Haul Kosmetyczny






Hej kochani, dziś miałam fatalny dzień zaczynając od tego ,że spóźniłam się  na pierwszą lekcję jeszcze na dodatek pani z chemii zrobiła nam niezapowiedzianą kartkówkę. Po takich ośmiu lekcji chyba każdy by miał dość :( 
Na szczęście jutro nie idę do szkoły tylko jadę na wycieczkę wiec trochę sobie odpocznę :)
Ale wracając do dzisiajszego postu to mam Wam do pokazania kilka rzeczy które zakupiłam ostatniego miesiąca i wydały mi się ciekawe :)


Możne zacznę od największej rzeczy ,którą jest szampon i odżywka z Avonu jak większość rzeczy z tego haulu. :) Szampon oraz odżywkę zakupiłam w pakiecie wiec nie wiem jaka jest cena cząstkowa produktów. Ale mogę w pełni polecić Wam odżywkę ponieważ po pierwszym użyciu od razu zobaczyłam efekt a do tego włosy pięknie pachną a co do szamponu jeszcze nie miałam okazji przetestować :) 





Teraz pokaże Wam mgiełkę do twarzy o zapachu Aloesu i Bawełny  również z Avonu w bardzo okazyjnej cenie 10 zł . Idealnie odświeża  wiec będę stosować ją po spaniu oraz po W-F po to aby odświeżyć moją twarz :)




Jak sami widzicie zakupiłam również mgiełkę ale do ciała również z Avonu.
Mgiełka ma bardzo słodki zapach (taki jak lubię) a mianowicie jest o zapachu orchidey oraz jagód.
Idealnie mieści się w plecaku jaki i w torebce wiec  na pewno będę z niej często korzystać :)



Ostatnim moim zakupem była pomadka z Lovely ale o tej pomadce zrobiłam osobny post wiec jeśli
ktoś miał by ochotę przeczytać moją recenzje to proszę TU KLIKNĄĆ 


Mieliście okazję testować tych kosmetyków?

Udostępnij ten post

43 komentarze :

  1. Avon is great. i love this product. :) nice post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam obie te mgiełki :) Tą do twarzy tak średnio lubię, bo skład ma średni - aloes i bawełna dopiero po perfumach! Na lato się nada to odświeżenia, a teraz stosuję ją do maseczek z glinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego :) Mi one bardzo odpowiadają :)

      Usuń
  3. Mgiełki z Avonu najlepsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mgiełki uwielbiam :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię mgiełki z Avonu i widzę, że wszyscy je lubią :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje bardzo duże grono ludzi je polubiło :)

      Usuń
  6. Te mgiełki są świetne, bardzo je lubię. Piękne zapachy. Szamponów nie znałam, ale chciałabym je kiedyś kupić.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te mgiełki z Avon'u! Również obserwuję :)

    ~vile rose

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię mgiełki z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam drugą mgięłkę :) Jest świetna, niestety już się kończy :(
    Przy okazji, zapraszam na swojego bloga:)
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te mgiełki do ciała z AVON!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/co-kupiam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie używam kosmetyków z Avonu :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki z Avonu są świetne. Faktycznie ta odżywka jest super, bo sama jej używam :) A te mgiełki brzmią przekonywująco.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę superowy haul. Ja to bym tej mgiełki do twarzy w szkole nie używała, ponieważ gdybym sobie psiknęła, mógłby akurat w tym samym momencie przechodzić jakiś nauczyciel :)
    Och co za zbieg okoliczności, ja też dzisiaj miała niezapowiedzianą kartkówkę z chemii i byłam zła na moją najlepszą przyjaciółkę, a mówiłam jej, że nie jestem na nią zła :)
    Szamponik bardzo kobieco wygląda.
    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och na prawdę co za zbieg okoliczności! A co do mgiełki to może masz rację??? 😏 i jak pogodziłaś się może z tą przyjaciółką ?

      Usuń
  14. Nie przepada za kosmetykami z Avonu, ale te mgiełki mają świetne! Skuszę się też na pomadkę z Lovely <3

    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś zmienisz zdanie ;) Polecam pomadke ;)

      Usuń
  15. Kolor pomadki bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pomadki z loveley.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw, życzę owocnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię Avon, ale dawno już nic nie zamawiałam :) tych mgiełek akurat nie znam :) miłego używania! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię te mgiełki z Avonu :)
    Pozdrawiam :) Mój Blog | Pinterest

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomadka z Lovely mnie zainteresowała, zaraz o niej poczytam :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne kosmetyki :)
    Mam tą samą pomadkę i bardzo ją polubiłam :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe zestawienie :) z Avon'u kiedyś zamawiałam rzeczy...hmm z 4 lata temu :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć na ich stronę mają dużo fajnych rzeczy ;)

      Usuń
  23. Aloes to życie, tyle w temacie XDD
    Ja z Avonu musiałabym sobie w końcu zamówić baze pod cienie :/

    Pozdrawiam!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam pomadki z Lovely <3
    Mam wszystkie odcienie :*

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam nic z tych rzeczy, ale jestem pewna, że były to udane zakupy :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny Blog *.*
    Miło się na niego wchodzi <33!
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Również posiadamy tą samą pomadkę z Lovely i jesteśmy z niej bardzo zadowolone :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Och tak, mgiełki z Avonu są świetne!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta płynna pomadka jest od kilku lat moim numerem jeden ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Używałam wszystkie te kosmetyki! 😂😂💞💖

    Zapraszam do Mnie 😘 -> https://dreamstyleblogger.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń