Opinia Innych - Moje zdanie

Dziś postanowiłam wrócić do mich pierwszych postów jakim
i były przemyślenia i moje zdanie , bo jakoś tak wyszło ,że coraz więcej piszę postów o kosmetykach a w dodatku bym chciała urozmaicić tego bloga moimi przemyśleniami :) 



Może zacznę od tego ,że wiele nas przejmuje się opinia innych i przez to ma kompleksy albo małe poczucie własnej wartości. Ja osobiście uważam ,że jeżeli mnie ktoś obraża lub mi coś sugeruje to zbytnio się tym nie przejmuje bo albo mi zazdrości albo chce mi po prostu dogryźć. 
Każdy ma jakieś wady nie ma osoby która jest idealna nawet jeśli wygląda jak modelka to nie znaczy ,że jest  idealna. Każdy z nas jest w jakiś sposób utalentowany i to ,że nam ktoś powiedział ,że jesteś taka i owaka albo nie umiesz  tego lub tamtego to nie znaczy ,że on to potrafi :)


Wiem ,że opinia innych często nie jest pochlebna i ludzie bardzo często tylko patrzą na wygląd a nie na wnętrze ( nie chodzi mi o organy tylko o charakter) tej osoby.
A jeśli będę miała irokeza i niebieskie włosy a w dodatku będę nosiła glany i słuchała metalu to co już nie jestem tą samą Darią? Czy mnie to zmieniło? W pewny sposób na pewno ale charakter będę miała ten sam. 
 Wiec chciałam Was wszystkie uświadomić ,że opinia innych jest NIC WARTA  i na prawdę nie przejmujcie się opinią bo to tylko strata czasu oraz nerwów :)


A Wy przejmujecie się opinią innych? 
Jak sobie radzicie z przykrymi docinkami?
Piszcie chętnie poczytam :)




Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. ja mam gdzieś opinię innych od dawien dawna - ale w granicach rozsądku :)
    zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że czasem warto posłuchać opinii innych :) o ile jest wyrażona w kulturalny sposób i jest opinią samą w sobie, a nie próbą dokuczenia komuś ;)
    czasem sama pytam o czyjeś zdanie na dany temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze ,że patrzysz w ten sposób ;D

      Usuń
  3. moim zdaniem opinia jest ważna ale nie najważniejsza <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja właśnie jakiś miesiąc temu nie chcący powiedziałam zbyt dużo, a ta osoba teraz ciągle mi to wypomina :/
    Ja tam wolę posłuchać tego, co mówią inni, ale nie przejmuję się, gdy ktoś mnie obraża, tylko staram się z tego śmiać, bo wtedy to go jeszcze bardziej denerwuje :D
    Fajny powrót do serii :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc następnym razem zastanów się co mówisz ;/
      I ta pewna osoba powiedziała Ci ,że Ci wybaczy ale nie zapomni :)

      Usuń
    2. Ładny nagłówek :) mamy ten sam szablon :)) (to nie było złośliwe :) )

      bliźniaczki!!

      Usuń
  5. Nie trzeba się przejmować masz rację, zazwyczaj osoby, które obgadują innych są zazdrośni. Mi kiedyś dokuczali z tego powodu, że jestem chuda. Dzisiaj jestem zadowolona ze swojej figury :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog i świetny post! Na pewno zostanę na dłużej ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie przejmowałam się tym, co myślą o mnie inni i nadal tak jest. Potrafię z siebie żartować, wytykać swoje wady przy innych i posiadam duży dystans. Jeśli zaś słyszę jakieś przykre, złośliwe przytyki na swój temat, to nie kwapię się i odpyskowywuję, bo taka już po prostu jestem :)

    Pozdrawiam :)
    OBSERWATORIUM GWIAZD - Blog pełen melancholii

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się. Ja staram się nie przejmować opinią innych, choć czasem to trudne. Gdy ktoś mnie obraża udaję, że tego nie słyszę i idę dalej.
    Jeśli ktoś ma jednak rację, wolę popracować np. nad swoim ciałem i nie dawać więcej tym osobom powodów do obrażania.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy sie nie przejmowałam, zawsze robiłam swoje :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak njak napisałaś, nie powinnismy się przejmować wytykanymi błędami, bo nikt nie jest idealny
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się dopiero uczę mieć opinię innych gdzieś...
    Mam nadzieję, że mi się uda.
    Pozdrawiam,
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze starałam się mieć gdzieś opinię innych i kiedy wpadłam na pomysł "fajnie byłoby mieć niebieskie włosy" to je farbowałam, nigdy nie przeszło mi przez myśl, czy komuś one się nie spodobają. Zawsze uważałam, że muszę się sama sobie podobać, a jeśli będę się sobie podobać w niebieskich, to czemu nie :) Jednakże wiem, że bardzo mi zależy na opinii moich najbliższych i jeśli jakaś bliska osoba, jakoś mi przygada to ciężko to znosze, niestety...
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  13. raczej nie zastanawiam się nad tym co pomyślą inni ludzie, bo po prostu skupiam się na sobie. co z tego, że pani, którą spotkam w sklepie nie spodobają się moje krótkie spodenki, co z tego, że jakaś dziewczyna przewróci oczami widząc, że cieszę się jak dziecko na widok kota. to przecież my się liczymy, nasze życie i to żebyśmy byli szczęśliwi.

    zapraszam na mojego nowego bloga :)
    MLKSTARS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem trudno się oderwać od tego co myślą inni i "robić swoje"...
    Świetny wygląd bloga :) x

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Staram się nie przejmować opinią innych, ale niestety nie zawsze mi to wychodzi :/ Bardzo ładny design :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już od dawna się nie przejmuję zdaniem innych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Próbuje nie przejmować się opinia innych. Według mnie charakter jest o wiele ważniejszy niż wyglad. W końcu nie ocenia się książki po okładce. Jeżeli ktoś powie mi coś obraźliwego to zazwyczja się nie przejmuje. Słucham tylko opini innchy, którzy próbują mi coś uswiadomić i pomóc, ale nie takich, którzy mówią coś, bo mi zazdroszczą.
    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawda jest taka, że nie jesteśmy w stanie tak na prawdę uniknąć opinii innych. Czasem jest ona jednak potrzebna, ale warto pamiętać o dystansie do samej siebie ;)

    zapraszam do mnie ----> http://vaniloveblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń