Inspiracje - Post / Nowa Seria /



Hej kochani dziś powiem Wam co mnie inspiruje do napisania postów :) Czyli taka nowa seria w której będę pokazywać moje inspiracje na dany temat 
Ostatnio tak wyszło,że nie miałam okazji Wam podziękować ( więc w dzisiejszym poście to zrobię )
jest mi niezmiernie miło ,że liczba obserwatorów przekroczyła ponad 100. Bardzo Wam za to dziękuje i mam nadzieję ,że ta liczba będzie rosła jeszcze bardziej :)





Chyba każdy się czymś sugeruje, inspiruje albo tak jak ja lubi być oryginalny. Czasem jest tak ,że pomysły nie chcą nam wpaść do głowy i potrzebujemy jakiejś inspiracji która zainspiruje nas na jakiś pomysł.  Ja mam tak ,że posty u mnie potrzebują trochę czasu aby mogły powstać i większość tego czasu poświęcam na wymyślenie o czym będzie ten post a nie nad samym napisaniem.


Więc często jest tak ,że to właśnie blogi lub youtuberzy albo nawet codzienne sytuacje dają mi pomysł na posta.  Ostatnio robiłam sobie porządki  w kosmetyczce i postanowiłam zrobić o tym post ( Już niedługo będziecie mogli zobaczyć) :) Wiem ,że zawsze pisałam ,że nie lubię youtuberów ale od jakiegoś czasu znacznie ich polubiłam :) 

Ostatnio miałam taki brak pomysłów ,że totalnie nic mi nie wchodziło ale po odwiedzeniu kilka blogów dostałam olśnienia i od razu wzięłam się do pisania. 

A i bardzo bym chciała podkreślić ,że inspirowanie to nie to samo co odgapianie :) 

.

Znalezione obrazy dla zapytania inspiracje napis tumblr


A wy czasem się czymś inspirujecie ?
Jeśli tak to co to jest ?











Udostępnij ten post

80 komentarzy :

  1. Mnie inspirują fotografir, blogi, a takze muzyka, ksiąki I film :)
    http://blasck-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie często do napisania nowego posta inspiruje muzyka. Nie wiem dlaczego tak mam, jednak gdy jakaś fajna piosenka wpadnie mi w ucho, to mam chęć do napisania notki. Może to dziwne, ale każdy jest inny ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam : https://differentworldsofficjal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku ale fajnie nigdy bym nie pomyślała ,że muzyka może inspirować :)

      Usuń
  3. Lubię przeglądać różne inspiracje w internecie i nie tylko. Bardzo fajnie ogląda się zdjęcia dużych miast, krajobrazy, nietypowe stylizacje czy po prostu ładne rzeczy :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ta nowa seria :) ja inspiruje się przeglądając we heart it i ogólnie internet :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tak często, że coś robie i nagle mam fajny pomysł na coś :)
    Fajna ta nowa seria :) Jestem ciekawa dalszych postów
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam wielu inspiracji.Lubię przeglądać instagrama, bo zawsze znajdę jakieś fajne inspiracje.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardzo inspirują zdjęcia:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tumblr + odtwarzanie mojej ulubionej playlisty to moje największe źródła inspiracji ♥


    mój blog--> www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie posty z inspiacjami ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie chyba największą inspiracją jest instagram :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspiracją może być wszystko. Każda nawet najmniejsza sytuacja jaka nas spotka i będziemy chcieli zwrócić uwagę na dany aspekt życia. Każdy temat można rozbudować i podzielić się naszymi przemyśleniami :) Poizdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie inspirują codzienne przedmioty oraz sport:)
    Więc życzę ci mnóstwa nowych inspiracji i jeszcze więcej obserwacji:)
    Pozdrawiam:*
    eva-and-a-healthy-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bardzo lubię spontaniczne posty, takie notki zazwyczaj wychodzą najlepiej, ale niestety rzadko takie u mnie powstaja na blogu. Oprócz tego polecam masę zdjęć z pinteresta :) mam dużo tabliz tematycznych, gdzie może również się zainspirują: @Vickyoss
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie często inspirują inne blogi, kanały na yt, zdjęcia, cytaty czy też książki ;) Chociaż większość postów piszę tak po prostu od razu :D
    Pozdrawiam♥
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się inspiruję ogólnie życiem :)
    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli chodzi o mnie to często inspirują mnie cytaty które czytam lub filmy, które oglądam. Znajduje inspirację w codziennym życiu. Nie raz temat wpadł mi do głowy podczas słuchania radia czy oglądania filmików. Pozdrawiam i życzę dużo motywacji!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam w sumie bardzo podobnie, również inspirują mnie inni ludzie, bo w końcu oni też biorą coś od innych, każdy uczy się od każdego i nie widzę w tym zadnej zbrodni ;)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie inspirują zdecydowanie inni ludzie, zdjęcia oraz cytaty ;) Prawdę mówiąc, inspiracje można znaleźć we wszystkim :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie inspirują zdjęcia, blogi oraz muzyka <3 Świetny post. Pozdrawiam <3
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie inspiruje po prostu życie, to, co dzieje się wokół mnie. Wystarczy czasem jedna sytuacja bym miała pomysł na cały post. Nie umiem robić takich strasznie schematycznych postów :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie największą inspiracją są inne blogi i moi idole :D
    Obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję!
    _________________________
    Kochana mnie inspirują innne blogerki, zazdroszę pięknych zdjęć, grafik, diy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuje licze na rewanz :) http://sportowyblogewy.blogspot.com/2016/11/water-detox.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie najczęściej inspirują codzienne przedmioty, sytuacje, takie małe, zwykłe rzeczy :) Obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Czasem brakuje mi już pomysłów i inspiruję się innymi blogami, ale raczej w znacznej większości samej wpada mi coś do głowy lub opowiadam o czymś, tak jak w którymś z moich ostatnich postów - mój pierwszy raz na nartach :D Bardzo lubię się dzielić swoimi chwilami na blogu, to też można się o mnie dużo dowiedzieć :)
    Ciekawy blog! Obserwuję ;*

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super inspiracje <3


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie inspiruje codziennie życie. To co mi wskoczy do głowy, to wskakuje na bloga.:)

    http://ameliarejmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny post. Ja inspiruje się wieloma rzeczami , zależy co mi w oko wpadnie :) nie mam jakiegoś głównego nurtu :)
    zapraszam do siebie , odwzajemniam wszystko :) chętnie wymienię się obserwacjami :) Tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie inspirują zdjęcia i niektórzy ludzie :D
    Ciekawy post :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. oj ja często potrzebuje inspiracji i motywacji :D pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przeważnie inspiruje się zdjęciami, piosenkami, a nawet wierszami.
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu lola0144.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie inspiruje najczęściej każda mała rzecz, sytuacje z życia lub też internet. Tak naprawdę we wszystkim można znaleźć inspiracje, wystarczy tylko umieć ich szukać :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Też własnie sądze, że inspirowanie się to nie odgapaianie :) Ja inspiruje się blogami, sytuacjami codziennymi i fotografiami :)

    Zapraszam :)
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie dosłownie inspiruje wszystko. Często mam tak że pojawia się po prostu jedna myśl po której od razu odpalam bloggera i tworzę post.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja najlepszą inspiracja jest nocna bezsennośc :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie inspiruje otaczający świat,chwile w samotności.Staram się zapisywać pomysły w małym notatniku, który mam zawsze przy sobie.

    Obs za obs :)?
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zazwyczaj piszę o tym co u mnie, co się wydarzyło, no chyba, że mam ochotę na coś 'głębszego' :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja się inspiruję wszystkim. Czasem coś usłyszę w szkole, czasem w sklepie i postanawiam o czymś podobnym napisać posta. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluje ponad 100 obserwatorow! Ja sie lubie inspirować muzyka, literatura, internetem a czasami cos po prostu przyjdzie mi do glowy i wtedy wynyslam i planuje jak co ma wygladac. Oryginalność to najwazniejsza rzecz! Buziaki

    caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie inspiruje dosłownie wszystko :) Nawet niepozorne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  41. ja inspiruje sie wszystkim co mnie otacza :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja się inspiruję wszystkim, co mnie otacza ale głównie sztuką. Często chadzam na wystawy różnych artystów.
    Obserwuję i będę tu zaglądać częściej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie potrafi zainspirować dosłownie wszystko :) Popatrzę na coś i już pomysł wchodzi mi do głowy :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  44. ja się inspiruję wszystkim co mnie otacza :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Dużo tego jest, najbardziej to moda i pomysły w tworzeniu nowych projektów.
    Pozdrawiam i obserwuje;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Inspiracje są potrzebne ^_^ Można je czerpać z rozmaitych źródeł, też nieraz korzystam z yt, a innym razem z filmów lub książek.
    Inspiracje napotykam wszędzie, nawet podczas codziennych rozmów czy w przyrodzie ^^
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Muzyka, filmy, a także portale społecznościowe. Instagram to główne źródło inspiracji. :)

    Zapraszam do siebie. Pierwsza recenzja już niebawem.
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mnie inspiruje muzyka :) ewentualnie czasami coś mnie po prostu najdzie i muszę napisać bo inaczej mnie nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Oo super *.* :D
    Obserwuje i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  50. No dokładnie - inspiracja nie oznacza kopię :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mnie inspiruje życie do pisania postów. Blogi, codzienne sytuacje i wydarzenia :) inspiracji jest mnóstwo, tylko trzeba to wszystko dostrzegać :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja inspiracje czerpie ze wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Najlepiej pisać wtedy, kiedy ma się na to ochotę :P

    OdpowiedzUsuń
  54. Mnie inspirują czasem takie proste rzeczy, na które nawet nie zwracałam kiedyś uwagi, inne blogi i zdjęcia :)
    Zapraszam: ALLIXAA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  55. Codzienność i inni ludzie to największa inspiracja :) Czasem lepiej napisać jeden post na tydzień niż pisać wpisy znikąd każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny wpis ! Co mnie inspiruje hmm.. Kolory, sezonowość. :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Inspiracje w świecie blogosfery to podstawa. :)

    Obserwujemy? ;)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Pozdrawiam kochana, obs :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Juz obserwuję Kochana :*
    Zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. mnie często inspirują inne blogi ;)
    obserwuję również !
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Inspiracje jakoś same mi się pojawiają w głowie:)))

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie mam inspiracji, sama po prostu siadam i wymyślam kilka tematów które według mnie są fajne, i ten temat który najbardziej mi się spodoba - to piszę.
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo mi się podoba twój blog w całości . Mnie inspiruje wszystko co mnie otacza i interesuje , próbuje tworzyć posty o ciekawej tematyce . Pozdrawiam ;) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  64. Mnie głównie inspiruję natura, świat i miłość hihi . Ja już obserwuję Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  65. Dla mnie inspiracją jest świat kosmetyczny ... po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  66. mnie inspiruje moda, którą oglądam w magazynach, na ulicach, blogach, etc. :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  67. najlepsza inspiracją jest wsłuchanie w samą siebie :)
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie - dopiero zaczynam,
    miłego dnia i weny życzę :)
    https://szpilki-z-najki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Oj, czemu nie lubiłaś youtuberów. Często fajne rzeczy można obejrzeć i się zainspirować, szczególnie lubię life hacki. :D

    Masz bardzo fajnego bloga, dołączam do obserwowanych i zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam, Ania.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  69. Mnie inspiruje życie codzienne. Wszystkie zdarzenia, przygody w szkole. Jak się chce można czerpać inspiracje z dosłownie wszystkiego. Obserwuję i zapraszam do siebie ;*. Pozdrawiam ciepło!
    zapraszam.TU

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja ciągle chomikuję paznokciowe inspiracje i ratuje się nimi gdy nie mam pomysłu na mani ;) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  71. great post! would you like to follow each other on gfc?
    let me know on my blog!
    XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. super fotki
    obserwuje
    http://sportowyblogewy.blogspot.com/search/label/Strona%20g%C5%82%C3%B3wna

    OdpowiedzUsuń
  73. Super notka, będę wpadać częściej buziaki :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. I enjoyed your post a lot thanks for sharing
    P.S. Would you like to follow each other on GFC, Google and Bloglovin?
    Stay connected love
    Have a nice day
    XOXO

    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
  75. Niektórzy inspirowanie się rozumieją za odtworzenie cudzego posta, a jak piszesz wcale tak nie jest :) Fajna seria, na pewno dużej ilości osób pomoże znaleźć ich 'temat'. :) Ja się inspiruję życiem, codziennymi sytuacjami, ludźmi, zdjęciami, dużo tego :)

    OdpowiedzUsuń