Zimowa regeneracja dłoni

Dziś gdy wstałam  stwierdziłam ,że jak ja bardzo chcę wakacje ale gdy zajrzałam za okno od razu uświadomiłam sobie ,że jeszcze długo muszę sobie poczekać :) Ale jako mamy zimę to często zdarza się ,że nasze dłonie potrzebują trochę więcej uwagi i poświęcenia. Dziś pokażę Wam jakich kosmetyków używam aby moje ręce nie były zniszczone i suche.




Moim pierwszym kosmetykiem jakiego używam do regeneracji dłoni jest Evree


Jego wielką zaletą jest to ,że szybko się wchłania i ma delikatny zapach. Szybko regeneruje i nawilża suchą skórę. Kupiłam go w rossmannie i bardzo go polecam :) 


Moim następnym kosmetykiem jakiego używam jest peeling z firmy Be Beauty.

Oczywiście skoro nawilżamy i regenerujemy nie możemy zapomnieć o peelingu warto pamiętać aby do dłoni nie używać peelingu gruboziarnistego tylko drobnoziarnistego ponieważ skóra dłoni jest bardzo delikatna.  Ten peeling jest jednym z moich ulubionych kosmetyków ze względu na zapach- cudownie pachnie owocami leśnymi :)



Chyba każdy z nas zna krem Nivea warto go stosować przed każdym wyjściem na dwór ponieważ krem z Nivea jest dobrą osłoną dla zmarzniętych i suchych dłoni :)


Ja osobiście tyle stosuje kosmetyków do dłoni myślę ,że są to jedne z podstawowych kosmetyków jakich powinno się stosować :)







A Wy jakich kosmetyków stosujecie do regeneracji dłoni?
Zostawcie mi pytanka w komentarzach bo planuję zrobić Q&A :) 


Udostępnij ten post

47 komentarzy :

  1. Też mam ten krem nr 1 tylko że różowy. Bardzo ładne zdjęcia zimy, też chciałabym już lato i wakacje.

    Pytania do Q&A : Gdzie robisz zdjęcia kosmetyków? :) ile masz przyjaciółek?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te peelingi z Tutti Frutti! Cudownie pachną i nie są drogie :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dłonie są w złej formie w trakcie zimy. Polecam osobiście kremy z Oriflame a najlepiej z Aloesem . Dłonie jak nowe :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dłonie zawsze w zimie robią się całe czerwone i skóra jest sucha. Ja zazwyczaj używam kremiku Nivea :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja generalnie tylko raz na jakiś czas używam kremu, staram się zawsze mieć rękawiczki i odpukać ale moje dłonie są w świetnym stanie :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja używam balsamu z Biolaven. Pozdrawiam ♥
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem Nivea u mnie jest podstawą ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubie tych kremów nivea...dla mnie sa tłute i wgl :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Post idealny dla mnie! Kocham kremy do rąk i mam ich masę. Osobiście polecam ten z Sephory (mango). Genialny! A co do pytania, to może Co sądzisz o blogach z przemyśleniami? Zapraszam na nowy post.

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://mgdky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje ręce o dziwo przez okres zimowy są bez skazy! Raz na jakiś czas posmaruję je Nivea! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanka:
      1. Co cenisz w innych ludziach?
      2. Ulubiony zapach kosmetyków? :)

      Usuń
  11. Super post ;) Również mam ten krem. Obserwuje!
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam jakiegoś kremu do rąk z eveline i też sprawdza się świetnie, ale w najbliższym czasie przetestuje też ten z evree :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jak narazie nie musze używa kosmetyków do dłoni, moję ręce ni są suche, dlatego jak narazei nic z nimi nie robię ^^

    Moje pytanie:
    CO cię motywuję w prowadzeniu bloga? Czy miałaś myśl, by go usuną? :)

    --

    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do regeneracji rąk używam produktu z Garniera którego uwielbiam ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Te owoce leśne muszę ładnie pachnieć :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też już tęsknię za wakacjami. Póki co cieszmy się ze śniegu ;p
    Peeling rzeczywiście musi mieć niesamowity zapach - kocham owoce leśne!
    Nie znam tej pierwszej marki :)
    Co do Q&A to:
    1. Co Cię inspiruję do tworzenia postów?
    2. Ulubiona marka odzieżowa?
    3. Jaki masz swój blogowy cel? (wyświetlenia, obserwacje itd.)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O dziwo, moje ręce są bardziej suche latem - zimą jest wszystko z nimi w porządku ;) Ja używam pierwszego lepszego kremu do rąk i po kilku dniach skóra wraca na długi czas do normy.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak, zauważyłam już kilka dni temu, że mam tak suchą skórę na kostkach u dłoni, że zaczęła mi schodzić, ale byłam bardzo zdziwiona, bo pierwszy raz mi się to przytrafiło. Stosuję na to krem Indygo o nazwie "Seventh Heaven". Nie dość, że jest fantastyczny, to w dodatku naprawdę pachnie jak siódme niebo!

    Pozdrawionka!
    kiedyś blackeley, teraz OBSERWATORIUM GWIAZD

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam krem do rąk z Avonu. Od nie dawna zaczęłam regularnie kremować dłonie, a kiedyś rzadko to robiłam. świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kremu Nievea nie lubię, bo jest u mnie zbyt "rodzinny" ;p Generalnie i moja skóra na ciele [poza twarzą] oraz włosy nie wymagają szczególnej pielęgnacji ;) Dłonie nawilżam wieczorem, jak mi się przypomni robię peeling i tyle. Pora roku mi nie robi większego znaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja wgl zapominam o dbaniu o dłonie;/

    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam zimę,ale jak każdy lubię marudzić,że jest za zimno :P aczkolwiek zima to zdecydowanie moja pora roku 😍 Świetne zdjęcia! :) Mam pytanie co do peelingu, nie podrażnia skóry? Mam tutaj na myśli, czy po zastosowaniu dłonie nie pieką od nadmiernego tarcia? Ostatnio przymierzam się do zakupu peelingu,ale nie wiedziałam jakiego. Postawię chyba na taki sam jak Twój, uwielbiam zapach owoców leśnych 😍
    www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie podrażnia ale to też jest zależne od rodzaju skóry :)

      Usuń
  24. Krem Nivea, niby banalny, a zawsze się sprawdza!:) Pozdrawiam https://refleks-patt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. moim must havem zimy tez jest krem nivea a co do rąk polecam garnier, cudowny!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. Kremy nivea są chyba najlepsze :D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam krem z Dove z serii Goodness! Spróbuj bo jest genialny:)
    Dodaję do obserwowanych kochana :*

    HelloFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety nie pomogę, bo dłoni nie smaruję niczym, przez co co jakiś czas są po prostu w stanie tragicznym. Ale kremy nivea sprawdzają się zawsze!!! pozdrawiam i obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. NIVEA chyba najlepsza i niezastąpiona! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kremy z Evree też bardzo lubię, do rąk polecam również krem Kolastyna S.O.S w czerwonej tubce, niedrogi a świetnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja używam Neurtogeny ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore



    OdpowiedzUsuń
  32. Ja używam jedynie kremu do rąk z płatków róż ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    aminique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja do moich rąk co wieczór używam kremu z Czterech Pór Roku, ale przyznam się, że do idealnego stanu troszkę im jeszcze brakuje. Zainteresowałaś mnie tym kremem. :D
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja do rąk używam masło kakaowe z ziaji, ma piękny zapach :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja używam kremu z Garniera i bardzo go lubię ;) Dla mnie jak do tej pory okazał się być najlepszy. Czasami sięgam też po Nivea, jeśli mojego kremu nie ma w pobliżu. Peeling mam ten sam co Ty i bardzo lubię jego zapach :)
    Obserwuję.
    A z pytań do Q&A to może: Co lubisz w blogowaniu?

    OdpowiedzUsuń
  38. Trzeba używać kremów do rąk. Świetny post!! Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. o tak, dłone w zimie potrzebują zdecydowanie więcej naszej uwagi

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja od lat stosuje krem z Neutrogeny, które świetnie nawilża moje dłonie :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń