Q&A

Dzisiaj postaram się odpowiedzieć bardzo staranie na Wasze pytania które zadawaliście mi w poprzednim poście




1.Masz jakieś zwierze?
- Mam pieska :) uwielbiam zwierzęta 


2.Skąd pomysł na bloga?
- W sumie to nie wiem moje przyjaciółki zaczęły blogować i jakoś tak samo wyszło, że mam swojego bloga i naprawdę lubię go prowadzić.

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspiration blog

3.Masz drugie imię?
- Mam ale nie chce mówić jak mam na drugie imię.




3.Jaki jest twój ulubiony kolor?
- hmmm tak w sumie to wszystkie kolory lubię ale tak najbardziej to chyba te wszystkie pastelowe kolory.

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspiration fashion

4.Jaki film ostatnio oglądałaś?
- Ostatnio oglądałam film w wakacje ale tak szczerze nie wiem nawet jak się nazywał.


5.Jaka książka jest dla mnie cenna?
- Ojej chyba tak najbardziej to "Gwiazd naszych wina" cudowny film, książka naprawdę polecam.

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspiration fashion
6.Byłaś za granicą na wakacjach?
- Tak byłam w tym roku w Anglii.



7.Gdzie bym chciała pojechać?
- No to tak 
W Polsce: Morskie Oko(ponieważ jest tam ślicznie), Warszawa(chociaż już byłam ale uwielbiam te miasto)
Za granicę: Francję, Włochy, Dominikana ( i te wszystkie inne egzotyczne kraje, wyspy) no i bym jeszcze chciałą  do Hiszpanii i jeszcze raz do Anglii.

8.Czy lubisz Justina?
- Nie jestem jego wielką fanką ale piosenki pisze fajne.Fajne się go słucha.






Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. Świetny tag, można ciebie lepiej poznać. :) Byłaś w Anglii? Supeeer, ja nigdy jeszcze nie byłam za granicą, ale bardzo bym chciała kiedyś polecieć do Londynu i NYC. :D Haha, marzenia...
    Pozdrawiam! :*
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post Pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny pies <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo bym chciała polecieć na Dominikane :D
    Pozdrawiam
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, bardzo ładny i przejrzysty szablon, ciekawe posty. Tak trzymaj! Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czytać takie posty! Zazdroszczę podróży do Anglii :)

    Zapraszam do mnie, odpowiadam na każdą obserwację!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację! Również obserwuję :)

      Usuń
  8. Też byłąm w tym roku w UK :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie podoba mi się Twój nagłówek! :)

    OdpowiedzUsuń