Żelowy Peeling do Twarzy.


Kochani dziś mam okazje przetestować peeling z firmy AA Oil Infusion.
Moje pierwsze spotkanie z tym produktem miałam okazje odbyć dużo wcześniej gdy moja twarz potrzebowała oczyszczenia. Od zawsze lubiłam produkty z firmy AA ale od niedawna moja opinia troszkę się zmieniła. Kosmetyki z firmy AA zawsze mają bardzo dopracowany skład oraz   konsystencja produktów. 


Producent zapewnia nas o lekkiej formule i z tym mogę w zupełności się zgodzić. Ma również cudny zapach , oraz powoduję aksamitną skórę :) Nie do końca polecam go używać go codziennie bo może podrażniać skórę :) 




Po peelingu moja twarz od razu odzyskała świeżość i była gotowa na następne maseczki.
Peeling likwiduje powstawanie zaskórników i małych ustrojów :)

Warto pamiętać o tym aby zawszę przed nałożeniem maseczki użyć peelingu aby oczyścić skórę :) 





A wy używacie peelingu przed maseczką?
Używaliście kiedyś produktów z tej firmy? 

Udostępnij ten post

59 komentarzy :

  1. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, fajnie wygląda, muszę zwrócić na niego uwagę :)
    Pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam produktów z tej firmy... ale kto wie, może za jakiś czas...:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram się nie przesadzać z peelingiem bo już sobie kiedyś krzywdy narobiłam raczej raz na dwa tygodnie inaczej moje naczynka jeszcze bardziej by popękały :(
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię peelingi, ale tego jeszcze nie miałam okazji przetestować ;)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam z AA zestaw do mikrodermabrazji i spisał się super :)
    Podkład kiedyś testowałam ale nie był to mój kolor więc nie mogę dużo powiedzieć :)
    Tego peelingu jeszcze nie miałam ale wypróbuję chętnie :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz szczęście, że wszystkie produkty o których mówisz na blogu ci się sprawdzają:)
    Nie używałam tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tego peelingu, ale też raczej staram się ich nie robić, każdy na który trafię mocno mnie podrażnia :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się zapowiada ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego peelingu, ale mam z tej firmy płyn micelarny i dobrze się sprawuje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze trgo peelingu, ale wydaje się być świetny :)
    Obserwuję :)
    http://niemoznamiecwzyciuwszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze używam peeelingu przed maseczką :) wydaje mi się, że wtedy lepiej wchłania się w skórę :D
    co do AA- tego produktu akurat nie używałam, ale masz rację- ich kosmetyki zawsze mają dobrze skomponowany skład :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazwyczaj robię peeling przed maseczką, ale ja jestem bez pamięci zakochana w (jejku , wyleciała mi z głowy firma!) innym :) Po za tym polecam pastę z manuka z ziaji - jest naprawdę super ♥

    Co do AA - stosowałam maseczkę, oczyszczająco-nawilżającą - i jestem bardzo zadowolona! Kto wie, może niedługo zamienię mój ukochany peeling na ten polecany przez Ciebie? ♥

    Pozdrawiam!

    http://pozagwiezdna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie testowałam tego peelingu, ale chętnie wypróbuje, jeśli mam być szczera, nie miałam styczności z produktami tej marki ale zawsze musi być ten pierwszy raz :)
    pozdrawiam, zapraszam do siebie
    obserwuje :D
    http://wersonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jakoś nie przepadam za tą firmą i nie używałam tego peelingu :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze w ogóle nie używałam kosmetyków tej firmy ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam nigdy tych produktów, super post. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słysze o tym produkcie i brzmi kusząco :)
    Obserwuję i pozdrawiam xnebeska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam za bardzo peelingu do twarzy. Bo mam bardzo delikatną cerę i nie wiem czy to byłoby dobre.
    Ale produkt brzmi bardzo zachęcającą
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam teraz peelingu do twarzy z Avonu i bardzo go lubię (: ten też wygląda ciekawie!
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam ale chetnie bym go przetestowała :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasami wykonuje peeling mojej twarzy bo dzieki temu czuje taka ulge! :D Ale nie zaczesto bo w jakims stopniu peeling roznosi i podraznia wiec nie zawsze go wykonuje :D Produktow z tej firmy jeszcze nigdy nie testowalam! :)
    Sliczne zdjecia kochana <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam okazji używać produktów tej firmy. Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam produkty z AA! Ten peeling wydaję się świetny :D
    ZAPRASZAM <3
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. tego produktu jeszcze nie użyłam, ale mam podobny z nivei i jest świetny

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje mi się, że firma AA jest też dla alergików więc ich produkty nie powinny wgl podrażniać. Zwrócę na niego uwagę ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używam peelingów odkąd zrobiłam sobie krzywdę peelingiem z Ziaji. Ale na pewno zacznę jeśli tylko znajdę produkt odpowiedni dla mojej cery :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Może uda mi się przetestować ten gdy zluzyje swój :) pozdrawiam !
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja używam peelingu z Under 20 :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie kończy mi się piling z Vianka i chciałam wypróbować czegoś innego, może się skuszę? :) Z AA aktualnie używam balsamu do ciała a peeling polecam robić raz, max dwa razy w tygodniu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam jeszcze tego peelingu, obserwuje kochana już od jakiegoś czasu jako Kosmetyko Fanki <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie miałam styczności z tym produktem, ale wygląda naprawdę ciekawie :) Koniecznie muszę przetestować!

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba mi się Twój wygląd bloga :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz o nim słyszę,ale z chęcią go wypróbuję bo kocham wszystkiego rodzaju peelingi.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie używałam produktów z tej firmy. Ostatnio zakupiłam peeling do twarzy z Garnier i świetnie się u mnie sprawdza. Jak mi się skończy to może wypróbuję twoją propozycję.

    http://little-foxblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Przeważnie peeling stosuje na noc, aby pozbyć się zaskórników. Niestety mój ulubieniec został wycofany z produkcji i chyba skuszę się na wypróbowanie tego o którym wspominasz.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słyszałam nigdy o tym produkcie, ale może się skuszę, bo ostatnio szukam jakiegoś dobrego peelingu:)
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsze słyszę o nim:) Dziękuję za informacje Kochana :*

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przyznam ,że wygląda ciekawie :)
    zapraszam do mnie https://jussstynnaa.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie i chętnie go przetestuje :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeszcze go nie używałam, ale mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni. Chciałabym zobaczyć jak zadziała u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Słyszałam o tym produkcie wiele dobrego... chyba czas wypróbować!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaciekawił mnie ten produkt.. muszę sobie go kupić i przetestować :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawy produkt. Świetny blog, obserwuję. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  45. Peelingu używam systematycznie co kilka dni. Tego jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię kosmetyki z AA, więc kto wie, może niedługo się skuszę na ten, gdy skończy mi się mój z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeszcze o nim nie słyszałam, ta firma zawsze kojarzyła mi się z nieudanymi prezentami świątecznymi XD Jednak po tych wszystkich dobrych opiniach chyba warto spróbować.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeszcze go nie używałam :) Świetny blog zostaję na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Super produkt, również polecam!

    Zapraszam do mnie
    http://zycie-z-kanapowcem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. super post ;) produktu jeszcze nie używałam ale chętnie spróbuję :) również obserwuje ;)
    http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie używałam produktów tej marki ale slyszalam duzo dobrego i jestem ciekawa tego peelingu. Ja zawsze uzywam peelingu lub robie kawitacje przed maseczka i oczyszczeniem porów. Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. jestem ciekawa tego produktu :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń