Zamówienie z Avonu


Hej kochani dziś pokaże Wam moje ostatnie zamówienie z sklepu Avon jest dość spore bo zazwyczaj zamawiam mniej i częściej :)


Zacznę może od zestawu jakim był:
Perfum do ciała w spray oraz  balsam do ciała i perfum. Cały zestaw kosztował mnie 69.99 zł ale jest naprawdę warty swojej ceny :)


Balsam do ciała VIVA LA VITA ma świetna konsystencje i bardzo szybko się wchłania nie zostawiając po sobie żadnego śladu pomijając jego cudny zapach :) A przy tym ma bardzo tajemnicze opakowanie :)


Oczywiście nie zapomniałam ,że w zestawie również były dwa perfumy tylko jeden w spray a drugi normalny. Mają bardzo delikatny zapach ale przy tym mają długo trwały zapach :)
Idealnie pasują na każdą okazję.






Kolejnym produktem jakim miałam okazje zamówić jest puder korygujący. Super się nakłada i ma bardzo wysoki poziom trwałości, ja niestety jeszcze nie miałam okazji go wypróbować ale na ręce świetnie się prezentuje :)


Kolejnym produktem jest lakier do paznokcji ale tu nie ma co się rozpisywać ;)


Zamówiłam  również bardzo delikatne perfumy. Musiałam zrobić zaopatrzenie na perfumy bo mam ich coraz mniej :)


Ostatnim produktem jest krem do regeneracji dłoń. Jak sami wiecie ja bardzo staram się dbać o dłonie i tych kremów mam na prawdę wiele ale ten jest na prawdę rewelacyjny bo po 1 nałożeniu od razu zauważyłam różnice :)



A wy zamawiacie z Avonu? 
Jeśli tak to co to jest?

Udostępnij ten post

49 komentarzy :

  1. Widać, że są to swietne produkty :) ;) Pozdrawiam ♡♡
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie tego zestawu do ciała to jakaś bajka :o Taki piękny delikatny róż, zaciekawił mnie ten zestaw!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Avon mają świetne produkty, choć osobiście wolę Oriflame. Świetny jest ten zestaw.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy z tego sklepu nie zamawiałam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam produkty z Avonu :) Czasem udaje mi się coś zamówić. A ten balsam naprawdę mnie zaciekawił ;)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfumy bardzo mnie zainteresowały, moje ostatnio zaczęły mi się nudzić :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyprobowalabym ten balsam. Avon ma super produkty.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi niezbyt przypadł do gustu ten nowy zapach Avon

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne produkty :)
    Mam ten sam kremik (ostatni) i podbił serce mych powiek kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli chodzi o kolorówkę z Avon to rzadko coś wpadnie mi w oko. Ale lubię niektóre perfumy i często kupuję krem do stóp i łokci z Planet Spa. Kilka perełek w katalogach się znajdzie, ale przeglądam je raczej od święta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten krem :)
    Obserwuje ;)
    zapraszam do mnie 13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię produkty z Avon :) Kolor lakieru piękny :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio unikam Avonu. Są o wiele lepsze kosmetyki w podobnych cenach

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne produkty, ja też lubię czasami coś sobie zamówić z Avonu :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/ ZAPRASZAM! ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny Blog :)
    Bardzo fajnie się go czyta :3
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja z Avonu bardzo lubię matowe pomadki i perfumy i zamawiam stamtąd tylko te 2 rzeczy :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy zamówiłaś! Ja bardzo lubię mgiełki z Avonu :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja też ale teraz jej nie zamawiałam ;)

      Usuń
  17. Ja zawsze zamawiam mgiełki z Avonu :D Mieszczą się w torebce i nie boję się, że flakonik się stłucze :) Do tego mają fajny zapach.
    Często z mamą bierzemy też kremy i balsamy.

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie zamówiłabym jakieś perfumy lub nowy lakier z Avon. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Avon ma fajne i trwałe perfumy:)
    obecnie mam Little red dress i to jedne z kilku moich ulubionych perfum:)
    https://comamima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super zamówienie ja też czesto zamawiam z avonu mają bardzo fajne rzeczy :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super rzeczy i śliczny kolor lakieru :)
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. tej serii Avonu nie znam :D wygląda fajnie, obserwuję! powodzenia z obserwatorami :P
    Jakby ktoś był chętny to u mnie na blogu do zgarnięcia tygrysia koszula z ZARY zapraszam do udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy post! :)

    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    ⤜ Mój blog "Demilla" ⤛

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tych produktów używałam tylko pudru i dla mnie był nawet okej, chociaż chyba zamówiłam zły kolor dla siebie. Reszty rzeczy nie znam, ale może kiedyś będę miała okazję wypróbować, ogólnie fajne zamówienie :) Dołączam do obserwatorów i pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubiłam kosmetyki z Avonu, ale przez ich skład przestałam zamawiać :( Obserwuję * Zaobserwujesz mnie też plsssss? :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kolor lakieru. Mam ten puder i u mnie sprawdza się znakomicie. <3 Ostatnio zamówiłam sobie mini próbki szminek z Avonu, żeby w końcu wybrać swój ulubiony kolor. :) Masz piękny design bloga, bardzo przejrzysty. <3 Obserwuję. :*
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. moja siostra jest konsultantką, więc z Avon zamawiam dość często :) bardzo lubię perfumy :) mają świetne zapachy i są dość trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zraziłam się do Avonu :) Skład mnie bardzo odrzucił

    OdpowiedzUsuń
  29. juz dawno nie zamawialam nic z avonun:) pozdrawiam i obserwuje :)
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  30. Opakowanie kremu samo zachęca aby je kupić! Bardzo ale to bardzo dawno nie używałam kosmetyków Avonu...
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie z tych rzeczy mam i bardzo lubię :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja żadnego z powyższych nie mam :) od dłuższego czasu nie zamawiam z Avon rzeczy bo według mnie się popsuł :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś, co Cię (mam nadzieję) zaciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Baaaardzooo dawno nic nie zamawiałam z tej strony
    Zaciekawiły mnie perfumy te pierwsze :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny kolor lakieru do paznokci:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Szczerze mówiąc odkąd kilka razy się zawiodłam na tej firmie nie zamawiam już tam kosmetyków.. Lecz ten lakier jest bardzo fajny:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo przyjemny post 😚 Zapraszam http://fashiongirls-girlsfashion.blogspot.com/?m=1 ❤

    OdpowiedzUsuń
  37. Dawno już nie miałam żadnych reczy z Avonu, chyba musze to zmienić ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam krem do rak wlasnir od avon i u mnie sie sprawdza :D dobre zakupy: ) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam chyba nic z tego, najczęściej zamawiam dezodoranty XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja zamawiam od nich perfumy bo mają naprawdę świetne i w całkiem fajnej cenie :D Oraz chyba kilka razy zamawiałam balsam i też niczego sobie, za to nie polecam szamponów :p
    Na ten puder błagam już mamę 3 gazetkę XDD
    Pozdrawiam♥
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja kiedyś bardzo dużo rzeczy zamawiałam z avonu. Jednak jakość niektórych produktów zniechęciło mnie do dalszych zamówień.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  42. też bardzo lubię Avon i od jakiegoś już czasu jestem konsultantką :* I też ostatnio zamówiłam ten zestaw z Viva La Vita
    buziaki

    OdpowiedzUsuń