Wybór prezentów

Już niedługo Mikołajki, święta i oczywiście prezenty. Wybór prezentów jednak nie jest taki prosty (przynajmniej dla mnie) Wchodzę do sklepu i co? No właśnie nic ....dla mnie wybór prezentu jest bardzo trudny trzeba zawsze mieć na uwadze upodobanie osoby ,którą planujemy obdarować :) trzeba wiedzieć czy jest na coś uczulona(ponieważ może źle znosić jakiś kosmetyk) albo czy chociaż jej się to spodoba.



1. Myślę ,że najbardziej trafnym prezentem są kosmetyki. Zazwyczaj kupuję kosmetyki bo według mnie jest to jeden z fajniejszych prezentów.

2. Perfumy .... chyba każdy lubi ładnie pachnieć :) Tylko trzeba być ostrożnym ponieważ nie każdy musi lubić ten sam zapach dla ciebie to może być cudowny zapach a dla osoby która ma dostać ten perfum może po prostu "śmierdzieć ".

3. Karty podarunkowe są dobrym wyjściem jeśli nie mamy pomysłu na prezent. Wystarczy doładować kartę do ulubionego  sklepu  obdarowywanej osoby. Myślę ,że jest to najlepsze wyjście jeśli nie mamy pomysłów.

4.Ubrania, torebki są dość fajnym prezentem tylko jeśli mam zamiar kupić jakiś ciuszek upewnij się jaki ma rozmiar osoba dostająca.

No więc myślę ,że takie główne punktu już pokazałam przepraszam ,że taki krótki post ale mam całe mnóstwo nauki a nie chciałam zrobić długich przerw między postami a i jeszcze jedno zachęcam do pomagania mi w moich "małych uczynkach" Kartki świąteczne
No więc myślę ,że już nie długo postaram się zrobić jakieś DIY lub jakiś inny post którego dawno nie było.
A Wy co dajecie najczęściej na prezent ? Może mnie zainspirujecie ...









Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. Świetny blog *.*

    Coś czuję, że bedę wpadała tu częściej

    wspólna obs ? :*

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny post, uwielbiam wasze blogi dziewczyny :)
    świetne pomysły na prezent , akurat np. Jeżeli osoba która lubi rysować , polecam też suche pastele , ewentualnie troszkę droższe to promarkery :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam zawsze problem z kupnem prezentów, dlatego zawsze pytam kogoś wprost co chciałby dostać, albo żeby trochę podpowiedział :)
    jeśli nie pomoże to wtedy pozostaje mi myśleć ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zazwyczaj wymyślić coś sama :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne pomysły :) Jak kupuję prezent dla przyjaciółek zawsze nie mogę się zdecydować co im kupić :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo nigdy nie wiem co mam kupić ;)

      Usuń
  5. W ostatnim punkcie napisałabym ''osoba obdarowywana'' a nie ''dostająca'' :) Ale to tylko moja opinia :) Fajny masz pomysł z tymi kartkami świątecznymi! Na pewno wielu osobom taki pomysł się spodoba :) Lubię dostawać kosmetyki :)

    / Zapraszam na mój blog / - Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam tak ponieważ nie chciałam powtarzać "Osoba obdarowywana" :/

      Usuń
  6. Świetne pomysły również uważam podobnie :)
    pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah te dylematy z prezentami. Mam podobnie ;) Lubię chodzić do TK Maxa bo tam można spotkać oryginale rzeczy i naturalne kosmetyki. Bardzo lubię ten sklep!

    U mnie nowy post, jakbyś mogła to proszę poklikać w linki ;)
    odwdzięczę się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfumy i kart podarunkowe :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Również stawiam na kosmetyki. Jednak w tym roku trochę poszalałam. Siostrze kupiłam kolczyki, mamie spódnice jej wymarzoną a tacie koszulę. Tak, tak już prezenty szykuję :))
    Osobiście lubię dostawać perfumy ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zazwyczaj chcę dać coś wyjąkowego, a kończy się na kosmetykach... :D
    http://pallaisse.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku prezenty mam załatwione, tylko teraz na nie czekam i pozostanie wykończenie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja zawsze wolę dopytać co ktoś chce :) ale sama to wolę niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły na prezenty! :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie to bardzo różnie wygląda:) często kupuje kosmetyki, ale czasami lubię szczególnie chłopakowi kupić jakiś gadżet, np. zegar w kształcie opony.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie pomysły na prezent :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Również mam problemy z zakupem prezentów. Nie wiadomo co się komu spodoba :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Perfumy są już trochę oklepane przynajmniej w mojej rodzinie. Na każde święta, urodziny czy inną okazję dostaję perfumy :')
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń