Złość,nienawiść a może tylko zazdrość

Dziś wymyśliłam tytuł posta który mi się bardzo podoba jest moim zdaniem taki intrygujący i zachęcający do przeczytania posta. Uwielbiam taki niejasne historie.

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr photos black and white

Dobra....to może przejdę od razu do rzeczy pewnie większość osób chce wiedzieć  o co chodziło  z tym tytułem no więc nie powiem Wam dokładnie o co chodzi musicie sami się domyśleć czytając mój post :)


Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspiration room

Dlaczego tak dużo ludzi się kłóci? A dokładnie sama nie wiem wydaje mi się , że to głownie chodzi o o to , że ludzie nie umieją ponieść klęski, porażki. Ludzie nie potrafią zaufać, nie potrafią wybaczać ani przepraszać.

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr photos black and white

 Ludzi cieszy gdy komuś kogo nie lubią dogryzą pokażą mu ,że są lepsi, że więcej potrafią ale tak naprawdę taka osoba ma zaniżoną samoocenę wiem musi sobie udowadniać ,że naprawdę jest czegoś warta. Mnie to śmieszy gdy taka osoba mnie obraża lub mi mówi co mam robić dla mnie jest tylko smutne że nie potrafi sobie pokazać ,że naprawdę jest warta.

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr photos black and white

Ok... Dlaczego piszę takie rzeczy na blogu?
Myślę sobie , że warto poruszać takie rzeczy ponieważ są to bardzo wartościowe słowa które nie są skopiowane z czyjegoś bloga tylko dlatego,że mnie bardzo smucą takie sytuacje :)
Następny post postaram się napisać jakiś taki weselszy , jeśli macie jakieś zdanie na ten temat  to napisz w komentarzu  z miłą chęcią poczytam. :)

.

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Chyba masz racje :/ świetny post, przyznanie sie do błędu- tego nie potrafimy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ,że przeczytałaś mojego posta a nie jak to niektórzy tylko dla reklamy

      Usuń
  2. Mądre słowa , świetnie opisałaś ten temat.
    Szczerze , to uważam tak samo :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nie lubię się kłócić, ba! ja nawet nie potrafię tego robić. :x Dobrze, że piszesz o takich rzeczach, bo to mimo wszystko bardzo ważne. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wszystko odpisałaś :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda ;c Świetny post ;*
    Obserwuję ;3

    Zapraszam do mnie Julciik-blogg

    OdpowiedzUsuń