Ulubieńcy Lutego







Hej kochani, dziś pokażę  Wam moich ulubieńców z lutego..Zbliża się koniec lutego wiec to najlepszy moment na taki post. 
Jest to pierwszy post tego typu więc mam nadzieję ,że będzie również dobry jak pozostałe posty.
No to zaczynajmy!!!



Moim zapachem miesiąca są perfumy  LANCOME LA NUIT TRESOR oraz perfumy ELIZABETH ARDEN GREEN TeA.  









Moim ulubieńcem jest podkład  z firmy Max Factorx oraz korektor  z firmy Manhattan są to jedne z moich ulubionych kosmetyków. Mają bardzo dobre krycie chodź 





Pomadki ostatnio stały się bardzo często przez mnie używane. Zawszę leżały w koncie ale przez ostatni miesiąc bardzo się to zmieniło. Moim ulubieńcem tego miesiąca jest błyszczyk z firmy Maybelline oraz szminka z firmy Manhattan  opisałam ja w wcześniejszym poście - Szminki z Manhattana


Biżuterią miesiąca jest moja ulubiona bransoletka z inicjałem mojego imienia.



To koniec ulubieńców :)
A Wy jakich macie ulubieńców ? 
 Jak Wam mija weekend? Dla mnie strasznie ponieważ jest to ostatni dzień ferii :(












Udostępnij ten post

40 komentarzy :

  1. Fajni ulubieńcy:D
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajni ulubieńcy :) Ładna bransoletka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna bransoletka *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie testowałam jeszcze tych produktów :) Śliczna bransoletka, zdradzisz skąd? ;)

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Branzoletka z Niemiec dostałam w prezencie :)

      Usuń
  5. ten perfum jest cudowny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/souvre-internationale-kosmetyki-nowej.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Boziu ja po prostu kocham Lancome! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, ciekawi mnie podkład z max factor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zasługujesz na sukces! :)
    rewelacyjny blog!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolorki tych pomadek :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam ten perfum o zapachu zielonej herbaty ♥ A korektora z Manhattanu używam codziennie- to chyba już moje trzecie opakowanie hahahah

    Obserwuję i zapraszam do siebie-
    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bransoletka z inicjałem jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd masz bransoletkę?


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne kosmetyki 😘
    Serdecznie zapraszam tutaj
    http://welcome-mk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. osobiście nie używałam żadnej z tych rzeczy :) miałam w planach zmianę swojego korektora na ten z Manhattan właśnie, ale jednak zostałam przy starym, sprawdzonym Affinitone ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście nie słyszałam o żadnej z wymienionych rzeczy, bardzo podoba mi się Twoja bransoletka. c:

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajni ulubieńcy, ten perfum ma przeuroczy kształt.
    Bransoletka śliczna.

    My blog KLIK
    Proszę poklikałabyś w banner i w linki ?

    OdpowiedzUsuń
  17. świetni ulubieńcy <3

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie wpisy! Piękne zdjęcia!

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, uwielbiam czytać ulubieńców. :) U mnie również post tego typu. Zapraszam!
    Obserwuję, buźka!
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Może wypróbuje korektor
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Lancome <3 moje perfumy <3
    Tylko mam z czarną kokardką ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tych ulubieńców, chyba muszę nadrobić zaległości ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że nie dokończyłaś postu, gdyż kiedy opisujesz podkład ucięte jest połowa tekstu :D
    Lubię pomadki
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz nawet nie zauważyłam, że mi uciekło ;)

      Usuń
  24. Pomadka firmy Manhattan ma piękny kolor, będzie idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawi ulubieńcy :D Bransoletka jest prześliczna *.* Moi ulubieńcy? Hmm... Wydaje mi się, że jako tako nie mam żadnych konkretnych. Chociaż pączki mogłabym nazwać ulubieńcami :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajni ulubieńcy :D Pierwszy perfum ma przecudną buteleczkę *_* Bransoletka też bardzo ładne ^^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super :*
    Kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Opakowanie perfum z Lancome wygląda cudownie! :)

    + Dodaję do obserwowanych :)
    Zachęcam również do obserwacji mojego bloga :)
    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  29. Używałam kiedyś tego podkładu i go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń