Zapach Świąt

Chyba każdy tak mam ,że kilka dni przed świętami w całym domu jest mnóstwo zapachów.



U mnie w domu głównie pachnie choinką ponieważ jak co roku kupiliśmy żywą choinkę i jej zapach jest niesamowicie mocny ;)

 Uwielbiam również jak moja mama piecze makowca zapach rozchodzi się po całym domu i już w tedy wiem ,że są święta. Świątecznych zapachów mamy całe mnóstwo i zapewne nie potrafiłabym wymienić wszystkich bo jest ich naprawdę sporo na pewno jednym z bardziej popularnych zapachów jest zapach skórki pomarańczy ozdabiany goździkami.
Dziś gdy wyszłam do szkoły była straszna mgła a do tego szrom. Rośliny przybrały cudowny zimowy wygląd brakowało tylko śniegu :)





Dzisiaj mieliśmy klasową wigilię. Przeszliśmy do szkoły na dziewiątą  i przez trzy godziny objadaliśmy się przepysznymi potrawami po czym przyszedł czas na prezenty ....:)

Na początek może zacznę od kosmetyków bo ich dostałam w sumie najwięcej
.
Dostałam dwa żele do mycia pod prysznic o cudownych zapachach jeden pachnie czekoladą a drugi papaya a do tego jeszcze dostałam zawieszkę która na pewno znajdzie swoje miejsce w moim pokoju 


Dostałam również masła do ciała wraz z peelingiem o cudownym zapachu na pewno będę go często używać :) 


 Dostałam również zawieszkę do pokoju bardzo mi się podoba znalazła już swoje miejsce w moim pokoju ;)


 Oprócz tego dostałam dwa urocze kubki. Na pewno będę często z nich piła herbatkę 


Jak sami widzicie ostatnio są dość duże przerwy miedzy postami ale to przez brak czasu teraz cały czas było dużo nauki i sprzątania w domu. Planuję zrobić jakiś konkurs z nagrodami ,albo zrobić wystrój pokoju.Jak uważacie? 



Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Uwielbiam zapach świąt! Żywa choinka jest obowiązkowa dla mnie także ;)
    Super dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają te oszronione drzewka :) bardzo fajne prezenty dostałaś, ja również dzisiaj miałam wigilię klasową i było super :) jutro planuje pójść z moją przyjaciółką na miasto po jakieś świąteczne dodatki do pokoju. Chciałabym zobaczyć jak urządziłaś swój pokój na święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję a jak ma przyjaciółka na imię?

      Usuń
    2. Daria ! Co za zbieg okoliczności :) niestety nie mogę dzisiaj z nią iść ponieważ jestem chora, a ona jedzie z mamą na zakupy:(

      Usuń
  3. W biedronce widziałam te cudownie pachnące mydełka do ciała :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachy świąt są cudowne , zapach świeżej choinki i pierniczków to moje dwa ulubione zapachy :) . Rozumiem Cię , nauki też miałam sporo i też miałam dość mało czasu na nauke . Święta już są i przerwa więc myślę , że uda mi się nadrobić posty .
    Twój blog jest dla mnie wielką inspiracją .. Jesteś kreatywna i mądra :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/ - proszę o kliki , odwdzięczam się

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej lubię zapach choinki oraz barszczu :) Kubki śliczne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje!
    U mnie caly czas jest zapach herbaty 💋❤
    moj blog❄

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pościk :). Ja kocham zapach barszczu i wszelkich wypieków! Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam zapach pierniczków, barszczu i oczywiście skórki pomarańczy...
    Bardzo ciekawy blog, obserwuję !
    Pozdrawiam, życzę wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku ! ;)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kubek z serduszkiem też mam i uwielbiam :) Zawieszka z reniferem super :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń