Jesienny Post

Ojejku jesień kojarzy mi się wyłącznie z jesienną pluchą oraz z mnóstwem opadających kolorowych liści.

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspiration fashion



Jesień nie jest moją ulubioną porą roku. Czemu przecież to tyle kolorowych zdjęć? No w sumie fakt lubię te wszystkie kolorowe listki na moich zdjęciach ale gdy sobie pomyślę ,że muszę rano wstać w taki deszczowy zimny, ciemny dzień to od razu mam dość i najlepiej bym cały dzień leżała w łóżku ale gdy już wstanę no to lubię sobie tak poleżeć pod kocykiem i pić ciepłą herbatkę


Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspiration fashion


Jesiennymi kolorami myślę ,że głównie różne odcienie czerwieni ,pomarańczy oraz delikatne brązy.
Uwielbiam również gdy na trawniku są takie kupki spadłych liści i wtedy mój pies po nich skacze w taki uroczy sposób :)

( Mój piesek)

Oraz nie możemy zapomnieć o tych wszystkich cudownych kolekcjach w sklepach odzieżowych, które kuszą nas swoim wyglądem.


Znalezione obrazy dla zapytania inspiration fashion


Znalezione obrazy dla zapytania inspiration fashion

To na tyle jesiennego postu.
Mam nadzieję ,że się podobało.
Zachęcam do
komentowania.
:)
Już niedługo następny post ;)




  

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Słodki piesek ;) Super zdjęcia ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam lubię jesień bo wtedy mam urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham jesień bo można do woli pić kakao, i czytać książki <3
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. JA uwielbiam jesień , na początku zawsze jest tyle kolorowych widoków.
    Uwielbiam siedzieć w domu jesiennym wieczorkiem z herbatką i książką ;)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdjęcie ze sweterkiem jest cudowne <3 Cały wpis również!!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny piesek, świetny wpis :) Ja uwielbiam jesień, uwielbiam deszcz <3
    Pozdrawiam :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń