Szminki z Manhattana



Hej kochani dziś mam dla Was przygotowany  kolejny kosmetyczny post. Ostatnio dużo się ich pojawia na moim blogu ponieważ najbardziej je lubicie :)

Na wstępie mojego posta chciałabym Wam  z całego serduszka podziękować za 150 obserwatorów.
Jest mi niezmiernie miło i mam nadzieję ,że ta liczba będzie rosła :)




Ja zazwyczaj nie używam szminek, pomadek jeśli już to są to tylko pomadki regeneracyjne. Ale czas już to zmienić!


Szminki mają bardzo delikatny kolor (chociaż na zdjęciach tak nie wyglądają).
Ich największą zaletą jest to ,że nie są lepkie i nie będą kleić moich ust.
Idealnie pasują na co dzień i do szkoły. Między tymi dwoma pomadkami mam swojego faworyta jest nim pomadka nr.1.



Druga ma troszkę ciemniejszy kolor a na zdjęciach wygląda bardzo "agresywnie" ale w rzeczywistości jest o wiele delikatniejsza. 








A Wy używacie szminek czy raczej pomadek?
 Używaliście kiedyś szminek z Manhattana? 

Udostępnij ten post

59 komentarzy :

  1. Ja używam szminek, uwielbiam matowe!:)
    A twoje wyglądają bardzo ladnie:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam szminka. Moimi ulubionymi są szminki matowe. Ze szminka Manhattan miałam do czynienia i uważam, że są super.
    Obserwuje
    Dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne, choć ja wolę matowe pomadki, najlepiej płynne :)
    obserwuje i liczę na rewanż
    http://wersonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję takiej liczby obserwatorów, ja też bardzo się cieszę jeżeli mam ich co raz więcej. :)
    Ja szminek to też nie koniecznie, bardziej pomadki. Ale te są cudowne :*** piękne odcienie.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. używam szminek, ale przyznam szczerze, że tej firmy nie używałam ;) moim faworytem są Golden Rose i Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta ciemniejsza szminka! Gratuluję sukcesów i życzę jeszce więcej :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja praktycznie nigdy nie używam szminek, bo po prostu zawsze o nich zapominam. to ile pieniędzy na nie straciłam będąc przekonaną, że "tym razem na pewno będę używać!"... ah, szkoda mówić. podoba mi się bardzo ta ciemna szminka.


    zapraszam do wzięciu w rozdaniu na moim blogu :)
    MLKSTARS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolory mają te szminki :) Długo się trzymają ?
    Zapraszam do mnie na nowy post o ważnej akcji blogerskiej http://13hacks.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam styczności z tymi akurat pomadkami. Preferuję matowe wykończenie 💓

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten ciemniejszy kolorek <3 i widzę Papierowe Miasta w tle, haha, kocham tą książkę!
    navney.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szminki maja prześliczne kolorki! Uwielbiam takie <3

    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki sa super <3


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kolory! :D Widzę książkę "Papierowe miasta" , uwielbiam haha!
    Pozdrawiam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadek ochronnych, nawilżających używam zimą często, po szminki sięgam rzadziej, ale wtedy też pod nie nakładam bezbarwną pomadkę. Szminek z Manhattanu nie używałam, ale ostatnio moje serce podbiła szminka smart lipstick z Kiko <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się kolorki szminek :)
    Miłego poniedziałku Kochana :*
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne są te kolory! Dokładnie w moim stylu, cudne! Być może kiedyś zamówię :D
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne kolory
    też kiedyś nie używałam szminek teraz jestem uzależniona
    Pomagam - masz o 1 więcej obserwatora :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja szczerze nie używam zbytnio kolorowych szminek <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomadki mają bardzo ładne kolory :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jako iż spodobał mi się Twój komentarz, pomogę ci i zaobserwuje Cię i dopóki Ty będziesz obserwować mnie :D

    Swoją drogą nigdy nie miałam jeszcze pomadek z Manhattanu - i chyba czas to nadrobić :3

    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie piękne kolorki!
    Pierwszy raz słyszę o tych pomadkach!
    pozdrawiam,
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię szminki, ale raczej te matowe :) Szkoda że nie pokazałaś ich na ustach, bo bardzo chciałam zobaczyć efekt.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tej firmy nie używałam ;) Uwielbiam płynne pomadki od GR <3

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tej firmy nie używałam, ale uwielbiam te z Golden Rose, Wibo i Lovely! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie świetne zdjęcia, bardzo ładny blog:)
    Ja osobiście nie używam jeszcze szminek, ale myślę, że jeśli w przyszłości zacznę to właśnie od takiej firmy jak Manhattan.
    Zapraszam do mojego ostatniego posta, odpowiedziałam na Twój komentarz i zależy mi żebyś go przeczytała. :)
    https://alkaa14.blogspot.com/2017/02/be-yourself.html?showComment=1487015242515#c3022076742571863553

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję na pewno zajrzę :)

      Usuń
  26. Ja ostatio to tylko matowe ewentualnie satynowe używam :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak szminka to tylko matowa i w jasnych kolorach :)
    Pozdrawiam :)
    Uwielbiam litery

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba czas zakupić te szminki 👍 wyglądają świetnie ;)
    letoutbloggers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Szminki to moja milosc, jestem chyba uzalezniona haha
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie wiedziałam że tak można ;)

      Usuń
  30. Świetne te szminki, a ta bordowa, marzenie. :)
    kratywnienafotografii.blogspot.com
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie bardziej wolę matowe wykończenia. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pamiętam że moja pierwsza szminka była właśnie z tej firmy :)
    Obserwuję ! :)
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja uwielbiam wszelakiego rodzaju produkty do ust! Świetne kolorki <3
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja raczej używam pomadek, aczkolwiek szminki też nie są złe.
    Wybrałaś bardzo ładne odcienie, ogólnie Manhattan to dobra firma :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podobają mi się kolory tych pomadek ^^ Ja zazwyczaj używam szminek :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe szminki, nie używałam ich.
    Jestem 173 obserwatorem.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://pasjealifasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Te szminki wyglądają ślicznie. ^^
    Ja ostatnio używam akurat błyszczyka. ;)
    Pytałaś o follow back, ale okazało się,
    że obserwowałam cię już wcześniej, więc zrobiłam
    to ponownie, aby być widoczna na liście osób, które
    zaobserwowały ostatnio. xD haha
    Super post, pozdrawiam ! <3

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja po prostu uwielbiam matowe szminki, są najlepsze :)
    Cudowne kolorki <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. matowe szminki są najlepsze <3 uwielbiam te w ciemnych odcieniach :)
    Obserwuje
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam tych pomadek. Ja preferuję takie z matowym wykończeniem bo nie lubię gdy trzeba często poprawiać te zwykłe po piciu czy jedzeniu. Jednak ten czerwony kolorek bardzo mi się podoba i dla samego odcienia bym ją zakupiła :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładne kolory :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe szminki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. a kylie jenner lubisz?
    zapraszam tutaj -----> http://vaniloveblog.blogspot.com/2017/01/kylie-jenner-matte-lip-kits.html
    może Cię to zainteresuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne Szminki! Sama dużo używam,ale w bardziej stonowanych kolorach! Te są jednak przepiękne. Super Blog! Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna kolorystyka <3 ja na czas zimy ograniczam szminki, ale pomadkę noszę w każdej kieszeni:D

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne kolorki :D Ostatnio sama kupiłam jedną, ponieważ były bardzo tanie w Rossmannie :D Jeśli chodzi o pomadki i szminki nie umiem się powstrzymać :D Chciałam kupić dwie, ale w Rossmannach, które odwiedziłam większość była bardzo poniszczona (mimo tego, że do każdego koloru był tester) Wybrałam numerek 650 <3 Jeszcze jej nie używałam na dłużej, ale sprawdzałam jak wygląda na ustach i jestem zadowolona z koloru i krycia ^^ Wydaje mi się, że usta przez nie wyglądają tak soczyście :D Śliczne zdjęcia ^^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie używałam nigdy szminek z Manhattana. Jak dotąd najbardziej polubiłam Golden Rose i Maybelline:)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń