MATOWA POMADKA Z LOVELY




Hej kochani , dziś chciałam się z Wami podzielić moim najnowszym zakupem. Jest nim pomadka matowa z Lovely. Pewnie nie raz o niej słyszeliście ? 




Jest to najlepszy zakup ostatniego czasu!  Jak sami widzicie pomadka jest matowa, co bardzo mi odpowiada :) W pomadkach matowych świetne jest to ,że nie zmywają się z polizaniem ust oraz dłużej utrzymują się na ustach!  



Miałam już wcześniej tą pomadkę tylko w ciemniejszym kolorze. Kolor obecnej pomadki bardziej mi odpowiada ,ponieważ jej kolor jest bardziej naturalny. Jedyna wadą w tej pomadce jest to ,że skleja usta. 

Tak wygląda  ta wcześniejsza pomadka na ustach


Możecie ją zakupić w drogerii Rossmann w bardzo okazyjnej cenie 10 złotych.  

Pomadka idealnie pasuje do szkoły jak i na co dzień. Na pewno będę często z niej korzystać. 




Już nie mogę się doczekać czwartku ponieważ jedziemy z klasą na wycieczkę do parku trampolin! 
A Wy co robicie w  czwartek?
Używaliście kiedyś tej pomadki?










Udostępnij ten post

50 komentarzy :

  1. Mam nr 1 i lubię tę pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super! Polecam również wypróbować tą drugą ;)

      Usuń
  2. Kiedyś byłam w Rossmannie po tą pomadkę i nie mogłam się zdecydować na kolor :D Dlatego super, że pokazałaś swatche :)
    PS. Mam to samo pudełeczko z Pepco :D

    Pozdrawiam :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta druga pomadka bardzo mi sie spodobała.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę chociaż jedną z nich w końcu kupić! Wydają się świetne :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Mam i bardzo lubię te pomadki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam jedną z nich ostatnio siostrze na urodziny ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne są :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za nimi nie przepadam, ale post świetny ♥
    Przy okazji, zapraszam na swojego bloga:)
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę ,że wracacie na pewno wpadnę :)

      Usuń
  10. Pomadka nr 1 jest przepiękna i używam jej namiętnie :) pozostałe też są piękne, szczególnie mega intensywna czerwień, ale to już ktoś musi lubić nosić takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te pomadki :) Są naprawę świetne i trwałe jak na taką cenę ;>

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak! Pomadka jest świetna, lepsza niż niejedna wysokopółkowa szminka. W porównaniu jakości do ceny to również wypada ona super. :) A jeżeli o sklejanie ust chodzi, to można jej to wybaczyć. :D

    Pozdrawiam cieplutko,
    ModnaXL BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie zgodzę się z tobą w pełni :)

      Usuń
  13. Mam wszystkie odcienie z tej serii, ale nr 1 jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Planuję kupić tę pomadkę, ponieważ słyszałam o niej dużo dobrego, a ja mam na punkcie pomadek totalną obsesję :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tę pomadkę w numerku 1 :) Bardzo często jej używam.
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten jaśniejszy kolor bardzo ładny :) lubię matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam obie i uwielbiam je! <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie używam pomadek, tylko samą konturówkę i balsam, ale lubię kosmetyki Lovely :)
    Zapraszam na konkurs, do wygrania 3 chokery! Duża szansa na wygraną, bo będzie aż troje zwycięzców :)))
    http://purpurowakaruzela.blogspot.com/2017/03/spring-giveaway-3-choker-necklaces.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam matowe pomadki :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. są prześliczne:)
    Napewno się na nie skusze :)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny neutralny odcień, idealny do dziennego makijażu. Z Lovely mam matowe pomadki z serii K lips i bardzo je sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolory :) Fajnie, że matowe, takie ostatnio lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie mam tych pomadek, ale nie wiem czy kolor by mi się spodobał, chociaż.. jak nie spróbuje to się nie dowiem :) ale plus za to, ze są delikatne (chyba, ze to efekt światła).

    OdpowiedzUsuń
  24. Ej ładne te kolorki, chyba jutro zawędruje do drogerii i się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Poluję na tę pomadkę :) Nie byłam pewna co do utrzymywania jej się na ustach ale skoro polecasz to biorę :D Uwielbiam matowe :D

    https://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się kolor :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam i uwielbiam *.* Najlepsze matowe pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna ta pomadka - wygląda bardzo naturalnie właśnie przez to, że jest matowa. Ja mam dwie matowe pomadki, ale trochę jaśniejsze.Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne te pomadki! Muszę je mieć :)! Obserwuję :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń