Informacja Q&A

Kochani mam do Was proźbę moglibyście mi zadawać pytanka w komentarzach ponieważ chcę zrobić Q&A i potrzebuje do tego waszej pomocy!! :)

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspirational fashion



Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspirational fashion


Znalezione obrazy dla zapytania tumblr inspirational fashion

Pytanka mogą być szczegółowe lub ogólne. 
Postaram się wszystkie Pytania wykorzystać.

Znalezione obrazy dla zapytania tumblr photos black and white happy


Z boku na stronie głównej macie ankietę  jeśli macie chwile prosiłabym o kliknięcie odpowiedniej odpowiedzi.To jest dla mnie bardzo ważne .

Jeśli macie jakieś sugestie dotyczące bloga, pisania postów  to piszcie w komentarzach.

BARDZO bym chciała podziękować za ponad 2 tysiące wyświetleń. Mam nadzieje,że ta liczba będzie znacznie rosnąć.


Już niedługo kolejne posty
:) 

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Masz jakieś zwierzę?
    Skąd pomysł na bloga?
    Masz drugię imię?
    Jaki jest twój ulubiony kolor?
    Jaki film ostatnio obejrzałaś?
    Buziaki, kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pytanka :*
      Wszystkie napewno wykorzystam :)

      Usuń
  2. Miło się czytało moje pytanie to; jaka książka jest dla ciebie cenna :) ?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy byłaś za granicą? jeżeli tak to gdzie? Jeżeli nie to gdzie byś chciała pojechać?
    Pozdrawiam świetny blog :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubisz Justina? :D http://start-afire.blogspot.com/2016/10/ootd-with-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pytanie bardzo oryginalne jeszcze u nikogo go nie widziałam

      Usuń