Zimowa Regeneracja Ust+ Mini Konkus

Jejku tak bardzo się stęskniłam za tym całym blogowaniem. Nie było mnie prawie przez dwa tygodnie nie dlatego ,że mi się nie chciało tylko dlatego ,że nie miałam przez ten czas internetu.
Ale jako ,że już go mam internet od razu postanowiłam napisać posta. :)


Jak sami zauważyliście zima jest dla ust wielkim wyzwaniem.Co chwilę spierzchnięte bolesne ust. Zima nie należy do moich ulubionych pór roku. Dzięki mojej przyjaciółce znalazłam idealną dla mnie pomadkę.W 100%jest matowa. Kolor idealnie mi odpowiada.




Używam również pomadki regenerującą usta z Nivea Pure& Natural.Jest bardzo lekka i nie skleja ust (na czym mi bardzo zależało) Kupiłam ją z myślą o moich suchych i wrażliwych ust i w pełni jestem zadowolona
 


  Dla wszystkich chętnych postanowiłam  wysłać świąteczne kartki (tak wiem ,że do świąt jeszcze dużo czasu ale postanowiłam napisać to trochę wcześniej)
Co trzeba zrobić?
Wystarczy obserwować mojego bloga i zostawić swój e-mile.
Wybiorę 5 osób do których wyślę świąteczną kartkę!!
Więc zachęcam :) 
Czas trwania od dziś do 06.12.16


To na tyle dzisiejszego postu.:)
A Wy jakich pomadek używacie ? 
 
Już niedługo ruszam ( myślę ,że ok 24.11.16) z serią świąteczną :)


Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. W sumie fajnie wygląda :). Ja używam transparentnej Baby Lips. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. no i taki post był mi właśnie potrzebny, także borykam się z problemem suchych ust w okresie zimowym, mój sposób- gdy wracam do domu, nakładam masę wazeliny na usta :D

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stosuję oliwkowy balsam do ust z Ziaji i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimą ogólnie trzeba pamietać o nawilżaniu ust jak i całego ciała :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się warto o tym pamiętać! :)

      Usuń
  5. Ja zawsze zapominam o dbaniu o usta, a potem płacze że mi pękają ;-;
    ... a matowe pomadki to życie i dziękuje, tyle w temacie XDDD

    Pozdrawiam
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta pomadka , ja w zimę lubię używać EOS , ewentualnie wazeliny :)
    Pozdrawiam :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. używam rożnych pomadek, nie znalazłam jeszcze swojej ulubionej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że niedługo znajdziesz swoją ulubioną

      Usuń
  8. Lubię Nivea, ale aktualnie używam kilku innych :) jakoś nie mam swojej ulubionej :)
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niedługo znajdziesz swoją ulubioną.

      Usuń
  9. Ja tam zazwyczaj używam pomadkę jaką mam, teraz mam lipsmacki :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysl na post;) ja uzywam tak naprawde roznych balsamow do ust nie mam jakiegos ulubionego;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i może kiedyś znajdziesz ;)

      Usuń
  11. Ja również nie mam żadnego ulubionego balsamu zresztą nie za często też używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek pomadki jest naprawdę bardzo ładny :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używałam Eos ale na razie moje usta są w dobrej kondycji. Fajny pomysł z tymi kartkami. Życzę powodzenia tym, którzy wezmą udział! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam wielki problem w zimie z moimi ustami, są strasznie przesuszone. Staram się je ratować każdym możliwym balsamem :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń