35 faktów o autorce + Planujemy Rozdanie




Dziś postanowiłam zrobić kilka punktów na mój temat bo tak w sumie nic o mnie nie wiecie.
Może bez przedłużanie zapraszam!!

1.Kocham Święta 
2.Najbardziej lubię lato
3.Mam psa 
4.Mam trzy przyjaciółki.
5.Uwielbiam jeździectwo 
6.Lubie zapachowe świeczki

Znalezione obrazy dla zapytania świeczki tumblr

7. Często się denerwuje
8. Myślę ,że jestem pozytywnie nastawiana na nowe znajomości.
9.Nie lubię horrorów wole komedię 
10. Nie śpiewam pod prysznicem :)
11.Nie lubię historii i fizyki 
12.Mam siostrę Hanię (8 lat)
13.Nie lubię liczby 13
14.Mam dobre oceny 


15.Bardzo lubię zajmować się paznokciami 
16.Mam obecnie numer w dzienniku 16
17.Nie lubię kolorować
18. Lubię kwiaty 
19. Mój ulubiony kolor? Chyba nie mam
20.Wole makaron od mięsa 
21.Lubię dekorację do pokoju
22.Lubię oglądać jak remontują domy 
23.Lubię pomagać (nawet tym co nie potrzebują ) :)
24.Nie lubię suszyć włosów
25. Lubię czytać ale wybrane przez mnie książki 


26.Denerwuje mnie jak ktoś kłamie
27.Nie lubię jak ktoś mi wmawia 
28.Lubię tworzyć rzeczy sama 
29. Kocham otwierać prezenty 
30.Nie umiem czesać (komuś) włosów 
31.Nie umiem kłamać 
32.Często noszę kitkę 
33.Lubie bardzie kucyki od koni 
34. Nie noszę zegarka na ręce 
35. Lubię grać w gry planszowe 


Hmm myślę że takie fakty pomogą Wam mnie poznać i mam nadzieję ,że post Wam się spodoba a teraz przejdę do drugiej części posta czyli ...



Jak sami widzicie planuje zrobić rozdanie.
Chce aby mój blog zaczął się rozwijać więc postanowiłam zrobić rozdanie na 100 obserwatorów mam jak na razie 52 więc czeka mnie dużo pracy kiedyś tam coś wspominałam o rozdaniu ale to nie było jeszcze takie pewne jak teraz.

Myślę ze więcej szczegółów podam później jak będzie blisko 100 planuje też zrobić niespodziankę w rozdaniu i mam w planie rozdać kilka kosmetyków oraz gadżetów + dla każdego niespodziankę .

Jak Wam się podobał post?
Co chcieli byście zobaczyć w rozdaniu?
Macie jakieś pytania do mnie mam w planach zrobić  Q&A więc zachęcam aby zadawać pytania 



Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Tak się składa że mamy bardzo podobne myślenie ponieważ ja zrobiłam " 50 najciekawszych faktów o autorce " :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie nawidzę histori , jest to dla mnie okropny przedmiot .
    Ale świetne fakty
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są ten fakty! :)
    Ja też nie lubię jak ktoś mi coś wmawia

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie śpiewam pod prysznicem! Piona!
    Ciekawe fakty :)
    Obserwuję :*

    PS. Zapraszam do mnie, pół godziny temu założyłam bloga :D niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe fakty :) Ja również nie umiem kłamać język mi się plącze i się odrazu uśmiecham jak kłamie:)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również uwielbiam dekoracje pokoju :) Pozdrawiam <3
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię świąt ale kocham lawendę :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapachowe świeczki, mam ich pełno w pokoju :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubie takie typu posty- masz racje dzieki temu mozna troche poznac druga osobe ;3

    http://justemsi.blogspot.com/2017/01/old-fashioned-style.html nowy post<3

    OdpowiedzUsuń
  10. ja także lubię dekorować mój pokój różnymi dekoracjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uwielbiam świeczki zapachowe;) Masz jakąś ulubioną?
    pelnapasji.blogspot.com

    Zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm jeśli chodzi o zapach to bardzo lubię świeczki o zapachu czekolady

      Usuń
  12. Ja też nie śpiewam pod prysznicem... Właściwie w ogóle nie śpiewam ;)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. również nie potrafię kłamać ;) ale do niczego nie jest mi ta umiejętność potrzebna :D
    pozdrawiam
    dodaję do obserwowanych ! :)
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń