Jak ozdabiać zeszyt?




Hej kochani dziś postanowiłam pokazać Wam jak można ozdabiam zeszyt w bardzo prosty sposób.
Zacznę może od tego ,że warto jest podkreślić ważne terminy, strony po to aby zawszę wszystko było widoczne i czytelne.


Dobrze jest zacząć od kupienia naklejek samoprzylepnych po to aby zaznaczać zadania domowe,ważne informacje, nowe rozdziały.
Ja zakupiłam takie na początku tego roku szkolnego i nadal mi służą :)








Ozdobne czcionki zawsze ładnie będą się prezentować w zeszycie.
Można nimi podkreślić sprawdziany, ważne daty, a nawet tematy. 





Warto wprowadzić w zeszyt różnego rodzaju oznaczenia. Pomogą one w szybki zaznaczeniu np. sprawdzianów,  ważnych dat a nawet informacji. 


Ja pokazałam na znaczku sprawdzianu. 



Warto również jest w zeszycie dodawać różnego rodzaju ozdoby. Czasem wystarczy dodać tylko koloru, a czasem można dodać wzorki. 


Przygotowałam dla Was kilka szablonów które możecie wykorzystać u siebie w zeszycie :)



To na tyle dzisiejszego postu :)
Mam nadzieję ,że się podobał :)
Ozdabiacie zeszyt?








Udostępnij ten post

56 komentarzy :

  1. Bardzo lubię ozdabiać :) A najbardziej kolorować najważniejsze rzeczy, które mają być potem na sprawdzianie, łatwiej jest mi zapamiętać :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak kolory bardzo pomagają zapamiętać a zwłaszcza zwrokowcom. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wzrokowcem i moje notatki muszą być bardzo kolorowe, ale jednocześnie czytelne i przejrzyste. Takie sposoby bardzo ułatwiają naukę ;)
    Fajne pomysły!
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Kolory bardzo ułatwiają naukę!

      Usuń
  4. Ja jako facet nie dbałem o zeszyty, choć podobno ładnie piszę więc to moja ozdoba heh
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie bo ponoć ładny charakter u mężczyzn to rzadkość :)

      Usuń
  5. W moim przypadku to nie zadziała, bo kiedy przyjdzie mi pisać szybko na lekcji w ogóle się nie staram. Powiadają, że mam lekarskie, lub poetyckie pismo i coś w tym jest. Taka własna czcionka. :D

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trudo... W sumie warto jest popracować nad swoim charakterem pisma ;)

      Usuń
  6. W szkole przywiązywałam wagę do takich rzeczy :P Teraz na studiach to najważniejsze jest dla mnie żeby jak najwięcej zanotować :D Moje obecne zeszyty wyglądają więc masakrycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ważniejsze są informacje. Lepiej zanotował więcej niż za mało ;)

      Usuń
  7. moj zeszyt musi byc tez kolorowy i wlasnie ciekawe prowadzony- zdecydowanie jestem wzrokowcem :)


    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/03/shine-bright-like-diamond.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze na początku roku postanawiałam sobie, że będę dbać o zeszyty. Mijał miesiąc, a ja już pisałam w nich jak kura pazurem. Chociaż w podstawówce, bądź gimnazjum było mi łatwiej utrzymać w nich ład, tak w technikum nigdy nie wyglądały one dobrze. Na szczęście ja nie potrzebuje idealnie rozpisanych stron do nauki, a wręcz lubię jak coś jest nabazgrolone. To się też tyczy atmosfery, w której się uczę. Żeby dobrze coś wykuć słucham radia, przeglądam kwejka... Muszę coś robić, bo inaczej nic nie zapamiętam. :D
    A post naprawdę fajny, dobrze, że znalazły się w nim przykłądowe wzory, bo jednak nie każdy ma tą wyobraźnie. :)

    Pozdrawiam,
    ModnaXL- mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się ,że Ci się spodobał mój post :)
      Również na początku roku staram się bardzo ładnie pisać ale z każdym mijającym miesiącem wygląda to coraz gorzej :)

      Usuń
  10. Wow, naprawdę bardzo fajne porady. Chciałam kupić sobie podobny notatnik, mogłabym wiedzieć, gdzie kupiłaś swój? Liczę na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na prawdę świetne porady, niestety ja nigdy nie mam motywacji do ozdabiania swoich zeszytów :/

    Pozdrawiam,
    https://dagmara-delost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram sie ładnie pisać w biologii i chemi a reszta to jak mi się zachciałe ;)

      Usuń
  12. Bardzo fajne pomysły, na urozmaicenie nudnego zeszytu :) Mam takie kolorowe karteczki, ale coś mało z nich korzystam :P

    PS. Dziękuję kochana za zaobserwowanie mojego bloga! Jest mi naprawdę miło, że jego treść przypadła Ci do gustu! <3

    Całusy :***

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co masz na prawdę świetny blog ;)

      Usuń
  13. Fajny pomysł ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne pomysły. Ja od jakiegoś czasu tworzę swój bullet journal i taki post bardzo mi się przydał, ponieważ pokazałaś mi jak mogę go udoskonalić jeszcze bardziej!:)
    Pozdrawiam.

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój post Ci się przyda :)

      Usuń
  15. Bardzo ciekawe pomysły, na pewno z któregoś skorzystam.
    Mój blog ---> KLIK

    Pozdrawiam, Werciax

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny Blog *.*
    Warto Tu Wejść <33!
    Co powiesz na wpln obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam ozdabiać zeszyty tymi kolorowymi karteczkami.
    przepiękny blog
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kolory bardzo ułatwiają zapamiętywanie :) sama często korzystam z tego sposobu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naklejki są fajne dopóki nie zaczną odpadać i walać się po całym plecaku ;)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak świetnie! :) Staram się ozdabiać,ale nie zawsze mi wychodzi xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto próbować może kiedyś się uda :)

      Usuń
  21. Super, ślicznie, bo cóż mogę więcej powiedzieć?
    Ja dawno zrezygnowałam z ozdabiania zeszytów, gdyż moja potrzeba perfekcyjnych obrazków zabierała za dużo kartek XD

    Pozdrawiam!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to! Perfekcjionizm bywa męczący ;)

      Usuń
  22. W moim zeszycie jest bardzo dużo kolorowych podkreśleń :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musi to być na prawdę zadbany zeszyt ;)

      Usuń
  23. ja sie akurat juz w takie rzeczy nie bawie heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/bikini-czyli-ciekawostki-o-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię takich rzeczy w zeszytach, a to dlatego, że po prostu nie mam do tego talentu. Świetny post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kolory w zeszycie, z pewnością ułatwiają prace :)
    Dziękuje za odwiedziny, ja od dawna obserwuje twojego bloga :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę ślicznie to wygląda, jednak ja nie mam czasu na takie rzeczy. Wolę przez ten czas nauczyć się wszystkiego, co jest na tej stronie ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ciekawe pomysły :) przydatny posty

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie staram się jakoś strasznie "upiększać" moich notatek. Podkreślam zawsze temat cienkopisem i staram się wszystko przepisać schludnie oraz starannie.
    Twoje pomysły są jednak ciekawe :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie w zeszycie zawsze jest kolorowo ;D Uwielbiam je ozdabiać.
    Świetny post!

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  30. lovely :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz bardzo ładny charakter pisma :)
    Pozdrawiam, mój blog ←

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne pomysły :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerze mówiąc, strasznie nie lubię ozdabiać zeszytów... Może to dlatego, że mam tylko jeden zeszyt służący do wszystkiego :P


    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam robić takie rzeczy, prowadzić ładnie zeszyty, pisać kolorowo :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie rozstaje się z moimi zakreślaczami. :) Wszystko, co ważne jest zawsze zaznaczone.
    Pozdrawiam, Hayles z https://ourbooksourlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam oglądać zeszyty prowadzone z niezwykłą starannością. :)

    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja ogólnie gdy muszę się na lekcjach O zdabiam zeszyty. Kocham gdy mój zeszyt jest taki kolorowy ^^
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ja zazwyczaj tylko podkreslam na kolorowo najważniejsze rzeczy i tyle ^^

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczerze, to nigdy tak o tym nie myślałam. Kiedyś chciałam ładnie prowadzić notatki itd... Ale... Nie chciało mi się :D
    Przy okazji, zapraszam na swojego bloga:)
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  40. obserwuje bo mega blog❤️❤️ też dasz?
    http://pomyslowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny i przydatny post

    Blogwithbestname.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń