony na zamówienie(darmowe),więc jeśli chcesz to pisz, pomogę ;)

      Usuń
  32. Cudowne są te zdjęcia. <3
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń