Pierwsza Współpraca - Rosegal






Hej kochani dziś przychodzę do Was z moją pierwszą współpracą. Mianowicie  jest to współpraca z Rosegal. 



Maila dostałam na początku tego miesiąca ale zanim wszystko dogadaliśmy troszkę czasu zeszło. 
Zamówienie doszło mi bardzo błyskawicznie jak na tak daleką drogę. Miałam ogromny wybór  produktów. Jednak postawiłam tym razem na kosmetyki. Zamówiłam sobie paletkę cieni z ogromna ilością kolorów chodź spodziewałam się ze te kolory będą większe ale mówi się trudno oraz zamówiłam  paletkę do konturowania twarzy a w zestawie dostałam również pędzel oraz gąbeczkę. 
Jestem zadowolona z zamówienia chodź martwi mnie komunikacja. Starałam się pisać jak najlepiej i zrozumiale ale nie za każdym razem opiekun rozumiał o co mi dokładnie chodzi.

Ale muszę również bardzo mocno podziękować Kindze za wszystkie  rady i pomoc ,którą od niej uzyskałam  :) - Unpredictabble

A i chciałam dodać ,że rzeczy były bardzo dobrze zapakowane oprócz standardowego opakowania były również zabezpieczone folią bąbelkową :)










Zachęcam poklikać na pewno się odwdzięczę :)



Zamawialiście coś kiedyś z tej strony? 
Co sądzicie o tym zamówieniu? 


Oraz chciałabym Was zaprosić na mojego "blogowego" Instagrama - przyda mi się Wasza pomoc bo dopiero zaczynam :)

Udostępnij ten post

45 komentarzy :

  1. paletka piękne ma kolory :D ja zamówiłam od nich kilka szminek ale jak na jakimś blogu poczytałam o chińskich szminkach to się boje ich używać:D hah ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź skład jeśli będą tam niepokojące substancje to jak najszybciej wyrzuć :)

      Usuń
  2. To niesamowite, że w tak młodym wieku ludzie mogą już zaczynać współpracę z firmami <3!
    Bardzo ładny design bloga, ogólnie pomimo, że się jeszcze nie maluję, to te palety są świetne :*
    themoonnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to też się nie maluję ale używam ich do charakteryzacji :)

      Usuń
  3. Palety mają bardzo ładne kolory :) Ostatnią mam bardzo podobną ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory. Gratuluje współpracy.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne kolory, jak na paletke dużo mają odcieni.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka jest super. <3
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zamawiałam jeszcze niczego z tej strony, ale asortyment mają ciekawy :) Paleta wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy - paletka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i samych sukcesów! :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Współpracuje z nimi i oni mają świetny asortyment:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy :) Super wyglądają te wszystkie kosmetyki !


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale piękna i jaka wieeeelka paletka barw :O
    teraz codziennie inny cień będziesz mogla mieć na powiekach :D
    piękne koloryki <3

    poklikane wszystko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś taką gąbkę z Aliexpress i była do niczego :D Tak dużej palety nie potrzebuję, ale widziałam ciekawe 12 na chińskich stronkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje pierwszej współpracy! Śliczne rzeczy.
    Masz bardzo ładny wygląd bloga :)

    Zapraszam do siebie big-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Może i cienie są małe ale cała paletka wygląda super! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe rzeczy zamówiłaś :)
    No i przede wszystkim sporo ich nawet :)
    Pozdrawiam :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tą ilością to bym polemizowała :D

      Usuń
  17. Gratuluję współpracy :)
    Paletka piękna

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy :)
    Paletka śliczna, poklikane :)
    Obserwuję już jakiś czas, dziękuję za odwiedziny i obserwację u mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oni maja świetne produkty :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję !
    Paletka wygląda super <3
    Czekam na kolejne notki i Pozdrawiam :)

    http://fithorsesgimnsaticcatsport.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Paletka do konturowania twarzy bardzo mnie zaciekawiła :)
    Gratuluję!

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Jaka paleta! :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, wspaniałe kolory w tej palecie cieni! Gratuluję i życzę miłej współpracy. Z chęcią zajrzę na Twojego instagrama. Buziaki!
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne paletki, zakochałam się w tych wszystkich kolorach!

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie paletki bardzo przykuły moją uwagę :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. nigdy nie miałam nic z tej strony i jeżeli chodzi o kosmetyki do makijażu, to jednak wolę zakupić coś sprawdzonego i w wyższej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń