Mała rzecz a tyle daje!


Hej kochani, 
Dziś taki uroczy dzień - słoneczko świeci, sobota - czego chcieć więcej? 
Tak jak mówiłam w ostatnim poście pojechałam na klasową wycieczkę do parku trampolin , po czym mieliśmy chwile czasu na drobne zakupy. Z przyjaciółka wybrałyśmy się do IKEI po kilka 
driobiazgów.

Ozdoby do pokoju potrafią zmienić wnętrze o 180 stopni. Mała rzecz a tyle daje! Kilka świeczek i mały wazon i całkiem inaczej pokój wygląda! 
Dziś pokaże Wam jakie dodatki nabyłam w ostatnim czasie :)
Jeśli chcielibyście zobaczyć jakie kosmetyki kupiłam w marcu to musisz tu KLIKNĄĆ


Może zacznę od największej rzeczy jaką jest świecznik.
Zdecydowałam się na kolor biały będzie idealnie pasował do mojego pokoju :)
9,99 zł 



Osłonka z sztucznym kwiatkiem idealnie rozświetli wnętrze :)
A w dodatku nie trzeba podlewać :D
Osłonka - 5,99 zł
Kwiatuszek - 12,99 zł



Ramki z ozdobnym napisem zawsze ładnie wyglądają :)



Ozdobne kartony, pudełka zawsze wprowadzają ciepło do pokoju. 
Nie dość ,że są ładne to jeszcze praktyczne :)
35,99





A Wy ozdabiacie pokój?
Jeśli tak to czym zazwyczaj?










Udostępnij ten post

65 komentarzy :

  1. Uwielbiam takie małe dodatki! Niestety to właśnie na nie tyle wydaję haha :D
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam również do mnie xx

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2017/03/tag-kocham-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam za dużo takich pięknych ozdób w moim pokoju, a przydałyby się.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wybrać się do IKEI. na pewno coś znajdziesz ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny ten świecznik :) Uwielbiam mieć w pokoju dużo ramek ze zdjęciami :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również super jest mieć ulubione chwilę w na widoku ;)

      Usuń
  4. Już widziałam te wszystkie dodatki i uwielbiam takie rzeczy. To prawda, że najmniejsze drobiazgi mogą całkowicie odmienić wnętrze.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się że mną zgadzasz ;)

      Usuń
  5. Takie pieeerdołki są spoczko... dopóki masz na nie miejsce ._.

    Pozdrawiam
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potem można zrobić różne przeróbki tych starych rzeczy aby je odnowić i zmienić kolor ;)

      Usuń
  6. Ja uwielbiam świeczki i gdy tylko mogę to kupuję i wszędzie je rozstawiam po pokoju :) Tak przy okazji, nominowałam Cię do LBA. Jeśli nie będziesz chciała publikować tego na swoim blogu to czekam na odpowiedzi u siebie w komentarzu http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za nominacje oczywiście przyjmuje :)

      Usuń
  7. uwielbiam takie dodatki ;) zwykłe, a jednak dodają uroku ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś też Z mienialam wszystko teraz jedynie stawiam na minimalizm i mało zmieniam. Co za dużo to niezdrowo na pierwszy raz ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę sobie jakieś kwiatki do pokoju kupić, bo zawsze mi więdną :P. Te osłonki też są ładne.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam te wszystkie dodatki i faktycznie, są naprawdę piękne, bardzo wzbogacają wystrój wnętrz :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy do tej IKEI chodzą, a ja ubolewam, bo nie ma tego sklepu w moich okolicach! Wykupiłabym go całego! :D Polecam kaktusy - zawsze ładnie udekoruję pokój i mam do nich ogromną słabość! Świecznik super ;) Obserwuję! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świecznik jest super :)
    Takie małe rzeczy, a wprowadzają tyle ciepła do wnętrza
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię drobiazgi z Ikei i nie tylko drobiazgi. Czasem fajne cacuszka można bardzo tanio kupić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten lampion jest śliczny <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten lampion. Ja zwykle nie kupuję sobie takich drobiazgów, bo lubię, aby wszystko było minimalistycznie.
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem wielką fanką takich lampionów! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie takie małe drobiazgi dodają klimatu
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Parę ozdób i pokój od razu wygląda inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo tani ten świecznik, a naprawdę ładny :)
    Pozdrawiam :) Mój Blog | Pinterest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena nie jest zależna od wyglądu :)

      Usuń
  20. Kolejny piękny nagłówek! :") Przydatny post, sama lubię takie gadżety. Zawsze wnętrze wygląda przytulniej :)

    Pozdrawiam, Oliwia :") Zjadam Szminkę

    OdpowiedzUsuń
  21. ja uwielbiam poduszki i różne światełka :D

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio mam bzika na punkcie ramek i to właśnie nimi ozdabiam pokój :D
    Osłonki te chciałam kupić już daawno, jednak jakoś daleko miałam do sklepu :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne inspirację! Ja uwielbiam osłonki i inne dodatki z ikei, jestem uzależniona od nowych zakupów tego typu :) Uwielbiam białe detale :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świecznik najbardziej mi się spodobał ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. O ten koszyczek jest śliczny! <3 Też z Ikei? :) Mam taki sam świecznik i osłonkę na doniczkę :D Bardzo ładne ozdoby, pozdrawiam,
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ten koszyk akurat nie jest z Ikei ale z pewnością też znajdziesz podobny ;)

      Usuń
  26. Ten świecznik, jaki śliczny i biały *.* A koszyczek na pewno uroczo wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam ten świecznik <3
    Uwielbiam takie małe dodatki
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię takie drobne gadżety, które nadają charakteru wnętrzu a najbardziej podobają mi siebie w białym kolorze, wiec jestem zachwycona Twoimi pomysłami!
    Kochana dziękuje za odwiedziny, właśnie zaraz odwiedzę Twojego Instagrama i mam nadzieje do usłyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie pierdoły, takie ładne dodatki! :) A w sklepach jak je oglądam, to kolana sama miękną na ich widok, jak one łądnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama mam te dodatki w pokoju, dodają niezwykłego uroku :)

    vile rose ☾

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie jest taka sama doniczka, oraz ten świecznik, pięknie to wygląda! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam takie świeczniku i ramki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny pomysł lampka jest śliczna chyba muszę się o taką postarać ;)
    Bardzo fajny blog będę odwiedzać i dodam do polecanych :)
    Mam pytanie w jakim programie robisz nagłówki ? wyglądają bardzo fajnie.
    Pozdrawiam cieplutko i dodam do polecanych.

    Zapraszam do nas chociaż blog dopiero powstaje :
    http://fithorsesgimnsaticcatsport.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy co byś chciała zrobić bo robię w 3 a czasem 4 programach ;)

      Usuń
  34. Uwielbiam te kominki z woskiem lub pachnące woski. Cudne.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki uroczy koszyczek :) Ja jestem dopiero przed remontem, więc się nie bawię na razie w ozdabianie ;P

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie dodatki!
    Rzeczy z ikei są cuudowne!!
    A ja jeszcze nigdy tak nie byłam :(

    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  37. This beautiful, Dear!<3
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  38. very pretty things<3



    would you like to follow for follow ? let me know on my blog <3

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne są takie dodatki:) W sumie ten post przypomniał mi, że muszę swój pokój w koncu udekorować, bo niedawno miałam remont.
    Pozdrawiam!

    http://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie przytulne dodatki, bardzo kojarzą mi się z domem i miejscem w którym można wychillować po całym dniu pracy :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładne dodatki :) czasem niewiele potrzeba, aby zmienić wystrój :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Osłonki mam bardzo podobne tyle że w odcieniu fioletu i żywymi kwiatami ;) no i koszyczki świetne :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też mam ten lampion i uważam, że prezentuje się świetnie! Ja uwielbiam ozdabiać pokój świeżymi kwiatami, mam wrażenie, że wnoszą trochę życia do nudnego pomieszczenia :)
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny zestaw inspiracji. Może dzisiaj wybiorę się na szybkie zakupy do Ikei i na pewno wybiorę kilka wiosennych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kobieta jednak umie kilkoma dodatkami dać duszę miejscu;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń