Pomadka ochronna z kolorem.






Hej kochani, dziś chciałam Wam pokazać jak można bardzo prosto zrobić pomadkę ochronną do ust z kolorem. Wczoraj miałam bardzo mocno spierzchnięte usta a nie miałam w domu pomadki ochronnej bo nie dawno zużyłam i nie miałam okazji wybrać się do drogerii po nową wiec postanowiłam ,że zrobię swoją własną pomadkę. Muszę Wam powiedzieć ,że na prawdę się sprawdza i polecam zrobić w wolnej chwili.

Potrzebne będzie :
świeczka wraz z świecznikiem,
wazelina do ust najlepiej z zapachem to oprócz koloru będziemy mieli również zapach, 
szminka albo pomadka w płynie ( ja wybrałam pomadkę ponieważ szybciej się rozpuszcza)
pojemniczek na naszą nową pomadkę 
oraz łyżeczkę albo patyczek do mieszania 
talerzyk 




Gdy już to wszystko sobie przygotujemy możemy zaczynać!!!

Najpierw musimy zapalić świecznik i położyć na nim talerz wraz z wazeliną.





Gdy już nasza wazelina się rozpuści pod wpływem ciepła możemy powoli dodawać pomadki lub szminki. Oczywiście wszystko musimy razem przez cały czas mieszać.


Gdy już otrzymamy całość pozostawmy to na naszym świeczniku na minutę. 

Gdy już widzimy ,że wszystko dobrze się zmieszało musimy to nałożyć do pojemniczka. 
Należy to zrobić dość szybko bo nagrzana wazelina szybko stygnie.
Efekt końcowy wygląda tak :



Jak sami widzicie to nic trudnego a efekt końcowy jest zadowalający.
Możecie  wybrać swój ulubiony kolor dzięki czemu nie będziecie mieli tylko pomadki lub szminki ale również pomadkę ochronną :)

Robiliście kiedyś sami pomadkę ochronną ?
Macie w planach może zrobić ?
Kochani w najbliższym czasie chciałbym zrobić Q&A wiec zadawajcie mi pytanka!!!!




Udostępnij ten post

62 komentarze :

  1. Jeśli kiedyś mi się będzie bardzo mocno nudziło, to spróbuję. Jestem bardzo wygodnym człowiekiem, chociaż to słabo brzmi, i wolę sobie kupić takie cudo w sklepie :D haha

    Pozdrawiam, Oliwia Zjadam Szminkę :")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazwyczaj kupuje w sklepach ale dziś miałam ochotę zrobić sama :)

      Usuń
  2. Świetnie! myślę, że będzie idealna dla Ciebie do szkoły do noszenia w piórniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak na pewno mi się przyda! Może jakieś pytania?

      Usuń
    2. A mogę wiedzieć jaki masz kolor piórnika? Zastanawia mnie, czy kolor pomadki ochronnej będzie do niego pasował i podkreślał jego kształty :)

      Usuń
    3. Jest niebiesko biały pomadka będzie robiła idealny kontrast!

      Usuń
    4. tak, to będzie idealne połączenie. Czy tworząc pomadkę myślałaś o kolorze swojego piórnika?

      Usuń
  3. Przydatny post, napewno wypróbuję
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że post jest bardzo fajny, sama bym chętnie coś takiego zrobiła, ale chyba jestem zbyt leniwa na to :D
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha w wolnej chwili można coś pokombinować :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysł :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie robiłam jeszcze ale może zaraz wykonam :D świetny pomysł!
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam już kiedyś, ale więcej paplania niż zadowolenia. A tak to szminka i pomadka to nie przypadkiem to samo? Hah :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o taką pomadke w płynie np matowe ;)

      Usuń
  8. Świetne DIY, muszę wypróbować.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny patent :) Już nie raz na niego trafiałam :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam zadowolona z mojego eosa, ale może rzeczywiście czas pomyśleć o czymś nowym i zrobionym własnoręcznie? Bardzo fajny pomysł! Zastanawiam się czy można do tej wazeliny dodać też np. trochę oleju kokosowego, dla zapachu i dodatkowego nawilżenia :).
    Pozdrawiam! Ja, Pingwinek

    OdpowiedzUsuń
  11. Proste? Proste :3
    Ja mam w planie zrobić całą taką jakby paletkę takich mazidełek

    Pozdraaawiam!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Opisz to na blogu na pewno wypróbuje!

      Usuń
  12. Widziałam ten patent u Ewy RLM :D Sama go wypróbowywałam.. super sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy pomysł :) lubię wszelkiego rodzaju DIY, ale częściej sięgam po gotowe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na DIY, nigdy nie próbowałam robić sama kosmetyków :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to świetna sprawa ;)
      Warto spróbować ;)

      Usuń
  15. Lepiej kupić samemu. ;) Ponieważ ta, która zrobiłaś nie ma wartości odżywiających nasze usta :) Przydałaby się jakaś witamina A :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę ,że pomadka zrobiona samemu daję nam większą satysfakcje niż kupiona z drogerii a witaminę można dodać samemu :)

      Usuń
  16. Ciekawy pomysł :) może spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie to pomadka zrobiona z pomadki? Albo mi się wydaje:D Bo w składnikach też jest pomadka:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawie to wykombinowałas ;) przyda się
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać, że to naprawdę bardzo fajny pomysł ^^ Nigdy takiego czegoś nie robiłam, ale kto wie, może skuszę się na zrobienie czegoś takiego ;p Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że ci sie podoba ;)

      Usuń
  20. Faaaajny pomysł, lubię taką kreatywność i zawsze chwalę :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super bo na pewno będzie ich więcej :)

      Usuń
  21. Heheh super sprawa ale ja nigdy nie byłam dobra w robieniu takich rzeczy :O :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł, próbowałam kiedyś czegoś podobnego i fajnie wyszło :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie robiłam pomadki ochronnej, ale myślę, że spróbuję. Ciekawy pomysł

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post, Dear<3
    I'd be happy Friendship blogging ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  25. Love the style of your blog!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC. Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś chciałam zrobić własną pomadkę, ale z użyciem oleju kokosowego. Myślę, że ta opcja również świetnie by się sprawdziła :D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł, jak będę miała chwilkę, to na pewno spróbuję.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda świetnie :) lubię takie rozwiązania, zwłaszcza że zwykle mam bardzo spierzchnięte usta. Pytałaś o obserwację - ja już to zrobiłam, i liczę na rewanż :)

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, genialny post, aż szkoda było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. No prosze jak w szybki i prosty sposob mozna ochronic nasze usta i dodac im koloru <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj :)
    Chciałabym Cię poinformować, iż nominowałam Cię do LBA!
    Więcej informacji tutaj:
    http://fearlessgirldiary.blogspot.com/2017/03/liebster-blog-award.html

    Liczę, że dołączysz do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!! na pewno się przyłączę :)

      Usuń
  32. Świetny pomysł, może kiedyś sama zrobię coś takiego :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny pomysł, już kiedyś go widziałam. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę, że skorzystam z tego pomysłu ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny pomysł :) napewno przyda się w zimie kiedy niektóre pomadki przesuszaja usta

    OdpowiedzUsuń