Pytania od czytelniczki * ROSEGAL *






Hej kochani , dziś zostałam nominowana do LBA ale postanowiłam to zrobić troszkę w innej formie a mianowicie jako pytania od czytelniczki :)



1. Co dla Ciebie jest najlepsze w blogowaniu?
Hmm dla mnie najlepsze w blogowaniu jest to , że mogę się dzielić z Wami moimi przeżyciami oraz odwiedzać Wasze blogi i czytać różnego rodzaju posty 


2. Masz jakieś marzenia związane z blogiem?
Oczywiście chyba jak każdy. Myślę ,że chciałabym aby mój blog był znany w blogosferze :)


3. Co możesz jeść na śniadanie, obiad i kolację?
Uwielbiam owocki :) Najbardziej winogron więc mogłabym je jeść cały czas :)

4. Z czego najbardziej jesteś z siebie dumna ?
Z tego ,że odważyłam się prowadzić tego bloga oraz z tego ,że mój blog odnosi małe sukcesy :)

5. Jak widzisz siebie za 5 lat?
Trudne pytanie bo nie wiem co będzie jutro a co dopiero za 5 lat ale myślę ,że będę super licealistką na bio-chem :)

6. Gdybyś mogła jechać w dowolne miejsce na ziemi, gdzie by to było?
Wyspy Zielonego Przylądka :)

7. Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa ?
Przebywanie z rodziną i przyjaciółmi :)

8. Ulubiona piosenka EVER?
 "Shape of you"


9. Ulubiony cytat?
" Nigdy, pod żadnym pozorem, nie pozwól, by twoje marzenia pozostały tylko marzeniami."

10. Rada, którą dałabyś/dałbyś sobie 3 lata młodszemu.
Nigdy nie ufaj nikomu w 100%!!!  . Kiedyś byłam bardzo ufną osobą ale pewnie zdarzenia uświadomiły mnie ,że nikomu (poza rodziną ) nie można ufać bezgranicznie  :)


Nominuje - Brak Nominacji :) 







Prosiłabym o poklikanie :)



A Wy jak odpowiedzielibyście na te pytanka? :)
Co słychać u moich promyczków ?
Przypominam również , że macie jeszcze możliwość wziąć udział w  KONKURSIE !!!
Zadawajcie pytanka do Q&A 



Udostępnij ten post

62 komentarze :

  1. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz współpracę z rosegal? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo kurczę, ja nie widzę siebie na profilu bio-chem, w ogóle nie rozumiem osób, które chodzą na te kierunki w liceum, hah :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego :)
      Może kiedyś zmienisz zdanie :)

      Usuń
  4. Chyba każdy kocha Shape of you <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie? Ja ją uwielbiam i mogłabym ja słuchać cały czas ;)

      Usuń
  5. Tez uwielbiam tą piosenkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne Q&A ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super post :) pozdrawiam i śle buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam same cudowne wspomnienia z tą piosenkę, dlatego również bardzo ją lubię <3
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze ta paletka jest niezmiemska <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/z-czym-wiaze-sie-bycie-blogeremblogerka.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam również tą piosenkę, twój ulubiony cytat jest jednym z moich ulubionych cytatów :D Pozdrawiam, poklikane oraz obserwuję :) ;* <3

    zapraszam >> http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam owocki a winogrono to tonami bym mogła jeść :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post,sama muszę zrobić podobny u siebie, żeby czytelnicy czegoś się o mnie dowiedzieli
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Palety genialne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super odpowiedzi :D
    Ta paleta cieni megaa :D Tyle kolorów <3
    Poklikałam :D

    Zapraszam :*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo już idę się odwdzięczyć ;)

      Usuń
  15. Akurat z dóch singli które dał ostatnio Ed ja wolę ten drugi ;P
    Fajnie się czytało :)

    http://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia z tym bio-chemem w przyszłości. Ciężki kierunek, ale jeśli się czegoś chce to warto się poświęcić żeby zrealizować marzenia. Podziwiam osoby, którym na prawdę udaje się potem iść na takie studia o jakich myśleli :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dziecka marzę o byciu lekarzem :)

      Usuń
    2. Też o tym marzyłam, byłam na bio-chemie, ale ostatecznie poszłam w całkiem innym kierunku. Z mojej klasy tylko 3 albo 4 osoby faktycznie poszły na medycynę bo reszta wymiękła.

      Usuń
    3. Ja również mam wątpliwości bo to jednak trudny przedmiot i dużo nauki, no ale czas pokaże. Jeśli mogę spytać to na jaki kierunek ostatecznie poszłaś?

      Usuń
    4. Na bezpieczeństwo wewnętrzne, specjalność kryminalistyka i kryminologia. W sumie myślałam już o tym w drugiej klasie liceum, ale żyłam z nadzieją, że jednak przyzwoicie zdam biologię i pójdę na elekroradiologie.

      Usuń
    5. Ale twój kierunku jest również ciekawy jak medycyna ;)
      Ważne jest to aby w życiu robić to co się na prawdę lubi a nie to co oczekuję od nas inni ;)

      Usuń
  17. Uwielbiam takie posty, można więcej dowiedzieć się o autorze bloga.
    Ten cytat jest przepiękny.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Również chciałabym iść na biol-chem. Marzy mi się medycyna.
    zapraszam..

    OdpowiedzUsuń
  19. Też chciałabym być kojarzona w blogosferze, ale przede mną jeszcze długa droga do tego.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny cytat ;) ja jestem na kierunku biol-chem, momentami jest ciężko, ale na pewno warto dążyć po marzenia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. oo też lubię tą piosenkę :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post ! Shape of you , jak dla mnie też jest świetna piosenka ^^
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cytat jest świetny :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny cytat.
    Fajne odpowiedzi, bardzo dobrze napisane, że nikomu do 100 % nie warto ufać.
    Piękny nagłówek na blogu.
    A to pytanka do Q&A
    1. W jakim programie robisz nagłówki.
    2. Kim chciałabyś być w przyszłości

    Pozdrawiam
    XOXO
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny tag, ja dalej się zastanawiam na jaki profil iść do liceum :P.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że powinnaś iść na to co lubisz i co sprawia Ci przyjemność :)

      Usuń
  26. Ciekawy post. Ja z jednej strony mam tak, że chciałabym mieć popularnego bloga, ale nie chciałabym być od razu kojarzona jako ''blogerka'' wśród znajomych. Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. very nice beauty product! i love rosegal!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  28. super post i świetny blog, leci obserwacja
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne odpowiedzi. Wyspy Zielonego Przylądka są przepiękne :) Ja to bym z chęcią zwiedziła cały świat :D
    Obserwuję :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo lubię takie posty :) fajnie jest się czegoś dowiedzieć o autorce bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też uwielbiam winogron <3 moglabym jeść caly czas :)
    biol-chem aaaa :O ja z tych przedmiotow zawsze zielona bylam :P hehe

    9,26$, 4,69$
    proszę o to samo :) :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Przejrzałam chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję ;)

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale świetne paletki<3
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Paletki są piękne *.*
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny wpis! Również kocham tę piosenkę <3 Obserwuję i zachęcam do zaobserwowania mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Extra! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj też marzę o takiej sławie bloggerskiej ;p

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie ze jestes tak ambitną osobą:) zapraszam

    OdpowiedzUsuń