6+1 Ulubionych Filmów

Gdy sobie siedziałam i oglądadałam po raz kolejny mój ulubiony film stwierdziłam ,że fajnie by było podzielić się o tym na blogu.Mam ogólnie sześć ulubionych filmów ale ten siódmy  wydaje się być naprawdę niezły i planuję go sobie obejrzeć w wolnej chwili.

 1.The Duff
 (najlepsza część "Ta brzydka i gruba")
Znalezione obrazy dla zapytania film duff 

 2.Papierowe Miasta
 (napewno każdy oglądał więc nie mam o czym mówić)

Znalezione obrazy dla zapytania Papierowe miasto 

3. Gwiazd naszych wina 
 ( mam taką wielką słabość do tego filmu zawsze gdy go oglądam płaczę. Ten film pokazuje co to jest prawdziwa miłość i poświęcenie, że nawet gdy jest się nieuleczalnie chorym) 

Znalezione obrazy dla zapytania gwiazdy naszych win 

4.Książę i ja 
(hmm co by tu powiedzieć jest to napewno trochę stary film ale naprawdę  ciekawy)

Znalezione obrazy dla zapytania ksiaze i ja 

5. Zmierzch 

Znalezione obrazy dla zapytania zmierzch 

6. Kamienie na Szaniec  
(Jest to piękny film pokazujący poświęcenie oraz przyjaźń w tak trudnych czasach)
Znalezione obrazy dla zapytania kamienie na szaniec 

7. Asy bez kasy 
(tytuł mało zachęcający ale zwiastun naprawdę obiecujący)
 Znalezione obrazy dla zapytania asy bez kasy


A Wy jakie macie ulubione filmy?
Oglądaliście któryś z powyższych ?
Już niedługo kolejny post :)












Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. oglądałam tylko "Gwiazd naszych wina" i "Kamienie na szaniec". W planach mam obejrzeć "Papierowe miasta" :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne filmy, chce obejrzeć Gwiazd naszych wina i Asy bez kasy. Może zrobisz o swoich ulubionych serialach lub aktorach :) ? A może jakieś DIY albo jakiś tag ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe filmy .. :) Ja z tej listy chyba jedynie to oglądałam zmierzch ;) Mam w planie obejrzeć jeszcze papierowe miasta ;)
    Fajny post , pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam wszystkie poza KAMIENIAMI NA SZANIEC :)
    Ja polecam Ci NAJDŁUŻSZĄ PODRÓŻ i HOLIDAY :)

    ZAPRASZAM DO MNIE...
    studentkazarzadzania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe filmy ;) ja bym chyba chciała Kamienie na Szaniec obejrzec bo interesuję się historią :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowny film a jeszcze lepsza książka

      Usuń
  6. The Duff - rewelacja :) A jeśli chodzi o Kamienie na szaniec, to chyba jednak wolę książkę

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie te filmy oglądałam i lubię za to ostatnio obejrzałam My dzieci z dworca zoo i polecam wszystkim hah :D ♥
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym ale ni oglądałam!!!

      Usuń
  8. Na "Asy bez kasy" na pewno wybiorę się do kina! Uwielbiam tego typu komedie :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam tylko Zmierzch - który średnio mi się podobał i Książę i ja :)
    Ja bardzo lubię oglądać filmy i chyba nie potrafiłabym wybrać tego najlepszego :)

    Obserwuję!
    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam 3,4,5 :) oj był kiedyś szał na Zmierzch xD

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj chyba obejrzę Książę i ja, bo już od dłuższego czasu to planuję :D Z reszty widziałam GNW, The duff, trochę Kamieni na Szaniec i trochę Zmierzchu.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc to ja z tych filmów oglądałam tylko zmierzch xdd
    Ja nie jestem jakąś fanką filmów, w sensie nie ciągnie mnie do oglądania filmów wolę posłuchać muzyki ;P
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja właśnie nie oglądałam nigdy Papierowych miast :D
    Ale zbieram się do seansu od dłuższego czasu. Kiedyś mi się uda.
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gwiazd naszych wina, zmierzch i kamienie na szaniec oglądałam i są to cudowne filmy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również zamierzam obejrzeć film "Asy bez kasy" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Surferka z charakterem <3 polecam ^^

    http://cant-lift-the-weight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o niektórych z nich, ale nie miałam okazji ich zobaczenia. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądałam kilka z nich ;) Podobały mi się ;)
    Na 'asy bez kasy' miałam ochotę iść do kina ;)

    obserwuję (jako Dagmara K) i zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nienawidzę zmierzchu! Jeśli chodzi oczywiście o fil, bo książka jest cudowna! The Duff mam zamiar obejrzeć ze względu na Bellę, która tam gra ^^ Może teraz mi się uda, bo aktualnie leżę chora w łóżku ;) Papierowych miast też nie widziałam... Ja Ci polecam obejrzeć 'Iluzję' i może serial 'Pamiętniki Wampirów'? Myślę, że Cię zaciekawi ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Większość oglądałam fajne filmy :) Szczególnie 1,2 i 3

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ZMIERZCH! jaką ja zagorzałą fanką byłam w latach szczenięcych! serio, w wieku 15 lat nie interesowało mnie nic więcej, niż znalezienie takiego Edwarda Cullena, który pokocha mnie taką, jaką jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja oglądałam wszystkie filmy, które wymieniłaś. Mój ulubiony to "Gwiazd naszych wina". :)
    Obserwuję! ;**
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. if so can accelerate our metabolism Phen375, it will burn that greater fat, and in return we are able to be to reduce weight. Phen375 is also clever prevent make our body from turning carbohydrates into fatty acids. This direction makes us to boom weight.http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń