Q&A - Odpowiedzi tylko dla Was!!! + Nowy Zakup

Dziś postanowiłam odpowiedzieć na Wasze pytanka i pokazać moje nowe zakupy :)




Najpierw może zacznę od pytanek :)


> Gdzie robisz zdjęcia kosmetyków?
*Zazwyczaj robię na mojej półeczce w pokoju :)

> Ile masz przyjaciółek?
* Obecnie mam trzy przyjaciółki :)


> Co sądzisz o blogach z przemyśleniami?
* Myślę ,że blogi z przemyśleniami są fajny pomysłem na pokazanie swoich uczuć lub przemyśleń. 

> Co cenisz w innych ludziach?
* Bardzo nie lubię wrednych i upartych ludzi ale cenie sobie to jak ktoś mnie nie okłamuję i lubi pomagać bezinteresownie ;)


Ulubiony zapach kosmetyków? :)
* Hmm myślę ,że jednym z moich ulubionych zapachów jest poziomka, czekolada, owoce leśne.

> Co cię motywuję w prowadzeniu bloga?
* Na pewno motywują mnie do dalszej pracy Wasze komentarze i pozytywne myślenie :)

 > Czy miałaś myśl, by usunąć bloga  ?
* Teraz nie wyobrażam sobie zaprzestać go prowadzić ale kiedyś miałam małe wątpliwości do sensu prowadzenia bloga.

> Ulubiona marka odzieżowa?
* Jak na razie nie mam ulubionej marki ale może to się kiedyś zmieni 


> Jaki masz swój blogowy cel? (wyświetlenia, obserwacje itd.)
* Dla mnie blog ma być moim małym zakątkiem w internecie a nie tylko cyframi :)
Fajnie jeśli wzrastają mi obserwatorzy bo wiem ,że komuś podoba mi się mój blog  :)


A teraz przejdę do drugiej części postu czyli mój nowy zakup.
Chciałam się dziś podzielić z Wami moim nowym zakupem jakim jest zegarek z firmy Quartz .


Jest jednym z lepszych zegarków jakich miałam. Dlaczego? ponieważ jest wykonany z silikonowej "rączki" i nie obciera reki a w dodatku dobrze się układa na ręce. 




A Wy co ostatnio sobie kupiliście ?
Co chcielibyście zobaczyć na moim blogu?


Udostępnij ten post

71 komentarzy :

  1. Wgląda na to, że mamy podobny sposób myślenia. :)
    mój blog | instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Piękny zegarek :)
    OBSERWUJE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wygląda zegarek :)
    Gdzie znajduje się ta półka, na której wykonujesz zdjęcia? :)
    Hmm masz taki zam szablon jak moja przyjaciółka Oliwia :)
    Cudowne zdjęcia!

    Gorąco pozdrawiam ! Zapraszam - blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półka znajduję się w moim pokoju :)

      Usuń
    2. W takiej słonecznej strefie :*

      Usuń
    3. No to... hmmm... Myślę że w okolicach drzwi, ponieważ światło wtedy dobrze mogłoby padać czyli idealnie na zdjęcia:)

      Usuń
  4. No właśnie, blog to nie tylko cyferki!

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku jejku jaki prześliczny ten zegareczek,
    Fajne to Q&A :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O lubię bardzo zegarki tego typu, kiedyś zamówiłam podobny, ale szybko się zepsuł. Może tym razem spróbuję z tej firmy:D Na wiele pytań odpowiedziała bym podobnie.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zegarek i Świetny blog! ♥
    Zapraszamy do nas ;) http://lessandtini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zegarek :) Blog jest dla mnie czymś więcej niż cyferkami :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że dla Ciebie nie liczą się tylko cyferki :)
    Fajny zegarek. Ja ostatnio kupiłam sobie 5 par butów bo była mega wyprzedaż ;x
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślimy bardzo podobnie, sama kocham zapach poziomek i wszystkiego, co leśne ! Teraz chodzi za mną smak na tartę z owocami leśnymi :(
    Naprawdę świetny post ! :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny, pełen optymizmu zegarek :) A wredni ludzie - kto ich lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny zegarek :D
    Super zdjęcia :D

    Pytałaś o wspólną obserwacje :D Zacznij :*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegarek przesłodki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wishlist-from-yoins.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny zegarek, co do pytań to też nie lubię jak ktoś mnie okłamuje. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zegarek ,ale chyba nie dla mnie :P
    Zapraszam Cię do mnie :
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że nie liczysz cyferek na licznik a cenisz samorealizację bloga :> Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie lubię ludzi wrednych i upartych :)
    Śliczny jest ten zegarek.
    Obserwuję

    https://emiliamatyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. superowy post kochana, bede wpadac czesciej!
    buiaki<3

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się zegarek, szczególnie ten mocny kolor :) Mega!
    Również dodajemy do obserwowanych i czekamy na kolejne posty :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zegarek :D Przepiękny kolor! Rownież obserwuje :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/ całuski ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zegarek :D Przepiękny kolor! Rownież obserwuje :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/ całuski ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez nie mam uluionej marki odzieżowej :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia :) obserwuje

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne odpowiedzi, na niektóre pytania odpowiedziałabym podobnie, a zegarek jest przecudowny! Obserwuję ♥

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe odpowiedzi i pytania. Jednak byłoby zdecydowanie lepiej gdybyś się troszkę rozpisywała.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim ostatnim zakupem była mała, klasyczna, czarna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely watches :)

    Enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny zegarek :) silikonowa rączka to jest to! :D i dobrze, ze nie zwracasz uwagi na cyfry :D obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zegarek ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zegarek ! I bardzo fajne odpowiedzi ! Zwątpienie przy prowadzeniu bloga dopadło i mnie, ale cieszę się, że je pokonałaś i nie zrezygnowałaś !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zostaję na dłużej! :)

    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe odpowiedzi i świetne zdjęcia :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. też chciałam kiedyś usunąć bloga ale to chyba każdego najdzie taka myśl.A teraz szczerze nie skasowałbym go nie wyobrażam sobie teraz życia bez niego <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja dziś dorwałam róż w rossmanie za 4zł w przecenie chyba z 35 bo wycofują xd

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe odpowiedzi , bardzo podoba mi się zegarek ! :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładny ten zegarek, choć zupełnie nie moja kolorystyka :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny zegarek, chociaż wolałabym trochę bardziej stonowany kolor :D
    paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam podobny cel blogowy- stgworzyć swoje własne małe miejsce, do którego chętnie się wraca
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne Q&A ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne odpowiedzi, mnie również motywują komentarze i oczywiście nowi obserwatorzy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładny zegarek :)
    również cenię sobie szczerość w ludziach ;)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładny zegarek :) Też cenię szczerość, a chamstwa nienawidzę :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawie się czytało te pytania i odpowiedzi. Czekam na więcej :D
    Miłego dnia
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne odpowiedzi dużo się o tobie dowiedziałam :) Zegarek super :)
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajny zegarek, ja ostatnio sobie kupiłam buty:)
    http://shikatemeku.blogspot.com/
    Zapraszam i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mialam kiedys 3 przyjaciolki na raz, ale to nie skonczylo sie dobrze... Bardzo ladny zegarek!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  47. Można się troszkę czegoś o Tobie dowiedzieć. Zegarek mi się strasznie podoba , uwielbiam róż :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję za odwiedziny u mnie. To prawda, motywujące są komentarze i liczba obserwatorów na blogu ale najważniejsze jest to by nasze wpisy płynęły z serca a nie na pokaz. pozdrawiam www.4razym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja czasami się zastanawiam, czy warto prowadzić bloga, ale ciężko mi go usunąć ;p
    Piękne zimowe zdjęcia :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie
    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  50. Również uwielbiam zapach owoców leśnych kosmetyków! :)
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Czego ja sobie ostatnio nie kupiłam XD

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawe Q&A, naprawdę fajne dobrane pytania i bardzo przemyślane odpowiedzi :) sama się zastanawiam, czy nie zrobić takiego postu na swoim blogu :) i śliczny zegarek, ten róż jest uroczy!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ciekawe, przemyślane odpowiedzi ;)
    Widzę nawet swoje pytanka ^^
    Prześliczny zegarek! <3
    Ja w ostatnim czasie nic sobie nie kupiłam natomiast dostałam od ZAFUL ładne ubranka, a od mamy książkę :3

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny zegarek, ale ja bym wybrała bardziej stonowane kolory :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Dla mnie ważni są odwiedzający. Nie dla jakiś statystyk i nabijania liczników. Tylko do rozmowy, poznania innych osób i ich zdania.
    Ja ostatnio kupiłam sobie buty i ciuchy na wyprzedaży.

    Pozdrawiam i również obserwuję :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Nice Shots (Pics)

    **I tried to find the "translate button" on your site so I can be able to read your blog posts in English but could not find any.**

    Have a great Week.

    OdpowiedzUsuń