Dotychczasowa Pielęgnacja Włosów






Cześć kochani! 
Witam Was we wtorkowe popołudnie właśnie kilka minut temu wróciłam ze szkoły. W sumie mówiąc to nie jestem jakoś strasznie zmęczona może dla tego ,że pociesza mnie myśl ,że jutro idę ostatni raz do szkoły i wracam za nie całe dwa tygodnie :)
Ale wracając do postu chciałabym podzielić się z Wami moją dotychczasową pielęgnacją włosów.

Jak sami zaraz zobaczycie nie używam nie wiadomo ile kosmetyków do włosów na poprawę gęstości lecz stawiam na jakość !



Moim ulubionym i jak najbardziej polecanym przez mnie jest odżywka z Avonu. Spełnia wszystkie moje wymagania a w dodatku cudnie pachnie.
Ma swój mały minus jest nim to ,że jest mało wydajny starcza na kilka aplikacji.
Po za tym nie mam więcej minusów.  Włosy po umyciu tą odżywką stają się miękkie i jedwabiste a do tego jak wspomniałam mają śliczny zapach. 






Kolejnym kosmetykiem ,którego stosuje na przemiennie z odżywką z Avonu jest naturalny balsam od RBA 
Jeśli śledzicie uważnie mojego bloga to na pewno wiecie ,że specjalnie tej odżywce poświeciłam post KLIK !!
Tak jak już może wiecie stosuję tą odżywkę od nie dawna a już widzę efekty. 
Linia produktów od RBA jest w 100% naturalna a w dodatku jest  na bazie ziół i kwiatów. 
Mogę ją z czystym sumieniem polecić dla każdego kto lubi widzieć od razu efekty i uwielbia jak jego włosy są delikatne w dotyku. 
Tak jak wspominałam w wcześniejszym poście zapach tego kosmetyku nie jest  zadowalający i mogli by bardziej dopracować zapach. 





Ostatnią i najrzadziej stosowanie przez mnie odżywką jest BIOVAX. 
Skład i efekt jest godny polecenia tylko problemem jest czas. 
Odżywkę trzeba trzymać na głowie przynajmniej 30 minut w dodatku trzeba mieć ubrany czepek .który nie zatrzymuje ciepła i po takich 30 minutach jest mi zawsze zimno. 
Produkt jest na bazie keratyny  i jedwabiu. Jak sami widzicie jest bogaty w keratynę dzięki ,której włosy maja szanse na odbudowę i regenerację. 
Polecam go osobą dla których czas i zimno nie ma znaczenia w walce o zdrowe włosy :)





Udostępnij ten post

60 komentarzy :

  1. Nie spotkałam się jeszcze z tymi produktami ale wydają się być bardzo interesujące, z chęcią je wypróbuje. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że cię zainteresowały ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Szampon babuszki miałam, ale w mniejszym opakowaniu - był bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tą odżywkę od babuszki, ale niebieską :D Niestety u mnie niezbyt się sprawdzała :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki BIOVAX, do tej pory mnie nie zawodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No muszę ci powiedzieć, że żadnego z tego produktu nie miałam, kochana.
    Jednak chciałabym sobie z mamą kupić biotynę w tabletkach, by regenerować włosy od wewnątrz, kochana.
    Zdjęcia naprawdę bardzo kul i uważam, że produkty idealnie wpasowały się w wystrój twojego pokoju, kochana!
    Pozdrawiam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  6. I used Avon before, it has nice hair care.
    Nice post! :)

    Kathy's delight / Instagram

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio miałam kupić tą odżywkę i żałuję, że nie kupiłam, bo czytałam o niej dużo pozytywnych recenzji :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także w pielęgnacji włosów nie stawiam na ilość, a jakość. Kilka standardowych produktów mi wystarcza w zupełności :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jest ta ostatnia odżywka. Szkoda tylko, że trzeba ja tak długo trzymać na włosach. Byłoby to dla mnie dość problematyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dla mnie też jest i rzadko z niej korzystam :(

      Usuń
  10. Nie miałam żadnego z tych produktów. Zaciekawiła mnie ostatnia odżywka, no i czas jak dla mnie nie jest problemem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę takie produkty, a wydają się ciekawe :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam wolę szybko wypucować kłaczki, więc produkty raczej nie dla mnie :v
    http://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta ostatnia maska mnie zaciekawiła, szkoda tylko że trzeba ja trzymać aż 30 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszyscy polecają ten szampon babci, muszę go w końcu kupić.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie włosy już wiem ze przetluszczaja się od wszystkiego rodzaju odżywek więc zdecydowanie bardziej wolę maski :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bardzo lubię te odżywki z Avonu. Fajnie się sprawdzają :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  17. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię tą odżywkę z biovaxu!
    Obserwuję, buziaki :*
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba się wybiorę nie długo do Avonu, aby kupić pierwszy produkt co opisałaś, bo mnie zaciekawił.
    Zapraszam na bloga:
    angela-bloog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo zainteresował nas ten ostatni produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie rzeczy z avonu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń
  22. A skąd ta 2 tygodniowa przerwa?
    Produktów nie znam, ale śmiało mogą trafić do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka 2 tygodniowa przerwa?
      Przecież posty dodaje regularnie ;) nie wiem skąd taki pomysł ;)

      Usuń
  23. Jeśli chodzi o firmę L'Biotica to jestem zaciekawiona:)
    Pozdrawiam serdecznie świetny post;)
    +obserwuję
    eva-and-a-healthy-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię biovaxy :D

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  25. Ciągle zapominam kupić tej odżywki z Babuszki, ale miałam kilka szamponów i polecam ;) ♥ Pozdrowionka!
    ♥NOWY POST-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie używałam tej odżywki, ale fajnie byłoby spróbować :)
    Oczywiścię jak obiecałam tak robię i pomagam- Obserwuję ;)
    Pozdrawiam, przepiękny blog :)
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. muszę spróbować tą odżywkę! :)

    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy na mężczyzn też działa? hahahaha :D Zostawiam obserwacje, podoba mi się!

    A ja zapraszam do siebie, dziś wystartowałem z blogowaniem, chciałbym, żeby mi się udało tak jak Tobie

    http://anonastolatek.blogspot.com/
    Instagram - anonastolatek
    Fanpage - Anonastolatek

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. dziekuje za obs, odwdzięczam się :)
    a ja dopeiro poznaje kosmetyki od Bania Agafii, i pytam siebie - czemu tak pozno haha :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Korzystam z balsamu od BRA i tez jestem za aby popracowano nad jego zapachem.Produkt jest świetny do moich włosów, bardzo go lubię po każdym umyciu włosy stają się lekkie w dotyku.Bie wiedziałam że istnieje taki produkt jak ten ostatni ale z chcęcią o nim przeczytam.....

    OdpowiedzUsuń