Jak uporządkować bransoletki i zegarki ? - DIY





Cześć kochani!
Dziś miałam chwile czasu wiec postanowiłam Wam pokazać jak łatwo i prosto można zrobić organizer na różnego rodzaju bransoletki i zegarki.

Potrzebne nam będzie :
- rolka od ręcznika papierowego, 
- kawałek materiału ,
- klej 
- nożyczki, 

Zaczynamy! 

Najlepiej jest zacząć od przygotowania wszystkich potrzebnych rzeczy 


Następnie wycinamy odpowiedni rozmiar z materiału i przyklejamy do rolki 





W tak prosty sposób możemy uporządkować wszystkie zegarki oraz bransoletki a efekt końcowy wygląda tak : 





A Wy jak porządkujecie swoje zegarki i bransoletki?
Robiliście kiedyś tak ?

Zapraszam na Instagrama :

Udostępnij ten post

56 komentarzy :

  1. ''cześć kochani!'' hmmm...
    Bardzo fajny sposób na uporządkowanie bransoletek i zegarków. Świetnie to wygląda ! Rolka po papierze do tyłka może być przydatna :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym abyś zrozumiała, że to nie jest rolka po papierze toaletowym tylko po ręczniku kuchennym :/

      Usuń
  2. Świetny pomysł. Nawet nie spostrzegłam się, że to rolka od ręcznika papierowego.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że tobie się spodobało!

      Usuń
  3. fajnie to wygląda, może wykorzystam! :D

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł :) ja od jakiegoś czasu nie mam bałaganu w biżuterii - mąż zakupił kuferek z masą przegródek i szufladek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to teraz będziesz mogła mieć perfekcyjny porządek ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny ;) Ja mam swoje zegarki w szufladzie :) Tak samo jak bransoletki.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny pomysł :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł ;D Moze wreszcie nie miałabym problemu z plątaniem się bransolet ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie łatwe a jakie efektowne :) Pomysł świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł, wygląda efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Proste, ale efektowne i spełnia swoją rolę. Ostatnimi czasy trochę bransoletek zebrałam (zeganków nie noszę), więc może zrobię coś podobnego w wolnej chwili.
    Pozdrawiam!
    Haniko
    http://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam ani jednego zegarka (nie licząc starego SmartWatch, który gdzieś leży zakopany) i bransoletki... wszystko przez to, że mam zbyt chude rączki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej może kiedyś znajdziesz idealne dla ciebie ;)

      Usuń
  12. Bardzo fajny organizer :)
    Proste, a jakie wygodne. Ja swoje ozdoby na rękę trzymam w kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też trzymałam ale teraz mam już mam organizer ;)

      Usuń
  13. Świetny pomysł:), na pewno skorzystam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię nosić zegarki. Trochę ich mam i zawsze mam problem, gdzie je chować...
    Twój pomysł jest świetny:) Muszę kogoś poprosić o zrobienie czegoś takiego:)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. To jest bardzo proste na pewno dasz radę zrobić sam :D

      Usuń
  15. Bardzo fajny pomysł :D może też go wypróbuję :D Bo ja to wszystko wrzucam do szuflady i w sumie nigdy nie lubię odkładać rzeczy na miejsce. Taki mały bałaganiarz ze mnie :P
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny sposób! Już wiem co zrobię z następną rolką po większych ręcznikach papierowych :p
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że dałam Ci pomysł :)

      Usuń
  17. Ciekawy pomysł ;) Ja aż tyle biżuterii i zegarków nie mam, więc u mnie mieszczą się w kuferku, ale jak ktoś ma tego więcej to rozwiązanie idealne ;) I niedrogie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! To jest praktycznie darmowe!

      Usuń
  18. Polecam ten sposób sama od dłuższego czasu tak segreguje swoja kolekcję bransoletek :3
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzecz, ktora po skończeniu przydatnego recznika moze odzyskac swoj zywot.. Kto by pomyslal😁 Bardzo pomyslowe!

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. O ale miałaś świetny pomysł :O Super!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł i wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio kupiłam sobie pudełko na takie rzeczy :) Twój pomysł bardzi oryginalny, ładnie to wygląda ;)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Sprytne, praktyczne, szybkie i proste w wykonaniu! Przydałoby mi się coś takiego, a raczej sama nie wpadłabym na taki pomysł ^^

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak mile słowa! Na pewno wpadł by ci podobny pomysł ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  24. ciekawy pomysł :) takie ułożenie zegarków i bransoletek jest sporym ułatwieniem. Wszystko uporządkowane i nie trzeba szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł! Nie noszę bransoletek a na zakup zegarka zbieram się już tak długo..

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny sposób na uporządkowanie zegarków i bransoletek, bardzo nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W sumie to fajny sposób na uporządkowanie zegarków. Ja swoje trzymam razem z inną biżuterią.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie to wygląda. Naprawdę ciekawe. Buziak! W wolnej chwili wpadnij do mnie.
    tutaj.

    OdpowiedzUsuń