Winter- not so bad

Pewnie większość zastanawia się o co mi chodzi i niby dlaczego jest zła? Otóż już tłumaczę dla mnie zawszę zima kojarzy się z przymarzającymi palcami , z zimnymi polikami i z możliwością poślizgnięcia się na ukrytym lodzie ;) i  z przede wszystkim z BRAKIEM SŁOŃCA co jest najgorsze. No powiedźcie mi co jest fajnego w zimie? Brak wakacji no dobra są ferie ale to nie to samo albo przez zbyt silny mróz i  nasze ręce odmawiają posłuszeństwa.
Skoro mój tytuł posta pokazuje ,że jednak zima ma swoje zalety to właśnie dziś postaram się je przedstawić z mojego punktu widzenia ;)





1. Całe litry wypitej herbaty po przyjściu do domu. No jak by nie było nam zimno to byśmy nie pili tej gorącej herbaty a tak to pijemy jej całe mnóstwo ;) a przy okazji nawadniamy organizm i  parzymy sobie język ;( same zalety 

Znalezione obrazy dla zapytania herbata tumblr

2. Cudowne zdjęcia w zimowej oprawie. Zawsze wyglądają cudownie :)
Chciałam dziś pokazać Wam kilka blogów u których te zdjęcia wyglądają na prawdę cudownie ;)
Vanillia 
 

3. Zimowe sweterki  zawsze wyglądają cudownie a w okresie zimowym wyglądają jeszcze lepiej.

4.Dwu tygodniowe ferie niby są fajna przerwą od szkoły ale jednak zostanę przy wakacjach ;)

5.W zimie mamy otwarte lodowisko i można się świetnie bawić z przyjaciółmi :)

6. Dla producentów kremów regeneracji  jest to super moment aby zarobić na naszych biednych dłoniach lub  ustach ;) 


7.Zima na pewno jest dobrą wymówką na odpuszczenie sobie codziennych ćwiczeń

Jak widzicie same zalety Wam tutaj wypisałam . :) Ja nigdy nie lubiłam zimy i nie mam zamiaru zmieniać zdania ale jeżeli ktoś lubi marznąc to jak najbardziej zima powinna być jego ulubioną porą roku :)
  
A wy lubicie zimę czy jednak tak jak ja wolicie lato?  ;)

Udostępnij ten post

55 komentarzy :

  1. W moim przypadku Zima ma pełno plusów jak i pełno minusów.
    Jednakże hah wolę lato, bo są wakacje :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo, że uwielbiam lato. Ale zima też bardzo lubię. Już niedługo nawet pojawi się u mnie post na ten temat :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo tej niesprzyjającej pogody są też zalety zimy :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli piszesz, że obserwujesz to to zrób a nie tylko piszesz ;)

      Usuń
  4. Zdecydowanie wolę lato ale zima też ma swój urok. Kiedyś nie lubiłam tej pory roku ale w tym roku ją pokochałam :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam zimę, ale również uwielbiam lato, Ale jednak zimę wolę chyba bardziej ♡♡ pozdrawiam :)

    zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie cierpię zimy! brrr..
    obserwuje i zapraszam : www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wiesz ale ty mnie już obserwujesz :)

      Usuń
  7. Ja lubię każdą porę roku, każda ma w sobie to coś:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym izdjęciami to jak najbardziej się zgadzam, sam robię mnódtwo fotek zimowych widoków
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię marznąć ale ma ona swój klimat który jest piękny
    Obserwuje :*
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham zimę , i wolę marznąć niż miało by mi być gorąco haha :) każdy ma swoje zdanie :)

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda pora roku jest przepełniona zaletami i wadami. Kwestia tylko tego, na czym się skupimy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się zdjęcia, fajnie wszystko pokryte jest śnieżnym puchem. Ja kocham wakacje, a zima ❄ jest dla mnie całkiem ok. Lubię lodowisko, jade z klasą na początku lutego, a jutro na wycieczkę o kinie. Pozdrawiam :)

    typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię każdą porę roku :) zimę również :) nawet mróz, który szczypie w policzki ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię zimę, choć powoli tęsknie już za latem :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Również uwielbiam zimowe sweterki ^^
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kocham lato - zdecydowanie :) Ale zima ma swoje pluski np. (tak jak wspomniałaś) picie herbatki ♥

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jestem uzależniona od słońca i jasności, dlatego nienawidzę zimy, bo ciemno się robi już o 16 :(
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za zimą :( Ale podoba mi się jej krajobraz, :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam lato! Jest ciepło i przede wszystkim nie trzeba się grubo ubierać! Co do zimy nawet lubię, ale jak jest śnieg, wtedy ma swój urok :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię zimę, ale jedyne co mi się w niej nie podoba to to, że muszę wyglądać jak jakiś miś, żeby mi było ciepło haha.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubie zimę ale najbardziej na zdjęciach :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wwwdressplpl-sukienki-dla-kazdej-z-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kiedyś bardzo lubiłam zimę, ale teraz już niekoniecznie ;) Wolę lato :*
    Obserwuję, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zdecydowanie wolę lato, przynajmniej wychodzac na dwór nie muszę 15 min spędzać na ubieraniu na siebie 10 warstw wyglądając przy tym jak bałwan:d
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie przepadam za zimą, ale nie mogę ukryć, że ma też swoje zalety :)Fajny blog! Obserwuję :)
    Wpadnij do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha faktycznie zimą odpuszczam sobie ćwiczenia ;) Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam obsesję na punkcie zimy, to moja ulubiona pora roku <3 Jak dla mnie ma mnóstwo zalet :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie przepadam za zimą, ale ta pora roku ma też kilka swoich uroków. :)
    Obserwuję :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia. Przyjemnie się czyta, dodawaj posty częściej♥ Zapisuję do ulubionych:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na *KONKURS*

    OdpowiedzUsuń
  29. ja uwielbiam zimę bo co weekend jezdzimy na narty<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja tam wolę zimę, mogę poszaleć na nartach i łyżwach! Do tego te skrzypienie śniegu pod nogami - uwielbiam! :)
    Świetny post, obserwuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też nie lubię zimy. Autobusy się spóźniają, wszędzie jest ślisko, a człowiek nie ma na nic ochoty ;<
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie lato!:) Nienawidzę zimna, śniegu i w dodatku nic mi się nie chce przez caaałą zimę :<
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Każda pora roku ma coś w sobie :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie http://zafrikooo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zima ma swoje zalety, ale jednak moje serca jest oddane latu ! ♥ Zdjęcia zimowe i sweterki są super, ale jednak mocno stoję przy lecie :D

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie posty, piękne zdjęcia! *.*
    Obserwuję i zapraszam do siebie :) olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zimowe sweterki-coś co kocham <3 Niestety w zimę mam strasznie suche ręce i to jest bardzo duży minus...
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. O TAK! Ciepła herbata po przyjściu z zewnątrz, kocyk, ciepły sweter do tego! Zdecydowanie jedno z lepszych uczuć :)
    Mimo wszystko i tak o wiele bardziej wolę lato :)


    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzoo często narzekam na zimę ale tak naprawdę bardzo podobają mi się krajobrazy w tym roku. Dużo śniegu, lód i oszronione drzewa. Wiadomo ma ona dużo wad ale zalet też całkiem sporo :)
    Pozdrawiam!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja akurat nie narzekam na tą porę roku, tym bardziej ze rzadko mamy teraz śnieg i cieszę się gdy wreszcie spadnie ;).

    juulles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham zimę :)


    Obserwuję i zapraszam do mnie www.cel50mniej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja akurat bardzo lubię zimę zarówno jaki i lato.
    Niestety zima dostaje dodatkowy punkt, ponieważ mam wtedy urodziny :p
    Dodałabym do tej listy jeszcze śnieg i lepienie bałwana XD
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi takze zima sie zle kojarzyła i jej nienawidziłam. Teraz zaczynam ja akceptować i postrzegam ja jako urok natury i naszego klimatu. Zgadzam sie z tym okropnym uczuciem zamarzniętych i suchych rak. Straszne uczucie. Tak samo jak te okropne minusowe temperatury i ciemność i szarawo od rana do 16. Masakra :( ale za to urocze, cieple sweterki, herbata i super zdjecia polepszają wizje zimy! No i oczywiscie ferie, ktore ja wlasnie koncze :( czekam na marzec bo dalej to juz zleci.

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  45. A mnie chyba nikt nie przekona do zimy i śniegu. Wprost nienawidzę ubierania się w kulkę nienawiści i tego lodu na drodze. Zawsze tańczę na nim breakdance`a :D Zimą czuję się chyba za bardzo ograniczona.
    Pozdrawiam,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wolę lato miedzy innymi za pogodę i wakacje, jednak zima też ma swój urok. Nie ma nic lepszego niż zabawa na śniegu czy wieczór spędzony pod kocem z kubkiem gorącej herbaty oraz ulubioną książką. ♥

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Faktycznie zima ma wiele zalet, ale nigdy nie pogodzę się jak niszczy moje włosy...
    http://zlotoklosblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń