Przepis na: Czekoladowe Babeczki

Dziś mam dla Was sprawdzony przepis na babeczki.Osobiści sama go uwielbiam.

Znalazłam go kiedyś na pewnej stronie internetowej i od tej pory zawsze z niego korzystam.


Znalezione obrazy dla zapytania babeczki czekoladowe

Składniki

150g Nutelli
30g mąki
1 jajko
20g gorzkiego kakao
cukier puder


Znalezione obrazy dla zapytania babeczki



Sposób przygotowania




Wrzucamy do miski nutellę i jajko, mieszamy na jednolitą masę
Dodajemy mąkę i kakao, wszystko razem mieszamy
Gotowe ciasto nakładamy do foremek i pieczemy w 180 stopniach przez 10-13 minut
                 Gotowe muffinki zostawiamy do ostudzenia i gotowe w taki prosty sposób mamy zrobione babeczki.

Znalezione obrazy dla zapytania babeczki

To na tyle do zobaczenia w nastepnym poście :)

Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. Świetny przepis , te babeczki na ostatniej fotografii są mega słodkie ;) <3
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeden sprawdzony sposób na babeczki i raczej nie próbuję nowych.
    U nas rozdanie na blogu, może wpadniesz?
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam babeczki a zwłaszcza czekoladowe :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czekoladowe są najlepsze. 😘

      Usuń
  4. Uwielbiam babeczki! Ile z tego przepisu wychodzi sztuk ? :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to jest w tej podstawowej formię.Ostatni jak robiłam to wyszły mi tak z 4 ale to zleży od foremek. :)

      Usuń
  5. Extra przepis, nigdy z niego nie korzystałam, ale nie wydaje się być najtrudniejszy. Z chęcią kiedyś zrobię takie słodkości! :D
    Obserwuję i pozdrawiam!:*
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo apetycznie, ale nigdy w życiu nie umiałabym ich tak ładnie ozdobić! :o

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę to nic trudnego. Wystarczy tylko cierpliwości :)


      Usuń
  7. Pyszności, ja uwielbiam osobiście muffinki, babeczki, ciasteczka. :) pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem na diecie, co to ma być?! Ohh, chcę jedną. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  9. Babeczki wyglądają przecudnie :) Na pewno skorzystam z przepisu :)
    Obserwuję!
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te drugie wyglądają przepysznie :D
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Smacznie wyglądają,ale chyba bym się nimi zasłodziła na wieki ;p

    OdpowiedzUsuń