Zima...

Przepraszam ,że robię takie długie przerwy pomiędzy postami  ale sami chyba wiecie jak jest w szkole same sprawdziany, kartkówki i mnóstwo nauki. No dobra ale już bez przedłużania i marudzenia 



 Zima!!! Hmm głównie kojarzy mi się z świętami.

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspiration zima

Z całym mnóstwem świątecznych piosenek których słucham jadąc samochodem.

Podobny obraz

Na pewno ubieranie choinki to chyba jest najbardziej wyczekiwany moment w całych świętach.


Znalezione obrazy dla zapytania tumblr choinka

Myślę ,że świąteczne świeczki bardzo wprowadzają w klimat świąt. :)

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspiration zima

Kocham gdy wchodzę do sklepu i widzę te cudowne kolekcje i wystawy ta bardzo wprowadza w klimat świąt.

Mam nadzieję ,że post Wam się podoba ;)
A Wam co przypomina zimę?


Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Mi zima kojarzy się ze świętami, ale również tak jak napisałaś świeczki wprowadzają nas w taki świąteczny nastrój. Pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w zimie bardzo lubię święta ;) Też mam mało wolnego czasu w szkole, ale na szczęście z prowadzeniem bloga się wyrabiam :) Kocham zapachowe świeczuszki!

    ^ Mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za zimą, ale jednak ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak ogólnie nie lubię zimy ale święta są cudowne

      Usuń
  4. Tak średnio lubię zimę, ale lubię ten świąteczny klimat :) Jak ja bym chciała święta :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze w zimie są oczywiście Święta..noooo i ferie :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię ten świąteczny klimat w sklepach. ^.^
    Nawet świąteczne reklamy są fajne, haha. :D
    Święta coraz bliżej... ♥

    Miłego dnia!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie za oknem już biało :D Zima na całego. Nie powiem, żeby mnie to jakoś mocno ucieszyło ;p Siedzę w pokoju, grzejnik podkręcony na ful, a mi i tak zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi zima kojarzy się głównie ze Świętami i śniegiem. Uwielbiam też ten Świąteczno-zimowy klimat, który panuje dosłownie wszędzie.
    Pozdrawiam ;) Mój blog: Recenzje Filmów. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zima to dom przesiąknięty zapachem mandarynek i świąteczne piosenki słuchane do znudzenia!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zimę ale tylko na zdjeciach :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubię zimna, ale mimo wszystko klimat zimy ma coś w sobie :) Kocyk, ciepłe kakao... :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja od początku grudnia już tylko na święta czekam ! Zimowy klimat jest całkiem okey, jednak mimo wszystko wolę lato ! <3 Bardzo fajny post ;)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie Zima to łyżwy i rodzinne wypady na Zimowy Narodowy, jazda na nartach, którą uwielbiam, światełka i świąteczny klimat.
    Dziękuję za obserwację, również obserwuję :)

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń