Haul z ostatnich dni

Hej kochani, dziś przygotowałam dla Was haul z ostatnich dni. Jest to pierwsze post tego typu ,wiec mam nadzieję ,że Wam się spodoba 



Zacznę może od żelu do mycia twarzy. Kupiłam go w Rossmannie miałam wielki dylemat między podobnym żelem do twarzy ale postawiłam na żel z firmy Under Twenty ponieważ już nie pierwszy raz mam okazje używać kosmetyki z tej firmy i wiem ,że mnie nie uczuli. :) Dokładny opis tego żelu zobaczycie na następnym poście bo jest warty uwagi. 





Następnym zakupem było lusterko. Znalazłam go w bardzo okazyjnej cenie ponieważ w Rossmannie bardzo podobne lusterko kosztuje o wiele więcej niż ja zapłaciłam. Więc jak najbardziej jestem zadowolona z tego zakupu. Dobrze się sprawdza do malowania  gdyż jest zbudowany z dwóch części , jednej zwykłej i powiększającej. 



Następnym super zakupem był krem rozświetlająco - nawilżająco z Avonu. 
Idealnie się sprawdza chodź mam małe zastrzeżenie tego produktu jakim jest to ,że jego czas schnięcia jest dość długi  w porównani do mojego wcześniejszego kremu. 





Moim ostatnim zakupem są maseczki z firmy Perfecta.
Pierwszy raz je używałam i jestem miło zaskoczona. Chodź miałam małe zastrzeżenia do maseczki Peel- Off ale okazała się dobrym zakupem.



A Wy co ostatnio sobie kupiliście? 
Używaliście kiedyś tych produktów?

Udostępnij ten post

58 komentarzy :

  1. Ja akurat niczego z tego nie znam heheh :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne lusterko, ale moją uwagę bardziej przykuły książki w tle - również czytam "Papierowe miasta"! ♥ Kosmetyków zbytnio nie kupuję, więc nie pochwalę się moimi ostatnimi zakupami.
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten żel do mycia twarzy kusi mnie już długi czas, ale nie jestem pewna czy mnie uczuli.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jeśli chcesz to poczekaj na kolejny post a w nim wszystko napiszę.
      Sama jestem na większość substancji uczulona i jak na razie mnie nie uczulił :)

      Usuń
  4. W końcu muszę kupić sobie takie lusterko, bo zawsze maluję się w łazience ://

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja też ale w końcu sobie zakupiłam lusterko :)

      Usuń
  5. Fajne lusterko :)

    http://niemoznamiecwzyciuwszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten żel do twarzy :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczki do twarzy szczególnie zwróciły moją uwagę i chętnie je sobie przetestuję, myślę, że kupię je przy najbliższej okazji. :D
    http://ourlifeandnotjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiam się nad zakupem tych maseczek od Perfecty. Markę lubię i mam z nią same pozytywne doświadczenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo czekam na post o tym żelu, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdza :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubie takie haule :) Lubie patrzeć co ciekawego kupują blogerki :)
    Z checią zaobserwowalam Twoj blog kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię firmę Under20, mają super produkty :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że już dziewczyny wcześniej pisały o tym w komentarzach, ale jak najbardziej muszę się zgodzić, że Under twenty to jedne z lepszych kosmetyków. :) Ciekawy post, czekam na więcej takich. :D Pozdrawiam
    http://crazylicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam ten żel do mycia twarzy :-)Jest rewelacyjny:-)
    ja ostatnio sobie kupiłam kilka balsamów do ciała,baze pod make up oraz podkład Ingrid :-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować ten podkład bo ponoć jest rewelacyjny :)

      Usuń
  14. Fajne lusterko kochana, mam takie samo. Gdzie kupiłaś? :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie lusterko kupiłam 4 lata temu w chińskim za jakieś grosze :D Trzyma się do tej pory :D Ale tej powiększającej części nie używam, bo bardzo zniekształca :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi niestety produkty U20 nie pomagają :( http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lusterko bardzo fajne, mam podobne i używam. ;-)
    Maseczki Perfecta również używałam, ale nie widziałam żadnego spektakularnego efektu, więc się do nich nie przywiązałam. Od jakiegoś roku co jakiś czas kupuję Trio kawior i Trio Algi z Marion. Lubię je. :-)
    Również obserwuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lusterko i mi by się przydało, do tego takie ładne ;) Teraz sobie muszę radzić z moją Nokią, a jak w niej się przeglądam, to widzę ewentualnie jedno oko :D haha
    201 obserwator pozdrawia :")

    Zjadam Szminkę

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo udane zakupy :) Ja uwielbiam kosmetyki z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie używam maseczek od czasu jak spaliłam sobie twarz, na szczęście krem Nivea pomógł. :D

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  21. A miałam kiedyś ten żel z Under 20 i też bardzo fajnie się u mnie spisał i nie podrażniał;) Ostatnio jednak używam mydełka do oczyszczania buzi i też bardzo dobrze się to sprawdza;)
    I również obserwuję z przyjemnością;)

    OdpowiedzUsuń
  22. żel jest bardzo dobry :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe produkty :)
    Dawno nie byłam na kosmetycznych zakupach.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam się wybrać bo są duże wyprzedaże :)

      Usuń
  24. Też uwielbiam ten żel z Under20! Już od dawna szukam takich maseczek do oczyszczania twarzy, więc może teraz się na jakieś zdecyduję ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety produkty z Avon zbytnio się nie sprawdzają na mojej skórze.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Love-ly post girl, have heard Avon products are nice !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/02/paris-photobook.html

    I am following ur blog now and hope u return too :)

    have a great week !!
    love, kanchan

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic z tego nie miałam. Miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny haul :D Uwielbiam produkty Under Twenty, świetnie się sprawdzają ;)
    Co do maseczek, to chyba się skuszę :) Dzięki!
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Polecam ten żel, lusterko mam podobne super się sprawuje :)
    zapraszam do siebie
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Osobiście nie przepadam już za serią under twenty, z racji iż ich produkty mają dość chemiczny skład. Przerzuciłam się na kosmetyki naturalne, a stan mojej skóry zdecydowanie się poprawił.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ze należało coś dla siebie :)

      Usuń
  31. Lubię firmę under twenty i bardzo podoba mi się twój blog :) Zapraszam do mnie : http://verciavercix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kosmetyki z Under 20 są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie posty, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie przepadam, za under20, ale maseczki muszą być świetne - bardzo lubię tę firmę :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie stosowałam nigdy żadnego z przedstawionych produktów, ale bardzo zaciekawiły mnie peeling i maseczka z Perfecty ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Co do tego żelu jest godny kupienia bo właśnie się zastanawiam nad jego kupnem :) Bardzo zainteresował mnie twój blog ! Obserwuję! Pozdrawiam i miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń