Tajemnica to tylko kłopot - Moje Zdanie








Jak sami widzicie dziś kolejny post z "starej" serii.
Bardzo lubię poruszać tematy związane z życiem i problemami jakie zauważam w codziennym życiu chodź nie często je dodaję gdyż bardzo lubię dodawać swoje zdjęcia a zazwyczaj w takich postach moje zdjęcia są nie potrzebne :(
Zapraszam!!!!

Znalezione obrazy dla zapytania mystery wallpaper

Tajemnice , drobne sekrety , niejasność , niezrozumiałość , to wszystko wiąże się z kłopotem.
Pewnie Was zastanawia o co mnie natchnęło  do napisania takiego postu.
Ostatnio zauważyłam ,że w moim życiu  pojawiło się drobne tajemnice nie tylko moje ale także  moich przyjaciół a to wszystko powoduje ,że w moim życiu pojawia się dylemat co mogę  powiedzieć a co jednak nie , bo jeśli powiem coś za dużo to jedna ze stron będzie obrażona. 
Każdy z Was ma tajemnice i jestem przekonana ,że jeśli Wam się wydaję ,że jej nie macie to jesteście w błędzie. 
Nawet drobne niejasności oczywiście z kwestią czasu powodują problem. a co zrobić jeśli masz trzy przyjaciółki i każda z ich   powie Ci swój jeden malutki sekrecik. I przez przypadek powiesz coś za dużo osobie słynnej z plotkarstwa? Co w tedy ? 
Ja jestem osoba która zawszę trzyma dystans do swojego życia prywatnego. Mówię tylko to co uważam za rozsądne bo wiem ,że w tych czasach każde słowo może zostać wykorzystane przeciwko mnie !!!!!
Wracając do tajemnic osobiście uważam ,że jeśli chcemy ułamać rąbek swojej  tajemnicy to tylko osobie bardzo zaufanej!!! Najgorzej jest działać w złości bo osoby nazywane naszymi przyjaciółmi ( fałszywymi) mogą wykorzystać naszą  chwilę słabości. 
Najgorszym momentem jest chyba  przysięgnąć ,ze nie wyjawimy tajemnicy a wiem ,że jeśli tego nie zrobimy to ta osoba będzie miała problem. I co w tedy ? Złamać przysięgę i pomóc  czy jednak nie i liczyć się ze skutkiem tej decyzji ?

Sama mam całe mnóstwo tajemnic o których nigdy nie powiem a jeśli już to tylko mojej przyjaciółce , którą znam od wielu lat i jestem przekonana ,że nigdy mojej tajemnicy nie wyjawi!!

Znalezione obrazy dla zapytania mystery wallpaper

To koniec dzisiejszego postu . Piszcie co sądzicie na ten temat?

Macie tajemnice? Jeśli tak to z kim się z nimi dzielicie? 



Polecam również zobaczyć:


Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. Czasami trzeba mieć jakieś tajemnice dla siebie, którym nie mówi się bliskim bo potem oni mogą to wykorzystać. Miałam taką sytuację i bardzo rozczarowałam się na własnej przyjaciółce. Nie trzeba mówić niektórych rzeczy.

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą w pełni nawet na najbliższej przyjaciółce można się rozczarować :)

      Usuń
  2. Post daje do myślenia. Tajemnice potrafią być bardzo kłopotliwe. A gdy powierzysz komuś swoją tajemnicę, to nigdy nie wiadomo, czy ta osoba okaże się fałszywym przyjacielem, czy też osobą, która na pewno nie piśnie ani słowa. Jestem dość nieufną osobą, więc swoje sekrety zostawiam dla siebie. Staram się bardziej ufać ludziom, ale po paru przykrych doświadczeniach trochę ciężko zaufać komukolwiek. Ciekawy post. :D

    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak nie które doświadczenia Noe pozwalają nam zapomnieć ;)

      Usuń
  3. Ja mam akurat duzo tajemnic i nie lubie sie dzielić swoim zyciem czy coś...bo głównie tego one dotyczą :) Świetny post

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  4. No każdy chyba skrywa coś przed światem. To taka strefa prywatna której się nie odkrywa;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak uważam są rzeczy o których można rozmawiać a są rzeczy o których jednak nie lubimy rozmawiać i wolimy zachować to dla siebie ;)

      Usuń
  5. nie zgadzam się z tym do końca, ale szanuje twoje zdanie :)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz każdy ma różne poglądy. Fajnie ze wyraziłaś swoje zdanie ;)

      Usuń
  6. tajemnice to jak dla mnie dość śliski temat. Niekiedy ciężko jest je utrzymać w sobie, zwłaszcza jeśli się o kogoś martwimy, albo zatrzymanie tajemnicy dla siebie wpłynie bardzo drastycznie na czyjeś życie. Dużo łatwiej jest, podobno, utrzymać tajemnicę jeśli się ją z kimś dzieli, tlyko też trzeba umieć znaleźć odpwienidą osobę, bo niekiedy to i na najbliższym, najlepszym i w ogóle takim na zawsze przyjacielu można się zawieść.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post :) Ja też mam dystans do tego aby mówić o swoich tajemnicach bo nie wiadomo jak bardzo zaufana osoba może stać sie kimś obcym i wychodzą nieporozumienia .
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jednak najgorsze chyba jest gdy ktoś ci coś wmawia że tak powiedziałaś a tego nie powiedziałaś!

      Usuń
  8. Każdy z nas ma tajemnice, uważam że lepiej je trzymać dla siebie- nie wiadomo kiedy dana osoba obróci się od nas i wyjawi sekret komuś innemu ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja nigdy nikomu nie można ufać w 100%

      Usuń
  9. są rzeczy, o których zwyczajnie nie chcę i trochę nie umiem rozmawiać. I trzymam je dla siebie. Tak mi łatwiej po prostu.
    A jeśli ktoś powierzy mi swój sekret to strzegę go i nie wyjawiam. Zaufanie jest jedną z najcenniejszych wartości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zaufanie to podstawa dałaś mi temat na następny post ;)

      Usuń
  10. Dawniej bym powiedziała, że wszystkim warto podzielić się choćby z przyjacielem. Ale teraz zgadzam się w pełni ze stwierdzeniem, że niektóre rzeczy warto zachować tylko dla siebie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że tajemnice nie są czym złym, ale powinno się je powierzać tylko osobom, którym ufamy w 100 %.
    http://annesthesie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie zachowanie niektórych rzeczy dla siebie jest jak najbardziej w porządku, jak już to dzielę się nimi z moim chłopakiem i czasem z przyjaciółką, jednak tak na prawdę tylko sobie ufam w 100%
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy ma jakieś swoje tajemnice. Wydaje mi się, że to nic złego. Jednak w bliskich relacjach trzeba postawić na zaufanie, ponieważ przez niemówienie pewnych rzeczy mogą pojawić się problemy.

    Mój blog - soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Swoje tajemnice zostawiam dla siebie. Niestety nie lubię mówić o nich komuś innemu bo mało kto może mnie do końca zrozumieć :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy post! Ja niestety jestem typem, który zawsze powie o jedno słowo za dużo, dlatego bardzo często muszę się naprawdę powstrzymywać, żeby nie wygadać czegoś przez przypadek. Dlatego ograniczam kontakty z osobami niegodnymi zaufania do minimum. Nawet jeżeli wyjdę przez to na buca, to wolę nim być, niż żeby ktoś wyśmiewał się z tego, co powiedziałam lub żeby dowiedział się o jakimś moim/cudzym sekrecie.
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To czy mam tajemnice, to jest pewne. Każdy z nas ma tajemnice ;) Są te większe i są też mniejsze. Masz rację, czasem warto zachować nasze tajemnice w sekrecie i lepiej, żeby one były znane tylko nam. Niestety coraz częściej jest tak, że nasi przyjaciele czy też bliskie nam osoby mają przed nami tajemnice, które niestety czasem mogą dotyczyć też nas. Lepiej o nich nie wiedzieć, mimo że jak to się mówi "nie powinniście mieć przed sobą sekretów". Czasem ma to swój smaczek, jednak jeśli je poznamy to już nie jest tak wesoło. Mogę szczerze powiedzieć, że w moim życiu są dwie osoby które mogę nazwać powiernikami moich sekretów. Jest to moja mama i mój terapeuto-przyjaciel Filip. Grunt to zaufanie i pamiętaj, że "Sekret wart jest tyle, ile warci są ludzie, przed którymi powinniśmy go strzec". Ściskam bardzo mocno i pozdrawiam Niezdara ♥

    P.S. Dziękuję za obserwację, również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ze przeczytałam w pełni mój post oi zgodzę się z tobą w pełni czasem lepiej jest nie wiedzieć o wszystkim chodzi ja zawsze lubię wiedzieć co się dzieje do około mnie ;)

      Usuń
  17. Tajemnice ma chyba każdy z nas: drobne, o których czasem zapominamy i te najważniejsze, których pod żadnym względem nie powinniśmy nikomu mówić.
    Oczywiście to od nas zależy komu powierzymy nasze sekrety.
    Ja zwykle nie zdradzam swoich największych tajemnic, ponieważ wszyscy jesteśmy ludźmi i każdemu z nas zdarza się powiedzieć coś co powinno zostać tajemnicą przez przypadek.

    Tylkotowszystkoijeszczetroche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie to zależy, czasem przyjaciółce, czasem mamie, a czasem nowo spotkanej osobie, która i tak wiem, że nie zna moich znajomych, a czasem człowiek potrzebuje się po prostu wygadać. Oczywiście w takich sytuacjach nie są to sekrety życia, a raczej drobne sekreciki. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy ma coś na sumieniu, co nie chciałby żeby wyszło na jaw...
    A chyba każdy ma czasem taką chwilę że potrzebuje się wygadać, bo tylko to przyniesie mu ulgę.
    Między innymi z tego powodu skorzystałam kiedyś z pomocy psychologa, to było dobre posunięcie.
    Pozdrawiam i ściskam mocno ;)

    leyraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami niewiadomo czy tajemnice są dobre czy złe. Z jednej strony wydaje się być oczywiste że nie możemy ich wyjawić, a z drugiej okazuje się, że chyba powinny ujrzeć światło dzienne. Pewnie każdy z nas miał kiedyś taką sytuację i nie wiedział co zrobić.

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeżeli mam powiedzieć coś ważnego komuś to tylko swojemu chłopakowi :) Nikomu innemu nie ufam na tyle by zdradzać swoje tajemnice :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam kilka małych tajemnic i dzielę się nimi z najbliższymi osobami :) Przeważnie staram się niczego nie ukrywać :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam podobnie jak i Ty, mówię tylko to co uważam ze jest ważne, nie wychylając przy tym swoich wielkich-małych sekretów. Chociaż jest jedna osoba, przed którą nie mam tajemnic - mój narzeczony. Jednak czasami wystarczy trzymać dystans i nie obiecywać czegoś, czego nie jesteśmy w stanie dotrzymać! ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Życie mnie nauczyło, że wszelkie tajemnice warto zachowywać wyłącznie dla siebie:) Nie można ufać można nawet tzw. "przyjaciółkom", bo nigdy nie wiesz kiedy taka osoba zdecyduje się wyciągnąć coś przeciwko Tobie i z dnia na dzień przestanie być "przyjaciółką".

    OdpowiedzUsuń
  25. Każdy ma jakieś swoje sekrety , jesli nas męczą to dzielimy sie z najbliższymi , przyjaciółmi , druga połówka , jednak o niektórych rzeczach nie chcemy rozmawiać z żadna osóba i zachowujemy to dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie potrafię mieć tajemnic przed córką... i wiem, że to dobrze wpływa na nasze relacje..

    OdpowiedzUsuń