Samotność - Moje zdanie

Kochani dziś mam dla Was kolejny post z moimi przemyśleniami :) 
A więc wracam do moich początkowych postów :)




Co dla mnie znaczy samotność? Dla mnie to bardzo trudny temat bo na pewno nie można go opisać w jednym poście ale ja postaram się napisać częściowo ( ogólnie) na ten temat.


Samotność na pewno kojarzy mi  starością  ale nie koniecznie bo samotność to nie tylko starość i brak swojej drugiej połówki ale również uczucie braku ale nie takiego braku zabawki tylko braku bliskiej nam osoby, może to być brak przyjaciół. 

Podobny obraz

Czy można żyć z poczuciem samotności? Na raczej można ale ten brak bliskiej nam osoby może nas niszczyć psychicznie i poczucie tego ,że bliskiej osoby wśród nas nie ma na prawdę może nas przygnębiać.  Najgorsze jest chyba umrzeć w zapomnieniu i braku bliskich. Ja od zawszę chciałam aby moje nazwisko za życia i  po śmierci było sławne i aby w szkołach o mnie uczyli :) 

Każdy umiera w samotności.    ~~  Hans Fallada


Znalezione obrazy dla zapytania samotnosc zdjecia

Dzisiaj trochę krótszy post bo mam ostatnio dużo nauki i sami wiecie :)
Już w następnym poście przygotowałam dla Was Walentynkowe Inspiracje na Prezent :)
A wy czujecie się czasem samotni?
Co tam u Was opowiadajcie :) chętnie poczytam co moje promyczki porabiają. 

Pewnie Was zastanawia dlaczego mówię na Was promyczki?
A już tłumacze. Wszystkich moich obserwatorów i czytelników będę nazywać promyczki bo ja będę słoneczkiem a Wy promyczkami :) 

Udostępnij ten post

32 komentarze :

  1. Ja osobiście uważam że samotność to najgorsze co może być . Zawsze warto mieć obok bliską osobe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taką przyjaciółkę, która jest bardzo wrażliwa na smutek innych :)
    Jestem promyczkiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, ze człowiek nie powinien zostawać sam w chorobie i podczas straty jakiejś bliskiej osoby, mimo tego, że możemy się nie w czuć w emocje te osoby, to można w jakiś sposób podnieśc ją na duchu
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam ale to bardzo często się zdarza :)

      Usuń
  4. Samotność jest okropna a człowiek nie jest przystosowany do życia w samotności .
    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym nie chciała zostać sama na starość, coś strasznego..
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Samotność jest najgorszą rzeczą w życiu człowieka. Nie chciałabym zostać nigdy sama.

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyobrażam sobie życia w samotności, byłby to dla mnie koszmar!

    OdpowiedzUsuń
  8. samotnośc jest bardzo przykra i miałam z nia pare razy do czynienia i nie jestem jej zwolenniczką :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikt nie jest jej zwolennikiem :)

      Usuń
  9. Ja czasem kocham samotność, a czasem jej nienawidze ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Samotność to według mnie najgorsza rzecz, która może nam się przytrafić w życiu. Przez pewien czas można powiedzieć, ze jej doświadczałam, aż do czasu, że sobie coś uświadomiłam :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. "...Samotność to taka straszna trwoga,
    Ogarnia mnie, przenika mnie.
    Wiesz mamo, wyobraziłem sobie, że
    Że nie ma Boga, nie ma nie! Nie ma Boga, nie..." ~ "List do M" Dżem
    Samotność to bardzo przygnębiająca sprawa, ale każdy czasami potrzebuje chwili dla siebie ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nikt z nas nie lubi samotności:P dlatego warto mieć kogoś bliskiego kto zawsze będzie przy nas:))
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis:)
    https://comamima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Samotność to wg mnie najgorsza rzecz jaka może się przytrafić człowiekowi.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. ja od czasu do czasu lubię pobyć sama z sobą (;
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czuję się na razie samotna, zawsze mam kogoś albo 'coś' ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Samotność to najgorsza rzecz co może spotkać człowieka.
    Ja nie czuję się samotna, trzeba pamiętać, że mamy zawsze rodzine <3
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem promyczkiem ^^ Samotność to trudny temat, w sumie to niektórzy mogą czuć się bardziej samotni, inni mniej. Czasami niektórzy nie mają przyjaciół - i to jest samotność, a inni stoją sami na przystanku - i to też jest w pewnym sensie samotność.
    Czekam na walentynkowy post!! (mimo, że nie mam drugiej połówki) xD
    Pozdrawiam! ♥

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. czasem lubię pobyć sama z własnymi myślami, jednak moim zdaniem bycie samemu to nie to samo, co bycie samotnym. Lepiej żyje się ze świadomością, ze ma się kogoś bliskiego, kto jest dla nas oparciem i do kogo możemy się zwrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mądry post!! Samotność i tęsknota to najgorsze co może być :(
    Obserwuje ;)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami lubimy pobyc troche sami, ale jezeli w gre wchodzi samotna starosc... Tylko nie to.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem introwertykiem i wręcz lubię to, że nie mam dużo znajomych, aczkolwiek czasami chciałabym mieć ich więcej, bo kiedy jedni mnie oleją, to miałabym innych. No cóż, nie można mieć wszytskiego. Też planuję post o samotności, jak sobie z nią radzić itp.
    navney.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Święta prawda, chociaż lubię trochę spokoju nie wyobrażam sobie być samotna!

    KLIK faimfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. Samotność to pustka w naszym sercu, która wypełnić może tylko druga osoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. W obecnych czasach dużo ludzi jest samotnych, bo góruje głównie wirtualny świat. Dawniej nie było czegoś takiego, że ktoś potrafi rozmawiać tylko wirtualnie, a na żywo w relacji nie ma nic do powiedzenia... Nawet kiedyś pisałam o tym post u siebie, jak chcesz i jesteś chętna zapraszam do przeczytania :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG - Projekt samotność [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo zwięzły, ale mądry post <3

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥

    OdpowiedzUsuń