Postanowienia Noworoczne 2017




Jeszcze dziś rano nie miałam w sumie konkretnych celów do realizacji w tym roku ale gdy sobie o tym pomyślałam to tak w sumie jednak mam kilka postanowień do zrobienia.

Po pierwsze w tym roku muszę skoczyć z spadochronem. Czekam na to od dwóch lat i w tym roku na pewno to zrobię nie widzę innej opcji.
Myślę ,że to raczej jest marzenie ale po prostu muszę to zrobić w tym roku więc jest to postanowienie.


Kolejnym moim celem w tym roku jest pojechać do Wrocławia i spotkać się z idolem. Na szczęście Wrocław jest godzinę od mnie i postaram się wybrać tam z przyjaciółkom (ktoś musi robić zdjęcie)
:)

Znalezione obrazy dla zapytania spotkanie z idolem pniewskim


Moim kolejnym i ostatnim celem jest mieć dobre oceny i mniej marudzić w szkole( zdarza mi się to dość często ) w sumie moje oceny nie są złe ale zawsze lepiej uważać bo później może być za późno aby je poprawić.

Podobny obraz

To więc tyle moich postanowień.
A Wy jakie macie postanowienia z chęcią przeczytam :) 

Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Troszkę mało masz tych postanowień, ale życzę Ci aby wszystkie się spełniły :) Szczęśliwego 2017 roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze nie znam twojego idola :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcesz skoczyć? podziwiam :)
    Kojarzę Twojego idola ale nie wiem skąd..
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się bała skoczyć ze spadochronu :) Podziwiam :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Ja również obserwuje:D
    Dzięki za odwiedziny :D

    OLA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam go :) Też bym chciała jechać do Wrocławia i ATM :) Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej mieć mniej postanowień, a wszystkie zrealizować! :)
    Mam nadzieję, że wszystko się uda:)
    Co do tego skoku ze spadochronem to oj podziwiam!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, żeby udało się zrealizować wszelkie postanowienia! :)

    OdpowiedzUsuń