Ulubione blogi + konkurs dla Waszych blogów !!





Dziś jak co tydzień wróciłam ze szkoły o 15.30 i jestem padnięta. 
Cały tydzień ( a tak serio to tylko pół tygodnia) intensywnej  nauki dał o sobie znać i jestem  bardzo  zmęczona a na dokładkę jeszcze w piętek dwa sprawdziany ....  :(
Ale koniec użalania się przejdę lepiej do postu!!!

Chyba każdy z nas ma swoja top listę ulubionych blogów. Przynajmniej ja mam taka top listę i chciałabym się z nią z Wam podzielić. 


Tak właśnie wygląda moja top lista. Każda z  tych dziewczyn prowadzi bloga z ogromną pasja i to widać w każdym ich poście. Są bardzo kreatywne i posty zawsze są dopracowane. 
Z ogromną chęcią odwiedzam ich blogi i również polecam Wam je odwiedzić! Może Wam też się spodobają !



A teraz przejdę na konkursu. 
Wczoraj podczas przeglądania blogów natknęłam się na konkurs który zachęcił mnie do zrobienia u siebie na blogu 

Konkurs polega na tym ,że promuje Wasze blogi na moim blogu. a dokładnie chodzi o to ,że wybiorę blogi które wygrają i polecę je w poście oraz link do bloga przez tydzień będzie widniał na pasku bocznym. 

Zasady są banalnie proste wystarczy :
*  Zostać publicznym obserwatorem mojego bloga *
*  Oraz poinformować mnie ,że bierzesz udział w komentarzu. *
i nic więcej :)

Czas trwania :
08.03.2017 - 15.03 .2017 

A teraz kochane wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet!!
Chwalcie się co dostałyście!! 





Zostawcie mi pytania do Q&A 

Znacie te blogi? 

Udostępnij ten post

52 komentarze :

  1. Ja za to nie mam swoich ulubionych blogów, każdy mi si się podoba, ktory czytam, bo czytam to, co mi sie podoba :D
    Obserwuję od dawna i biorę udział.
    I szczesliwego dnia Kobietki!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre blogi znam, a na resztę muszę koniecznie zajrzeć, za co już się biorę :)

    Obserwuję już od dawna, więc przy okazji wezmę udział w konkursie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie blogi znam :) W pełni zasługują na to miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że je znasz są na prawdę świetne ;)

      Usuń
  5. Dużo blogów czytam, ale nie mam jakiegoś konkretnie ulubionego :)

    Biorę udział ;D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa z tych blogów chętnie czytam :) Na pozostałe wejdę i zobaczę :)
    Na dzień kobiet dostałam czekoladę i kwiatka :)
    pytanie do Q&A: Jaki masz stosunek do edukacji w naszym kraju? :)

    biorę udział w konkursie!

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział :), dziękuje, za link w poście.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za polecenie :) Ja również bardzo lubię twojego bloga :) Ze sprawdzianami dasz radę trzymam kciuki :) Znam te blogi i również lubię je czytać :)
    Biorę udział :)
    Pytania: Co motywuje cię do pisania postów?
    Jak długo interesujesz się blogowaniem ?

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje juz od dawna i chce wziąść udział :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział! Obserwuję już od dawna :) Bardzo nam miło i dziękujemy, że nas wymieniłaś! :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co jesteście na prawdę świetne ;)

      Usuń
  11. Biorę udział. Obserwacja od dawna;)
    by Arek

    OdpowiedzUsuń
  12. Obseruwje od dawna jako madda
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Emil Starski :) Biorę udział :D
    Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome post!

    I love your blog! x
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana moja! niesamowicie miło mi, że mój blog jest jednym z Twoich ulubionych. Cieszę się jak dziecko i przesyłam Ci moc buziaków :) :*
    a do konkursu zgłaszam się :) obserwatorem już jestem od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam blog katie moon, również prowadzi go z prawdziwą pasją :)
    Biorę udział, już długo jestem obserwatorem x

    MÓJ BLOG



    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam swoich ulubionych blogów. :) Fajny pomysł na konkurs. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje od dawna, biorę udział!
    http://vivi-vivii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Z podanych blogów znam 2, ale przejrzałam pozostałe i także mi się podobają.
    Na ten cudowny dzień dostałam ogromny bukiet tulipanów.. niestety nie mam ręki do kwiatów - JULIA

    -------- Biorę udział ------------

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno wpadnę na polecone blogi.
    Życzę wszystkim powodzenia w konkursie

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy, pełen inspiracji blog. Zdecydowanie zostaję na dłużej :)
    buziaki, Niki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chyba nie potrafie wybrać kilku najbardziej ulubionych blogów, śledze mnóstwo dziewczyn i u każdej znajduje coś ciekawe dla siebie co sprawia, że chcę zostać na dłużej :)
    Twojego bloga obserwuję już od jakiegoś czasu, więc jeśli mam możliwość to oczywiście biorą udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim ulubionym jest zdecydowanie blog Lucy, obserwuje już dawno:*
    buziaki!!

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję Twojego bloga już od dawna i biorę udział. :D

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny blog :)
    Chętnie wezmę udział w konkursiku :)

    + Dodaję do obserwowanych :)
    Zachęcam również do obserwacji mojego bloga :)
    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mam ulubionych blogów, ale chętnie przejrzę Twoje ;) Biorę udział w konkursie :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Biorę udział w konkursie :) Bardzo fajne blogi poleciłaś :D

    https://agrafka-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję i biorę udział :) Miłego dnia !
    http://shinyhaired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział! ♥
    Mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. moim ulubiony blogiem jest również życie jak pomarańcze :) Pozdrawiam <3

    Biorę udział :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ochhh, też uwielbiam dusiiiaka. Ma mega inspirujące posty! :D

    Ja również chętnie wezmę udział w twoim konkursie, bo jak to się mówi: kto nie ryzykuje nie pije szampana!:D Blog jest nowy, ale zamierzam go rozwijać z każdym nowym dniem. Mam nadzieję, że uda mu się kiedyś osiągnąć rozmiary takie jak ma twoja strona. ^^

    Oto mój blog: https://modnaxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh dziękuję bardzo chodź dla mnie mogło być lepiej ale wszystko przychodzi z czasem ;)

      Usuń
  33. Nie słyszałam o żadnym z tych blogów, ale chętnie poczytam w wolnej chwili:)
    Obserwuję i biorę udział! <3

    http://maddiedreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń