Proces powstawania Postów

Dziś taki bardzo nie spotykany post ponieważ ponieważ pokażę Wam mój proces powstawania postów. 
Gotowi? Zapraszam!!



Pierwszą rzeczą jaka musimy zrobić to wpaść na pomysł postu i zrobić sowie herbatkę  ( powiem Wam szczerze ,że to jest najtrudniejsza część procesu). Najlepiej się myśli w łóżku bo zawszę , wpadają najlepsze pomysły :) (przynajmniej u mnie a do tego polecam Wam herbatkę owocową) 



Kolejną częścią procesu jest przygotowanie  postu - chodzi mi dokładnie o znalezienie potrzebnych materiałów oraz o zrobienie zdjęć (jeśli są potrzebne u mnie zazwyczaj są).


Potem zazwyczaj jakoś samo leci . Pisze to co chcę pisać i tutaj to tylko kwestia tematu co będziemy robić w naszym poście :) 

A teraz moje ulubione a dokładnie to obrabianie zdjęć w programach graficznych. 
Przypominam również o tym ,że możecie również u mnie zamówić swoje wymarzone NAGŁÓWKI bo ostatnio skończyłam robić ostatni i mam teraz trochę więcej czasu :)

Na koniec zastaje nam tylko Opublikować i czekać na pierwsze komentarze ;)




A u was jak powstają posty ?
Co chcielibyście u mnie zobaczyć na blogu może jakaś nowa seria ? :)



Udostępnij ten post

37 komentarzy :

  1. Cudowny post! Nie wpadłabym na taki pomysł :D Ja też mam podobnie, najtrudniej wymyślić o czym będzie post a potem już jakoś samo leci :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/ ZAPRASZAM! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję! Może zrobisz post jakie blogi prowadzone długo i krótko obserwujesz / polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, też kiedys taki zrobiłam :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/2017/01/tag-moje-wosy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie najgorszy moment to robienie zdjęć. Zawsze najdłużej się z tym schodzi, a zaraz potem z obrobieniem ich...;) Muszę mieć dużo wolnego czasu, żeby powstał nowy post, a ostatnio ciężko z tym.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie najgorsze jest jak wiem, że gonia mnie terminy z postami :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam póki co tyle pomysłów na posty ze aż sama sie dziwie haha :D a przeważnie siadam z pyszna karmelowa latte przed laptopem i jak sama napisałaś "jakoś leci" ☺
    Lessandtini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie posty lecą na ostatnią chwilę, tak samo jak zdjęcia są robione dzień przed opublikowaniem :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie bardzo podobnie, chociaż bardzo często jest tak, że wpadam na świetny pomysł, piszę całego posta, przygotwuję oprawę graficzną a potem taki idealny i gotowy do publikacji wpis usuwam... Jeśli chodzi o proces powstawania moich wpisów - muszę mieć idealną ciszę - żadnej muzyki, radia, telewizji, rozmów NIC!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie to wygląda tak, że po prostu mam pewien pomysł, który przychodzi mi do głowy i o tym piszę. Jeśli jest to post o mojej stylizacji to wiadomo, że muszę zrobić zdjęcia (lub przerobić te które już mam). :D ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazwyczaj mam posty już napisane przed dodaniem tworzę tylko zdjęcia. Kiedy czuję temat i wenę to od razu pisze post. W wyniku czego mam później zrobionych 6 postów i siedzę zastanawiając się ' ha, który teraz dodać '. :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wygląda to całkiem inaczej ;D

      Usuń
  11. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, na pewno będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia robisz droga panno, lubię czytać twój blog dlatego ovesrwuje cię od dawna ;) moje posty powstają podobnie, zwykle piszę na zapas całe lub częściowo aby mieć co wstawić w dni w które będę miała mniej czasu. Powodzenia w nagłówkach :))

    Pozdrawiam! MÓJ BLOG - zapraszam :) .

    OdpowiedzUsuń
  13. sam proces tworzenia wygląda u mnie podobnie :) czasem mam tak, że w mojej głowie jest pełno pomysłów na posty, mam tyle ciekawych myśli, a niekiedy nie potrafię wykrzesać z siebie kilku zdań...

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, u mnie pomysły wpadają mimochodem :)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie powstają często chaotycznie i w nietypowych momentach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bardzo lubię obrabiac zdjęcia, bo jakoś tekst w postach mi się nie klei i ciężko mi się pisze
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny blog ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ i bardzo przydatny wpis ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post:)
    U mnie tworzenie wygląda tak - widzę cytat, zdjęcie, wpada mi myśl szybko sięgam do notatki w telefonie i zapisuję parę słów. Potem to już usiąść na łóżko, opatulić się kocem, dać laptop na kolana i zacząć pisać:)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie mi pomysły na bloga przychodzą nieplanowo, nic na siłę.
    Pozdrawiam, Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na pomysły wpadam, obserwując otaczający mnie świat. Do pisania potrzebuje przede wszystkim świętego spokoju, choć czasami herbata też się przydaje, ale nie owocowa, ale jakaś z bratka, liścia pokrzywy czy korzenia mniszka (zbawienny wpływ na moją cerę).
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że podzieliłaś się z nami jak wygląda u Ciebie proces pisania postów. :D
    U mnie zazwyczaj opiera się to na szukaniu informacji i po prostu pisaniu. Zazwyczaj zostawiam post i wracam do niego na następny dzień, aby sprawdzić błędy i opublikować. No i oczywiście wklejam zdjęcia. :)
    A herbata czasami się przydaje.

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też jestem zdania, że najlepsze pomysły przychodzą w łóżku :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje pomysły zazwyczaj rodzą się w zaskakujących momentach np. na sprawdzianie czy podczas spotkania z kimś. Nie potrafię wymyślić czegoś ciekawego leżąc na łóżku i wpatrując się w ekran komputera.

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdyby tylko u mnie pisanie postów było takie proste jak ty to przedstawiasz XD
    Życie było by łatwiejsze... ale i pewnie nudniejsze ;-;

    Pozdrawiam!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + true, że najlepsze pomysły przychodzą w łóżku :3

      Usuń
  25. Kreatywny pomysł na post :). Mi pomysł na post zazwyczaj wpada po jakiejś sytuacji, która mnie jakoś natchnęła w ostatnim czasie :D. Chociaż czasem jest też tak, że siądę przy biurku i nagle dostaję olśnienia. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń